Glib Padlovich Posted August 5, 2023 Share Posted August 5, 2023 Добрий день, я новачок і на весну наступного року планую придбати 5 вуликів на 8 рамок 145мм, але поки вагаюся у виборі між "рогатим" та просто 8-ми рамковим безфальцевим і тут вже більше вагання в плані естетичному і більшому пристосуванню вулика до промислової роботи. Так як я буду замовляти вулики, то чи роблять дані вулики по єдиному стандарту, чи кожен виробник придумує щось своє ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wwlo Posted August 5, 2023 Share Posted August 5, 2023 для кочівлі рогатий,для стаціонару безфальцьовий 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
uam_63 Posted August 5, 2023 Share Posted August 5, 2023 50 минут назад, Glib Padlovich сказал: Добрий день, я новачок і на весну наступного року планую придбати 5 вуликів на 8 рамок 145мм, але поки вагаюся у виборі між "рогатим" та просто 8-ми рамковим безфальцевим і тут вже більше вагання в плані естетичному і більшому пристосуванню вулика до промислової роботи. Так як я буду замовляти вулики, то чи роблять дані вулики по єдиному стандарту, чи кожен виробник придумує щось своє ? Як для новачка початківця , з мінімальними знаннями ви не той вулик вибираєта зовсім. Та й чому зразу нові , на олх. зараз б/у в пристойпому стані дешевше дров . Потім їх жиж якло діло раптом не попре , можна і на дрова пустити . Безвідходне виробництво. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...