Jump to content

Обговорення


Petrovych61
 Share

Recommended Posts

2 години тому, Николай S сказав:

хотілось би почути коли ж все таки до парламенту попаде проект закону від міністерства

А хто ж в  міністерстві буде розробляти. Там не має спеціалістів з бджільництва. В секторі бджільництва 2 чоловік, рядові клерки, які розуміються на паперах що куди, а в предметі бджільництва ні бум бум. Інститут бджільництва Прокоповича в повному загоні, від них до недавна не було жодних пропозицій чи ініціатив. Приклад роботи міністерства це наказ 338, який протягом 2 років розробляла якась мало кому відома структура  Офіс ефективного регулювання BRDO на кошти міжнародної технічної допомоги. Там нічого практично не змінено крім сумнівної інструкції з розслідування фактів отруєння бджіл, в якій скільки косяків, що її зараз спішно переробляють. Все то схоже на банальне відмивання грошей.

Міністерство зараз орієнтується на створену ним робочу групу  з бджільництва, куди входять делеговані ГО і науковими закладами члени спеціалісти бджільництва. Завдання РГ надавати пропозиції міністерству, наробляти проекти законодавчих актів.

Робоча група напрацьовувала минулого року  законопроект з бджільництва. Ініціатором розробки були організації НКУБ, вони і надали напрацьовану свою версію, яку й обговорювали весь час. Але концептуально в підходах до принципових положень - породне районування, профілактика і захист від отруєнь, права пасічників, фінансування бджільництва робоча група розділилась надвоє. НКУБ наполягала на суттєвих змінах в сторону захисту прав пасічника і створення сприятливих умов роботи, а протилежна сторона зайняла позицію міністерства, яка зводилась до косметичних змін в тексті, а не змісті. Робота над законопроектом йшла дуже мляво і на початок 2021 року опрацювала всього декілька статей, головним чином терміни. Можна тільки гадати, що і з законопроектом планувалась схема BRDO.

 НКУБ працював над доробкою своєї ж версії законопроекту щоденно протягом 9 місяців і зареєстрував через депутата В.Івченко у  ВР 19.03.2021 під номером 5274, коли зрозумів, що робоча група міністерства вихолостила з поданої першоначальної версії всі принципові концептуальні підходи. Цьому передувала і робота з обговорення принципових питань з пасічною спільнотою, небайдужі брали активну участь, і багато зауважень було враховано. Тому звинувачення в тому, що НКУБ вкрав напрацювання РГ виглядають смішними, адже наявні всі докази що це не так, достатньо лиш подивитись хто, коли і що подавав чи пропонував. Та й за духом це зовсім різні документи.

Але питання навіть не в цьому, а в тому, що міністерство замість того, щоб продовжувати роботу над законопроектом, передало недороблену кастровану болванку депутатці М.Нікітіній, яка зареєструвала його як власний альтернативний варіант - 5274-1, а роботу над законопроектом було припинено без будь якого офіційного рішення міністерства чи РГ.  І це порушення регламентів і плану роботи самого міністерства. Ніщо не заважало міністерству закінчити цю роботу до червня 2021 як і планувалось і в тому баченні, як вони це вважали за потрібне.

Очевидно противники реальних змін серйозно злякались, що законопроект від НКУБ мав всі шанси на успіх, попри критику і необхідність доробки деяких статей. Тому і реєстрували будь що, лиш би вибити його з розгляду. Задіяна була вся владна система,  висновки міністерства, аграрного комітету ВР абсолютно негативні. Навіть у висновках головного експертного управління явно помітно намагання побільше натягнути негативу, підчас відверто притягнутого за вуха.

Я не кажу про персоналії, але в цьому процесі воочию проявилось протистояння бюрократичної владної системи і громадянського суспільства. Влада і чиновник всіма фібрами захищається від посягань на своє благополуччя. Благо в цьому їм завжди знаходяться помічники із пасічного середовища, які за крихти з барського столу готові на шмаття рвати своїх колег.

А Ви кажете міністерський законопроект.

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

45 хвилин тому, nibond сказав:

А хто ж в  міністерстві буде розробляти. Там не має спеціалістів з бджільництва.....

 

Дякую, все зрозуміло,.... що діло темне:dntknw:, всіх підводних камнів не побачиш поки не промацаєш всю річку...

Мені завжди була цікава Ваша точка зору, прошу загляньте в сусідню тему, 

 

Link to comment
Share on other sites

14.02.2022 в 13:12, nibond сказав:

Оголошення сектору бджільництва про проведення розширеної наради  з питань отруєння бджіл, організованої міністерством аграрної політики.

 

"Звертаю вашу увагу, що наразі продовжено час реєстрації представників Громад та усіх бажаючих долучитись до наради, яка відбудеться 17.02.2022 о 15 годині.

Оскільки платформа має обмежені технічні можливості алгоритм дій наступний:

 Бажаючі, в тому числі представники асоціацій та громадських обєднань, прийняти участь у заході, повинні заповнити форму реєстрації за посиланням

https://farmers.org.ua/form-request/

Після реєстрації для участі у заході відповідальний в Громаді за організацію заходу має запросити зареєстрованих учасників для участі безпосередньо до приміщення громади.

‼️ У разі карантинних обмежень, відповідальний в Громаді повідомить про формат прийняття участі у заході (перегляд нараду на YouTube-каналі ПроLand чи посилання на ZOOM).

Хто з якихось причин не зареєструвався, може долучитись до наради перейшов на YouTube-канал ПроLand за посиланням https://youtu.be/SL5bZY1pocY"

17.02.2022 Порядок денний.docx.pdf 267 kB · 3 завантаження

Доброго дня.

