ДобровоЛ Posted September 18, 2014 Share Posted September 18, 2014 Хоч питання й не нове, частинами його можна зустріти у багатьох місцях. Все ж вирішив відкрити цю тему саме тут, де вона найбільш доречна й де найчастіше шукатимуть початківці відповідь на запитання про транспортні засоби, пристосування, механізми застосовувані при цьому, а також про методи кочівлі бджолосімей. Щедро поділіться своїм досвідом, що стане надбанням для багатьох. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ДобровоЛ Posted September 18, 2014 Author Share Posted September 18, 2014 Щедро поділіться своїм досвідом, що стане надбанням для багатьох. ? Почну із свого досвіду, про який вже якось повідомляв. Цьогоріч збудував за своїм кресленням причіп на 15 рутівських вуликів, що постійно знаходяться на ньому. Виготовив його у м. Біла Церква на фірмі"Вадим". Виконання і ціна мене повністю задовільнили. На той час - десь квітень-травень 2014 за 8680 грвн.На одній волговській підвісці (на двох треба іншакатегорія), підсилений. Колесами укомплектовував сам. Причіп весь оцинкований, розрахований для перевезень вантажу до 1 тонни, хоч у техпаспарті стоїть 750 кг ( щоб не мати проблем з ДАІ).Тел. менеджера- 096 772 48 34 (Женя) Середня висувка на п'ять бджолосімей - на підшипниках. У мій комплект входять два домкрати-стойки на колесиках, що дозволяє одній людині легко її висувати - засувати, агрегатувати з авто та без сторонньої допомоги перевозити у будь-який час і в будь-яке місце. А ще при допомозі двох чоловік переставити навантажений причіп у будь-яке облюбоване Вами місце, якщо це важко зробити при допомозі авто через відсутність площі для маневру. Це моє надбання на зимовій якірній стоянці. Дадани у майбутньому заплановано перемінити на рутівські. Відповім на всі запитання 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kolyan Posted September 18, 2014 Share Posted September 18, 2014 Щедро поділіться своїм досвідом, що стане надбанням для багатьох. ? Почну із свого досвіду, про який вже якось повідомляв. Цьогоріч збудував за своїм кресленням причіп на 15 рутівських вуликів, що постійно знаходяться на ньому. Виготовив його у м. Біла Церква на фірмі"Вадим". Виконання і ціна мене повністю задовільнили. На той час - десь квітень-травень 2014 за 8680 грвн.На одній волговській підвісці (на двох треба іншакатегорія), підсилений. Колесами укомплектовував сам. Причіп весь оцинкований, розрахований для перевезень вантажу до 1 тонни, хоч у техпаспарті стоїть 750 кг ( щоб не мати проблем з ДАІ).Тел. менеджера- 096 772 48 34 (Женя) Середня висувка на п'ять бджолосімей - на підшипниках. У мій комплект входять два домкрати-стойки на колесиках, що дозволяє одній людині легко її висувати - засувати, агрегатувати з авто та без сторонньої допомоги перевозити у будь-який час і в будь-яке місце. А ще при допомозі двох чоловік переставити навантажений причіп у будь-яке облюбоване Вами місце, якщо це важко зробити при допомозі авто через відсутність площі для маневру. Це моє надбання на зимовій якірній стоянці. Дадани у майбутньому заплановано перемінити на рутівські. Відповім на всі запитання Шановний, Iddo,якраз для початківців мало кому вдасться зразу купити такий причіп .Ви б краще розповіли,як пасічникували перші 5-10років.З повагою 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ДобровоЛ Posted September 18, 2014 Author Share Posted September 18, 2014 Шановний, Iddo,якраз для початківців мало кому вдасться зразу купити такий причіп .Ви б краще розповіли,як пасічникували перші 5-10років.З повагою ? Kolyan, я про це вже писав у інших темах у розділі "З чого почати". Коли зловив першого роя, мені було не більше десяти років. Отоді все й почалось. А кочівля, її організація, а особливо транспорт,- якраз нагальне питання. А той солдат поганий, хто не мріє стати генералом. А із засобами для кочівель можна таким і почуватися (ну майже генералом),- коли мало залежиш від чиїхось примх. Нині ж мед залежить напряму від кочівель. І не лише у промислових масштабах, бо із зникненням колгоспного тваринництва зникла і галузь кормовиробництва із великими і постійними посівами люцерни, конюшини, еспарцету, редьки, суріпиці, гірчиці і т.п., що цікаве пасічників. Тож тут мова саме про засоби, пристосування і механізми для кочівель. Ну і варіанти павільонів теж. А ще донедавна кочував я спочатку з "Мітсубісі" на орендованому причепі, далі в багажнику і задньому сидінні на "Шкоді". Ну, а вже цьогоріч - з цим "чудом" білоцерківського виробництва. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ю.М. Posted September 18, 2014 Share Posted September 18, 2014 Тож тут мова саме про засоби, пристосування і механізми для кочівель. Ну і варіанти павільонів теж. Є цікава тема - переобладнання на бджолопавільйони списаних автобусів. На жаль автобуси на наших дорогах довго не живуть. Свого часу у Черкасах 4 підприємства випускали "Богдани". Якщо в когось є досвід переобладнання "Богдана" на павільйон, прошу поділитися. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
