Jump to content

Кочуем вместе

Recommended Posts

Я любитель с небольшим стажем. ищу напарников для кочевки или может в какой-то бригаде есть свободное место. буду рад знакомству. (Житомирский район).

• 1 month later...

а западнее например Хмельницкая, Тернопольская обл. кто-нибудь кочует? на какие медоносы? откликнитесь!!! :wave:

:az: А в районе Кировоград/Александрия - есть кто и кочевиков?
  • Like 1

• 2 weeks later...
а западнее например Хмельницкая, Тернопольская обл. кто-нибудь кочует? на какие медоносы? откликнитесь!!! :wave:
В цьому році маю в планах попробувати виїхати на соняшник десь поблизу Хмельницького. Того року було дуже багато посіяно і в цьому напевно багато посіють так як пропали озимі. А якщо найду сумісні поля соняшника і гречки то напевно поїду.

Я в Каменце живу Подольском. Планирую где-то на гречку выехать, но под Хмельницкий далеко...

В цьому році маю в планах попробувати виїхати на соняшник десь поблизу Хмельницького. Того року було дуже багато посіяно і в цьому напевно багато посіють так як пропали озимі. А якщо найду сумісні поля соняшника і гречки то напевно поїду.
от на сумісні поля з гречкою можна б спробувати... минулого року був на соняшнику ... не сподобалось... вірніше не те що очікував ;) можливо справа в погоді була... як цвів соняшник в нас було в середньому 25 градусів, в той час як на югах не менше 35.... можливо при низькій температурі соняшник не виділяв... а можливо гібрид... бо весь дивився в одну сторону, не завжди на сонце :dntknw:

от на сумісні поля з гречкою можна б спробувати... минулого року був на соняшнику ... не сподобалось... вірніше не те що очікував ;)
Дався вам той соняшник... Навіть не рівняйте з гречкою. Південь і схід нехай збирають з соняшника. Гречка рулить. Купляють її (мед) чудово, навіт оптом. А про соняшник і ріпак говорити не хочуть.

А про соняшник і ріпак говорити не хочуть.

Ой-ой-ой!... Які Ви у нас балуванні! :wave:

• 3 weeks later...