Jump to content

Допоможіть вибрати породу бджіл

Recommended Posts

Добрий день.Коротко про ситуацію:в бджільництві я новачок. В травні зловив 5 роїв. Всі вони дуже агресивні та кусючі бджоли. Поселив їх в лежаки (зробив нових 5 рутівських по 4 корпуса). Навкруг села росте ліс, сади, терен, акація та кінцева липа. Посівних полів майже немає (трішки ріпаку). Планую поміняти маток, щоб розвести спокійних миролюбних бджіл.

Шановні пасічники!!! Допоможіть будь ласка вибрати між Бакфаст та Карніка, котрі з них більше  підходять для моєї місцевості? Чи приймуть їх мої "кусюки"? В яких вуликах їх краще утримувати? Дякую за поради !!! 

Добрий день.Коротко про ситуацію:в бджільництві я новачок. В травні зловив 5 роїв. Всі вони дуже агресивні та кусючі бджоли. Поселив їх в лежаки (зробив нових 5 рутівських по 4 корпуса). Навкруг села росте ліс, сади, терен, акація та кінцева липа. Посівних полів майже немає (трішки ріпаку). Планую поміняти маток, щоб розвести спокійних миролюбних бджіл.

Шановні пасічники!!! Допоможіть будь ласка вибрати між Бакфаст та Карніка, котрі з них більше  підходять для моєї місцевості? Чи приймуть їх мої "кусюки"? В яких вуликах їх краще утримувати? Дякую за поради !!! 

Примят любых маток главное грамотно подсадить.

Много новых тем, пользователями с суточной регистрацией, лучше сразу удалять такие темы, дабы не перегружать форум:IMHO:

От як завжди.Питаєш поради професіонала а у відповідь -навіщо тобі бджоли,купи собі меду.А бджоли подобаються мені ще з дитинства.В сусіда було декілька вуликів,за його роботою я спостерігав з захопленням.Від нього і дісталося 3 лежаки.Для мене бджоли це для душі,немає кращого відчуття як коли відкриваєш вулик,відчуваєш запах меду та гул бджіл.Більше як 5-6 сімей я не планую.       Цікаво для кого розділ "З ЧОГО ПОЧАТИ"-"ТУТ ДОПОМАГАЮТЬ НОВАЧКАМ" якщо ми перегружаємо форум?