Перейти к содержанию

Наша лінія


Ю.М.

Рекомендуемые сообщения

Якщо проблема була в грошах, треба було сказати я би проплатив , та й думаю не тільки я.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

В 09.11.2018 в 22:01, охотник пчел сказал:

Ні дякую, більше чекати не буду, домовився вже у другому місці.

От і добре! Для нас насос не є головною прибутковою темою, завдання - вижити!

  • Подобається 1
  • Ха-Ха 1
  • Здивований 1
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

  • 3 weeks later...

Вчора зустрічався з представником Приватбанку. Не подобається наша фінансова звітність. Після зустрічі написав листа! 

Хто є ми.
ПАсічний Виробничо-Інноваційний Кооператив (ПАВІК) розпочав виробничу діяльність 01.05.2010року.
Працюємо в формі приватного підприємства. Кооперативна система не розгорнута через недолуге законодавство.
За 8 років створено більше 20 робочих місць.Розроблено і запущено в серію більше 30 нових розробок - обладнання для пасіки.
Отримано 4 патенти на винаходи і десятки грамот за участь у вітчизняних та зарубіжних виставках по бджільництву.
На сьогодні підприємство має свою виробничу базу, та займає 3-тє місце за об"ємом випуску продукції серед споріднених підприємств України.
Продукція також поставляється за кордон від Іспанії на заході до Південної Кореї на сході. На жаль дрібними партіями.
Ми є офіційними диллерами французької фірми "Thomas Apicultura" в Україні і маємо зв"язки з іншими виробниками за кордоном.
Також підприємство займається розробкою нових продуктів бджільництва та технології Їх отримання.
 
Наш ринок.
Почнемо з того, що до 1991року Україна не мала ЖОДНОГО підприємства для виробництва пасічного обладнання.
Створені в 90-х роках підприємства погасили дефіцит, але не вийшли на світовий рівень якості та асортименту продукції. 
Нова хвиля розвитку розпочалась з 2013 року (Всесвітня виставка бджільництва "Апімондія" в Києві). Експорт меду з 9 тис т. виріс до 67тис.т.у 2017 році
Це підштовхнуло до розвитку пасік і їх укрупнення, що веде за собою попит на обладнання. 
За статистикою в Україні налічується близько 300тис пасічників і близько 3 млн бджолиних сімей.
Потрібно підкреслити, що пасічник що має 100 і більше вуликів за сумарною вартістю засобів виробництва - гривневий мільйонер і займає важливу нішу в сільському господарстві - забезпечує запилення, продає мед компаніям -експортерам, створює робочі місця та платить непрямі податки ( пряме оподаткування відсутнє).
Разом з тим майно вартістю 1млн грн жоден банк не страхує, не візьме під заставу і не вважає ліквідним, це парадоксально, але факт!
 
 
Наші пропозиції.

Преамбула.

 

22листопада я був запрошений у Приватбанк з пропозицією кредитування нашого підприємства (на умовах Приватбанку) . Підкреслюю: я не був ініціатором цієї зустрічі, звідки роблю висновок, що фінансові справи банку, з яким я працюю як приватна особа не найкращі. До цього висновку спонукають і події останніх років коли держава "викупила" Приватбанк.( А як відомо: "Немає ніяких державних грошей, є гроші платників податків" Маргарет Тетчер). Тобто Банк врятований за мої гроші пропонує мені їх повернути під відсотки! Цікава пропозиція!!!