Уважно вислухавши сьогоднішню нараду  бачу, що вона була певною мірою корисна, особливо для безпосереднього виконавця- представника ОТГ,  маю на увазі  стосовно ньюансів їх рутинної роботи.  

Розумію, що законопрект повернений на доопрацювання, але я особисто так і не вловив момент який же саме варіант тепер взято за основу ??????

"від якої  печі пляшем далі":dntknw:

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

17.02.2022 в 19:15, Николай S сказав:

Доброго дня.

Уважно вислухавши сьогоднішню нараду  бачу, що вона була певною мірою корисна, особливо для безпосереднього виконавця- представника ОТГ,  маю на увазі  стосовно ньюансів їх рутинної роботи.  

Розумію, що законопрект повернений на доопрацювання, але я особисто так і не вловив момент який же саме варіант тепер взято за основу ??????

"від якої  печі пляшем далі":dntknw:

 

Ніякий варіант не взятий за основу. Обидва законопроекти повернуті на доопрацювання. Як тільки вони будуть знову повернуті до ВР після доробки, все буде почато з нуля - висновки комітетів і експертного управління, а потім перше читання.

НКУБ пропонував подати спільний законопроект від обох груп розробників, щоб гарантувати проходження у ВР, але група СПУ відмовились і вже подали свій варіант законопроекту через депутата М.Нікітіну.. Звісно, тепер буде поданий повторно і законопроект від НКУБ з врахованими Вашими зауваженнями.

Що стосується вчорашньої наради по отруєнням бджіл. Нажаль, організатори провели його як суто формальний захід, присутніми з центральних органів були тільки чиновники міністерства. Чомусь не були присутні керівники ДПСС і Нацполіції, і саме на них покладається головна відповідальність при роботі комісії.
Зав сектором О.Борейко просто в картинках показала 338 наказ, про що кожен може прочитати і сам, але відповідей на проблемні питання не було:
- хто платить за дослідження відібраних зразків;
- які часові межі роботи комісії - початок-кінець;
- яка відповідальність членів комісії в разі незадовільної роботи, або саботажу;
- дії комісії в разі відсутності власника поля, або його представника;
- дії комісії, якщо пасічник не знає на якому полі і який аграрій застосував ЗЗР;
- яка конкретна превентивна робота комісії;
- як має діяти  Нацполіція;
- який контроль ДПСС за аграріями і чому застосування ЗЗР відбувається безконтрольно,
І безліч інших болючих питань було задано в чаті, які залишились без відповіді.

З підключенням в Zoom також була непонятка. Чомусь для членів РГ при міністерстві не надали доступу, хоч перед цим обіцяли. А тим, хто дістав посилання з інших джерел і зайшов, не давали слова. Хоч всі бачили, що тим, кому надавалось слово, були заздалегідь підготовленими, правда деякі не могли добре і прочитати. Мабуть старались створити хорошу картинку і не дали можливість задавати питання членам РГ, які вже добре розібрались в проблемах і недоліках 338 наказу.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Взагалі, комісія - це незрозуміле рішення, коли є два органи, на які покладена відповідальність: 
-за контроль обігу пестицидів - ДПСС,
- обов'язок вжиття превентивних заходів і розслідування - Нацполіція.
Для цих органів є відповідне законодавство, яке визначає процедуру, права, обов'язки і відповідальність.
Під комісію нічого цього не має, в кожному місці будуть робити на власний х..., і пасічник в кінці залишається сам на сам з бідою з сумнівною бомагою в зубах і клунком зразків, які невідомо що покажуть, а гроші доведеться викинути чималі. Здається мені, що комісію спеціально пролобіювали, щоб відвести відповідальність від ДПСС і Нацполіції. Комісії створюються тільки тоді, коли не внормовано чия це компетенція і хто повинен проводити розслідування. При радянкі в комісії був якийсь сенс, бо не було такого органу, як ДПСС. Зараз комісія це нонсенс. Хіба збирають комісію, коли трапляється ДТП, чи хтось нанесе шкоду вашому майну?

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

45 хвилин тому, nibond сказав:

 

Що стосується вчорашньої наради по отруєнням бджіл. Нажаль, організатори провели його як суто формальний захід,............

 

Саме це їм вдалося:dntknw:

45 хвилин тому, nibond сказав:

.............Чомусь не були присутні керівники ДПСС і Нацполіції,.........

Аграріїв в ОТГ теж не запрошено:dntknw:

45 хвилин тому, nibond сказав:

..........старались створити хорошу картинку..........

:ay:

 

13 хвилин тому, nibond сказав:

............ і пасічник в кінці залишається сам на сам з бідою з сумнівною бомагою в зубах і клунком зразків, які невідомо що покажуть, а гроші доведеться викинути чималі..........

:ay:

13 хвилин тому, nibond сказав:

..........це незрозуміле рішення,.........

:ak:

Link to comment
Share on other sites

1 хвилину тому, Николай S сказав:

:ay:

В законопроекті 5274 від НКУБ пропонується механізм розслідування через ДПСС і Нацполіцію. Ніякої комісії. В цих службах є конкретні відповідальні особи, на які в разі невиконання своїх службових повноважень можна подати до суду. А в комісії ніякої відповідальності не має і ніколи не буде, бо колективна відповідальність не передбачена законодавством.

До того ж, коли це буде проходити через ДПСС чи Нацполіцію (адміністративне чи кримінальне розслідування), то згідно законодавства це проводиться за державний кошт, постраждалий нічого не оплачує.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Вот тут немного есть про отравление пчёл , но что с этого получится :dntknw: https://agravery.com/uk/posts/show/zlagodzeni-ta-koordinovani-dii-miz-pasicnikami-ta-agrariami-minimizuut-vipadki-otruen-bdzil Или как всегда поговорили и забыли

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...