лінивий пасічник Posted September 19, 2014 Share Posted September 19, 2014 Дадани у майбутньому заплановано перемінити на рутівські. Відповім на всі запитання ? а як же бути з вашими словами в одній із тем цитую :для мене вулик це лежак на 32 рамки особливо гарно виглядае ваш злегка обідраний лежак на фото що стоіть на контрольних вісах (це мабуть для точності замірів) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kebadima Posted September 19, 2014 Share Posted September 19, 2014 бус Форд Транзит(12-18шт 10ти рамочних Дадана)+прицеп(8 шт.) Отако живем....точніше їздимо. Але дуже незручне завантаження вручну... 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NVN Posted September 20, 2014 Share Posted September 20, 2014 Але дуже незручне завантаження вручну... ? Две машины, два прицепа одна ходка 40 семей. Дно в прицепах застелено фанерой 16-мм. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dulgerov Posted September 21, 2014 Share Posted September 21, 2014 У меня кочевка вот так происходит. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivan111 Posted September 22, 2014 Share Posted September 22, 2014 Але дуже незручне завантаження вручну... ? Две машины, два прицепа одна ходка 40 семей. Дно в прицепах застелено фанерой 16-мм. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Любомир Posted September 22, 2014 Share Posted September 22, 2014 Але дуже незручне завантаження вручну... ? Две машины, два прицепа одна ходка 40 семей. Дно в прицепах застелено фанерой 16-мм. Давно хочу купити приблизно такий от прицеп як у Вас. Тільки мучуся брати просто прицеп, чи з касетами що знімаються . Ви вулики не розвантажуєте? Вони так і стоять весь час на прицепі? маю двохосний довжина 2,75 м, задумав зробити майданчик на 16 вуликів - 4,60 м , який стоятиме на висувних опорах(типу домкрат), якими можна піднімати і опускати майданчик на кузов причіпу. Таким чином причіп задіяний тільки для перевезення павільону чи по черзі кількох павільонів чи просто майданчиків з вуликами в перспективі. Під'їхав під павільон причіпом опустив на нього павільон зафіксував і в дорогу...... так само приїхав на інше місце, підняв павільон - поставив на "ноги" викотив причіп із-під нього і поїхав за слідуючим. І реєстрація в ДАІ вже не потрібна. На разі міркую з чого такі опори виготовити і щоб піднімали, або домкратом піднімати і потім виставляти на опору з фіксатором висоти. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kysopatriu Posted September 23, 2014 Share Posted September 23, 2014 Але дуже незручне завантаження вручну... ? Две машины, два прицепа одна ходка 40 семей. Дно в прицепах застелено фанерой 16-мм. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ДобровоЛ Posted September 24, 2014 Author Share Posted September 24, 2014 а як же бути з вашими словами в одній із тем цитую :для мене вулик це лежак на 32 рамки особливо гарно виглядае ваш злегка обідраний лежак на фото що стоіть на контрольних вісах (це мабуть для точності замірів) ? лінивий пасічник, Про цей вулик( лежак на 32 рамки) є і в моїй аватарці. Я від лежаків не відмовився,- переношу їх на постійний точок. А корпусні будуть на причепі,- такий собі мобільний додаток до збирання медів на Київщині, а може й далі. Що ж до "обдертості" контрольного,- у мене є вели-и-кі сумніви. Він якраз на тому фото вийшов на другому плані,- отой розовий. Але дуже незручне завантаження вручну... ? kebadima, У тому то й річ. Для цього й виготовив свого помічника. Вантажні роботи зникнули самі собою. Две машины, два прицепа одна ходка 40 семей. Дно в прицепах застелено фанерой 16-мм. ? NVN, Чудово! Головне ж, що можна доставляти пасіку у потрібне місце і у потрібний час. Але скільки у Вас помічників задіяно було? На разі міркую з чого такі опори виготовити і щоб піднімали, або домкратом піднімати і потім виставляти на опору з фіксатором висоти. ? Ось тут глянь, може що і підійде. А є ще такі типу "домкрати на колесках". Якщо треба, можу виставити після відвідування дачі. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NVN Posted September 24, 2014 Share Posted September 24, 2014 Але скільки у Вас помічників задіяно було? ? У нас разные походы к этой проблеме. Вместо того что бы покупать 17(семнадцать) прицепов таких как у Вас, мы купили 2(два) двухосных 1600-3400 мм. и оплачиваем труд двоих грузчиков. А яка вага цього добра на прицепі? Я так розумію прицеп саморобний, з якої труби рама? ? На фото новые пустые ульи. Только переделали прицеп и решили примерится что получилось. А вообще осенью когда перевозим домой то 20 ульев в пределах 1000-1200кг. и без проблем. На снимке заводской прицеп только переделанный из бортового. На раме пруба 40х40мм. но пришлось снизу усилить. А вот второй специально заказывали в Белой Церкве там труба 50х50 так тот не усиливали там нормально. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ДобровоЛ Posted September 24, 2014 Author Share Posted September 24, 2014 У нас разные походы к этой проблеме. Вместо того что бы покупать 17(семнадцать) прицепов таких как у Вас, мы купили 2(два) двухосных 1600-3400 мм. и оплачиваем труд двоих грузчиков. ? NVN, Ні, я не конкурент Вам. Боже збав. І все прекрасно розумію. Я ж фактично і практично,- любитель. Просто цікавий сам розклад з перевозкою такої маси сімей. А Вам щиро заздрю і бажаю найсприятлівіших позицій у бджільництві й не тільки. І дуже вдячний, що відгукнулися і поділилися своїм досвідом. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
einar Posted October 2, 2014 Share Posted October 2, 2014 Поки що спинився на такому варіанті. Але думаю- це не остаточно. В причіп стає 30 вуликів. Наймаю 1-2 вантажника. Якщо їхати по грязюці- доводиться наймати трактор і 4 вантажника. В трактор стає 60 вуликів. Виглядає приблизно так: 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ДобровоЛ Posted October 2, 2014 Author Share Posted October 2, 2014 Поки що спинився на такому варіанті. ? einar, Теж добре.Головне, щоб гарні і безвідмовні були помічники. Ну, а на цей причіп не вимагають блюстителі доріг спец. категорію? Є ще варіант. На мій причіп, що на фото, можна спорудити спецмодуль на зйомних стійках. Тоді причіп перевозитеме модуль з півтора дестком багатокорпусників, який можна знімати самому при допомозі стойок і домкрата на колесах. На модуль стає 15 багатокорпусників. Ну, а модулів можна виготовити будь-яку кількість. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
einar Posted October 2, 2014 Share Posted October 2, 2014 Ну, а на цей причіп не вимагають блюстителі доріг спец. категорію? ? Категорія "В", паспортна "вантажопідйомність" 500 кг, фактична 2500. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaporojec Posted October 2, 2014 Share Posted October 2, 2014 фактична 2500. ? Ну не знаю. Я грузил его щебенкой по верх бортов. Наверно поболе будет 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
uslav Posted October 2, 2014 Share Posted October 2, 2014 за одну ходку 33-35 семей 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivan111 Posted October 2, 2014 Share Posted October 2, 2014 Ну, а на цей причіп не вимагають блюстителі доріг спец. категорію? ? Категорія "В", паспортна "вантажопідйомність" 500 кг, фактична 2500. А хто виробник такого чуда? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ДобровоЛ Posted October 2, 2014 Author Share Posted October 2, 2014 за одну ходку 33-35 семей ? uslav, Супер! Найголовніше те, що вантажно-розвантажувальні роботи тут , очевидно, не передбачені. Але як щодо "блюстителів" доріг? Не чіпляються. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ДобровоЛ Posted October 2, 2014 Author Share Posted October 2, 2014 На разі міркую з чого такі опори виготовити і щоб піднімали, або домкратом піднімати і потім виставляти на опору з фіксатором висоти. ? Живець, Можна замовити на фірмі "Вадим" у Б.Церкві (див. мої перші пости). А ще див. тут Й також тут 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Любомир Posted October 2, 2014 Share Posted October 2, 2014 На разі міркую з чого такі опори виготовити і щоб піднімали, або домкратом піднімати і потім виставляти на опору з фіксатором висоти. ? Живець, Можна замовити на фірмі "Вадим" у Б.Церкві (див. мої перші пости). А ще див. тут Й також тут У нього брав 2-х осний; рідне місто; перші пости бачив; за відео дякую. Це те що я собі надумав зробити - тільки крутити корбою 6 гвинтів - оце мені не сподобалось - візьму з собою електростанцію і дриль - на кнопку нажав і най круте... 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
einar Posted October 3, 2014 Share Posted October 3, 2014 А хто виробник такого чуда? ? pricep-palych.com.ua 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.