 
Аналіз таблиць.
Я вже писав, що така галузь як бджільництво обділена увагою. Разом з тим чи не єдина галузь С.Г. яка показує стале зростання і експортний напрямок. Крім того сприяє отриманню додаткової продукції на десятки МІЛЬЯРДІВ $! Але є ризики знищення пасік через недолугу державну політику, хімізацію, обезлюднення села, проблем ціноутворення та розвитку.Так у 2018 році експорт меду(єдиного доходу пасічників) упав в 2рази порівняно з 2017 роком і не через відсутність меду, а через цінову політику,  а розвиток пасік припинився! Ця ситуація активно обговорюється і на рівні кабінету міністрів і на місцях, але вихід один - потрібно зменшувати затрати і собівартість продукції!
  Зменшення собівартості можливе тільки на промислових пасіках з сучасними засобами виробництва! Маючи за плечима 42 роки стажу пасічника, 20 років промислового виробництва, відповідну освіту, та авторитет в пасічних колах пропоную:
 
 1. Обговорити можливість створення програми підтримки випуску промислового обладнання для пасік.( З залученням державного банку)
 2. Розглянути можливість кредитування серійного виробництва промислового обладнання( Конструкторська документація та зразки такого  обладнання напрацьовані)
 3. Розглянути можливість створення лізингової програми для придбання пасіками сучасного обладнання Українського виробництва.
 
Якщо потрібно залучити для консультацій спеціалістів - такі є в Дніпрі, в т.ч. кваліфіковані юристи що працюють в урядових комісіях.
 
З пов. Ю Гуслій.
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

я 4 пунктом добавив би пролобіювати можливість для пасічників покупку 7-9 метрових грузових авто або тягачів без розмитнення для транспортування бджолосімей на кочівлю.бо бачу 1000 гектарні масиви соняшнику .а рядом ні однієї сімї.Представте скільки тисяч  тон нектару ми не добираємо.Вся проблема в відсутності дешевого транспорту.В німеччині за 3-4 тисячі євро можна купити такий грузовий автомобіль.але після розмитнення він стане в декілька разів дорожчим.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

4 минуты назад, wwlo сказал:

Представте скільки тисяч  тон нектару ми не добираємо.Вся проблема в відсутності дешевого транспорту.

Якщо добавляться скільки тисяч  тон то цiна обвалиться до 0,5 $ 

Так що нiякого дешевого транспорту , 

а ввести обмеження на кiлькiсть сiмей , щоб всi пасiчники вивалювались з 50 неоподатковуваних мiнiмумiв 

i платили в казну податок , бо скоро там не буде чого красти 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Романович вам добре говорити.бо в вас стаціонар .волога і метр чорнозему.а в нас степ .вітри і дощ раз в рік.тому на стаціонарі взятку не буде.треба транспорт недорогий і надійний.Відносно збільшення валу укр.меду в перспективі така кількість легко розчинеться на тлі зменшення кількості бджолосімей в світі і росту населення.Мед це стратегічний продукт тривалого зберігання.А податки хай платять ті в кого 100 і більше сімей.Я вже свої податки заплатив(38 років стажу)А крадуть.бо ми дозволяємо(моя хата с краю) .

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

  • 2 weeks later...
В 02.12.2018 в 09:16, wwlo сказал:

я 4 пунктом добавив би пролобіювати можливість для пасічників покупку 7-9 метрових грузових авто або тягачів без розмитнення для транспортування бджолосімей на кочівлю.бо бачу 1000 гектарні масиви соняшнику .а рядом ні однієї сімї.Представте скільки тисяч  тон нектару ми не добираємо.Вся проблема в відсутності дешевого транспорту.В німеччині за 3-4 тисячі євро можна купити такий грузовий автомобіль.але після розмитнення він стане в декілька разів дорожчим.

Підтримую, це одне з вузких місць на кочівлі,ми саме на тій стадії коли   газельки та буси з причепами з ручною погрузкою   треба міняти  на грузовики з маніпулятором.....

Що до самої лінії, то вважаю дуже правильна пропозиція виділити розпечатку в окрему позицію....надіюсь, що кились підтягнемось і попит буде починатись саме  з неї.....:hi:

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Покажіть фото вашої   лінії. Зробіть відео як вона відкачує мед. 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

 

В 02.12.2018 в 07:16, wwlo сказал:

я 4 пунктом добавив би пролобіювати можливість для пасічників покупку 7-9 метрових грузових авто або тягачів без розмитнення для транспортування бджолосімей на кочівлю.бо бачу 1000 гектарні масиви соняшнику .а рядом ні однієї сімї.Представте скільки тисяч  тон нектару ми не добираємо.Вся проблема в відсутності дешевого транспорту.В німеччині за 3-4 тисячі євро можна купити такий грузовий автомобіль.але після розмитнення він стане в декілька разів дорожчим.

