rudakov Posted April 11, 2020 Share Posted April 11, 2020 Доброго дня! Час від часу @Sanich при роботі з журналом замість сторінки отримуємо "чисто білу сторінку" . Як правило через 5-10 хвилин журнал починає працювати нормально, але час від часу таке буває. Скриншот додається. Проблема також спостерігається при роботі з ПК Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sanich Posted April 12, 2020 Share Posted April 12, 2020 Вітаю. Дякую за інформацію. Не зустрічав такого. Яким інтернетом ви користуєтеся? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rudakov Posted April 12, 2020 Author Share Posted April 12, 2020 51 минуту назад, Sanich сказал: Вітаю. Дякую за інформацію. Не зустрічав такого. Яким інтернетом ви користуєтеся? Це не пов'язано з інтернетом. Як кажуть в народі пінги не пропадають . Додатково було помічено що проблема "білої сторінки" виникає і на родоводах маток. Схоже дуже ще на те що хостинг не справляється з навантаженням або має якісь обмеження Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rudakov Posted September 16, 2020 Author Share Posted September 16, 2020 Согодні протягом декілька годин ось така проблема Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sanich Posted September 16, 2020 Share Posted September 16, 2020 7 годин тому, rudakov сказав: Согодні протягом декілька годин ось така проблема Розбираємося. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sanich Posted September 18, 2020 Share Posted September 18, 2020 16.09.2020 в 12:23, rudakov сказав: Согодні протягом декілька годин ось така проблема Роботу сайту відновлено. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sanich Posted October 26, 2020 Share Posted October 26, 2020 На сайті http://bj.tochok.info було виправлено помилку із доступністю родоводів других заводчиків із системи для додавання у власний родовід. Матки, які були відмічені публічними, через кнопку на сторінці родоводів, були недоступні для вибору іншими пасічниками, як матері для матки. Проблема вирішена для нових маток, які будуть додаватися в публічні через дану кнопку на сторінці родоводу, але, якщо є подібна проблема із однією із вже публічних маток, то її необхідно перевести зі статусу публічна в непублічну і назад - в публічну. Таким чином вона стане доступна для вибору, як мати, для інших користувачів системи http://bj.tochok.info . Дякую @rudakov за інформування про проблему. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rudakov Posted October 26, 2020 Author Share Posted October 26, 2020 Також сподобався оновлена таблиця маткарів (Заводчики). Додалась кількість публічних маток і рік коли маткар оновлював останній раз родоводи, думаю ще буде спонукати маткарів частіше їх оновлювати і бути зверху списку 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sanich Posted October 26, 2020 Share Posted October 26, 2020 20 хвилин тому, rudakov сказав: Також сподобався оновлена таблиця маткарів (Заводчики). Додалась кількість публічних маток і рік коли маткар оновлював останній раз родоводи, думаю ще буде спонукати маткарів частіше їх оновлювати і бути зверху списку Насправді, ціль була не спонукати, а навести якийсь порядок у списку, який виріс. Коли там було 10 заводчиків, то було все зрозуміло, а коли кількість перевалила за четвертий десяток, то цінність даного списку впала до нуля. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rudakov Posted October 26, 2020 Author Share Posted October 26, 2020 45 минут назад, Sanich сказал: Насправді, ціль була не спонукати, а навести якийсь порядок у списку, який виріс. Коли там було 10 заводчиків, то було все зрозуміло, а коли кількість перевалила за четвертий десяток, то цінність даного списку впала до нуля. Список став дійсно більш інформативним. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
слава 1987 Posted November 7, 2020 Share Posted November 7, 2020 Намагаюсь синхронізувати але видає ошибку. Як усунути? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sanich Posted November 7, 2020 Share Posted November 7, 2020 3 години тому, слава 1987 сказав: Намагаюсь синхронізувати але видає ошибку. Як усунути? Це сьогодні таке виникло? Спробуйте ще раз зуапустити синхронізацію. Я включив додаткове логування для вашого аккаунту. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
слава 1987 Posted November 8, 2020 Share Posted November 8, 2020 10 часов назад, Sanich сказал: Це сьогодні таке виникло? Спробуйте ще раз зуапустити синхронізацію. Я включив додаткове логування для вашого аккаунту. Помилку почало видавати давненько. Пробував усунути шляхом видалення поторного встановлення, але історія повторилася. Щойно пробував повторно синхронізувати - вибила помилку. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sanich Posted November 8, 2020 Share Posted November 8, 2020 6 хвилин тому, слава 1987 сказав: Пробував усунути шляхом видалення поторного встановлення, але історія повторилася. Яка версія додатка у вас встановлена? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
слава 1987 Posted November 8, 2020 Share Posted November 8, 2020 3 минуты назад, Sanich сказал: Яка версія додатка у вас встановлена? 3 минуты назад, Sanich сказал: Яка версія додатка у вас встановлена? Не знаю, де глянути Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sanich Posted November 8, 2020 Share Posted November 8, 2020 4 хвилини тому, слава 1987 сказав: Не знаю, де глянути В списку додатків. Проте, якщо це не складно, краще оновити додаток - для цього скачати останню версію із та встановити її. Тому що я не бачу свіжих логів з вашого пристрою. А це означає, що він взагалі не може під"єднатися до сервера. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
слава 1987 Posted November 8, 2020 Share Posted November 8, 2020 Дякую Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eurocomp75 Posted March 1, 2021 Share Posted March 1, 2021 Маю туж саму проблему з помилкою синхронізації. Перевстановив додаток - нічого не змінилось Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sanich Posted March 1, 2021 Share Posted March 1, 2021 2 години тому, eurocomp75 сказав: Маю туж саму проблему з помилкою синхронізації. Перевстановив додаток - нічого не змінилось Вітаю, Перевстановили останню версію? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sanich Posted March 2, 2021 Share Posted March 2, 2021 01.03.2021 в 17:09, eurocomp75 сказав: Маю туж саму проблему з помилкою синхронізації. Перевстановив додаток - нічого не змінилось Можете ще раз зробити синхронізацію? Ми включили додаткове логовування, щоб розібратися в проблемі. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eurocomp Posted March 2, 2021 Share Posted March 2, 2021 Без змін. Помилка синхронізації Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sanich Posted March 2, 2021 Share Posted March 2, 2021 3 хвилини тому, eurocomp сказав: Без змін. Помилка синхронізації Змін і не повинно бути, але тепер ми маємо більше даних для аналізу. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Віталій Овчарук Posted July 8, 2021 Share Posted July 8, 2021 маємо таку проблему Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sanich Posted July 8, 2021 Share Posted July 8, 2021 1 годину тому, Виталий Овчарук сказав: маємо таку проблему Розбираємося. UPD. Вже працює. 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nibond Posted August 11, 2021 Share Posted August 11, 2021 Не оновлюється BJ в мобільному додатку, весь час видає "Помилка сервера" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.