:ay:...

Кому  нужны  недорогие без разтаможки грузовики и тягачи  пускай становятся пчеловодами.   А каждому пчеловоду по тесле без разтаможки.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

В 02.12.2018 в 10:16, wwlo сказал:

Вся проблема в відсутності дешевого транспорту.

Скорее всего хороших дорог.Глядя на наши дороги -кочевать не хочется.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

15 хвилин тому, КАЕ сказав:

Скорее всего хороших дорог.Глядя на наши дороги -кочевать не хочется.

Кочуємо по польових дорогах в основному,але хочу написати ,що за останні 2 роки в нашому районі багато доріг відремонтовано.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

29 хвилин тому, Сергей Тюркин сказав:

 

:ay:...

Кому  нужны  недорогие без разтаможки грузовики и тягачи  пускай становятся пчеловодами.   А каждому пчеловоду по тесле без разтаможки.

Сергей Тюркин дороге розмитнення авто лягає на собівартість меду і тому в нас тисячі тонн меду залишаються  в полі.Для держави це нічого не буде коштувати,а валюта потече в Україну.А тесла для пасічника менше потрібна,ніж грузовий транспорт.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

4 часа назад, wwlo сказал:

Сергей Тюркин дороге розмитнення авто лягає на собівартість меду і тому в нас тисячі тонн меду залишаються  в полі.Для держави це нічого не буде коштувати,а валюта потече в Україну.А тесла для пасічника менше потрібна,ніж грузовий транспорт.

Вы меня совсем не поняли.  Мне та тесла и на фиг не нужна. 

Но таковы реалии что если бы предположим и отменили для пчёловодов растаможку.  то завтра уже бы никто ту растоможку не платил бы  каждый Украинец решивший купить машину автоматически становился бы пчеловодом.  и поверьте для пасеки нужен не только грузовичок что бы 2-3-4 раза за год перевезти пасеку  но и хороший внедорожник для ежедневной охраны как летом так и зимой. в бусе хорошо корпуса возить и можно спать. ну а если кто хочет серьёзно расширяться то ему  фура нужна.. 

Так что давайте мыслить реально ..  

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

4 часа назад, Stol сказал:

Покажіть фото вашої   лінії. Зробіть відео як вона відкачує мед. 

Фото і відео в цій темі на 3-й сторінці.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

В 02.12.2018 в 09:16, wwlo сказал:

я 4 пунктом добавив би пролобіювати можливість для пасічників покупку 7-9 метрових грузових авто або тягачів без розмитнення для транспортування бджолосімей на кочівлю.бо бачу 1000 гектарні масиви соняшнику .а рядом ні однієї сімї.Представте скільки тисяч  тон нектару ми не добираємо.Вся проблема в відсутності дешевого транспорту.В німеччині за 3-4 тисячі євро можна купити такий грузовий автомобіль.але після розмитнення він стане в декілька разів дорожчим.

у нас нет доступной растаможки , а вы говорите без растаможки, вы о чем??  после того что они сделали и говорить об этом противно- на ум лезут одни маты, думайте за кого голосовать на выборах если они будут!!!!!!!!!!

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

post-1992-1374832750_thumb.jpgБудемо дальше тягати павільйони газонами.якщо не заставимо владу хоч щось зробити для пасічників.Хто стукає тому відкривають.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

12 години тому, Сергей Тюркин сказав:

Вы меня совсем не поняли.  Мне та тесла и на фиг не нужна. 

Но таковы реалии что если бы предположим и отменили для пчёловодов растаможку.  то завтра уже бы никто ту растоможку не платил бы  каждый Украинец решивший купить машину автоматически становился бы пчеловодом.  и поверьте для пасеки нужен не только грузовичок что бы 2-3-4 раза за год перевезти пасеку  но и хороший внедорожник для ежедневной охраны как летом так и зимой. в бусе хорошо корпуса возить и можно спать. ну а если кто хочет серьёзно расширяться то ему  фура нужна.. 

Так что давайте мыслить реально ..  

 

Сергей если захотеть сильно.то можна выработать механизм .чтоби не все желающие на халяву имели воэможность ввести грузовой авто. стали пчеловодами.Например растамаживать по полной.но если ты построил на базе авто стационарный пчелопавильон.то возвращать хотя бы долбаный акциз.Такие авто давно делают в Румынии.У меня колосок и знаю.что говорю(по трудозатратам и кочевке)

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Корейская линия.:umora:

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

1 час назад, andrey88055 сказал:

Корейская линия.:umora:

 

А Корейские пчёлы что, мёд не печатают?:hmm:

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

4 часа назад, wwlo сказал:

post-1992-1374832750_thumb.jpgБудемо дальше тягати павільйони газонами.якщо не заставимо владу хоч щось зробити для пасічників.Хто стукає тому відкривають.

Сделают техосмотры на газоны + штраф за переоборудование...   и Богданы для пчеловодов.

3 часа назад, wwlo сказал:

Сергей если захотеть сильно.то можна выработать механизм .чтоби не все желающие на халяву имели воэможность ввести грузовой авто. стали пчеловодами.Например растамаживать по полной.но если ты построил на базе авто стационарный пчелопавильон.то возвращать хотя бы долбаный акциз.Такие авто давно делают в Румынии.У меня колосок и знаю.что говорю(по трудозатратам и кочевке)

Не уверен .. но как будто Акциз -- это для пассажирских авто. если машина по тех паспорту грузовая то как раз акциз отсутствует??.

Ничего пчеловоды не добються.  Потравы это более серьёзный вопрос так. Вышло всего пару сотен пчеловодов со всей Украины. 

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Тогда откуда цена там 3000,а в нас 12000 евро.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

2 часа назад, wwlo сказал:

Тогда откуда цена там 3000,а в нас 12000 евро.

Вы на счёт акциза ?

Так растаможка  рассчитывается по формуле.  Там и без акциза разные циферки переумножаются  и  тысячи евро получаются. А для легковых ещё и акциз.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

7 часов назад, Сергей Тюркин сказал:

Сделают техосмотры на газоны + штраф за переоборудование...

на вантажні авто тех огляд ніхто не відміняв

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

2 часа назад, larson сказал:

на вантажні авто тех огляд ніхто не відміняв

Совсем забыл..   ( но там есть немного исключение для ДО 3.5 тон. полной массой.)

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

  • 2 months later...

Крига скресла! (Лед тронулся!!!)

Сьогодні, 25.02.2019 року я отримав перший кредит від пасічника Божка Дмитра Алімовича  (Винодел) на суму  43 000 грн.(сорок три тисячі гривень)

Кредит надано на 1рік під 24% річних. Зобов"язуюсь повернути своєчасно з відсотками, про що інформую громаду  форуму.

Також буду звітувати на що витрачено кошти та про отримані результати.

   Що до наших дій.

1.Роботи по запуску лінії в серійне виробництво продовжуються. Розроблена технічна документація. Проведено допрацювання ножів та деяких механізмів.

Конкретне рішення про початок робіт буде прийняте після Харківської виставки 9-10.03. після обговорення з потенційними замовниками.

2. З огляду на проблеми зі збутом меду, розглядається ще один варіант економ - лінії тільки під рамки 145 і 230, вартістю до 5 000 Є. 

  Конкретна пропозиція готується нами спільно з Черкаськими пасічниками - виробниками медогонок, це Хамаза Олексій та Олександр.

3. Працюємо далі над насосами. Є перші результати від українських виробників імпеллерів, проводим випробування.

4. Плануємо роботу над сушарками  та обладнанням для медоваріння.

      З пов. Ю Гуслій.

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.

Гость
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...