Jump to content

Recommended Posts

Думав куди поставити цю тему. Якраз сюди підходяще та й заголовок на сто відсотків відповідає! Будьте уважні з поштовою компанією "Нічний Експрес" 06.05.2014 року компанією "Нічний Експрес" із Ужгорода доставлено у Київ 600 шістьсот (!) пакетів повністю запарених бджіл! Варвари! Більша кількість їх мала бути доставлена на Донецьк. Мої ж п'ять пакетів були згідно вантажній декларації N7851332 просто ідеально підготовлені В.А.Гайдаром, із останків було ще можливим це зрозуміти та на жаль мертві, як всі 600.що мали бути доставлені до Донецька. Просто вантаж "200"! Поначалу деректор"Ночной Экспрес"Раевский В.Е (найголовніший варвар) навіть довідку про наслідки доставки відмовлявся давати. Звідки йому знати, що таке " логістика", якщо таку партію живих бджіл навіть пасічник не супроводжував. А з невеличкого віконця спереду парувало,як з парилки,- за словами водія. Директор же пояснив.кривлячи душею - " Я ящики одержав, ящики й прибули. Що ще Ви хочете? А у фурі водій майже розібрав передню стінку." Ну і кому вірити за таким результатом достави? Навіть деякі пакети так намокли від запареного меду, що далі експлуатації не підлягали. А це мої чистопородні Гайдарівські, знищені поштовою компанією "Нічний Експрес". Жалко людської праці, знищеної сучасними поштовими варварами! Ось відповідь на питання багатьох,- як і якою фірмою доставляти пакети бджіл!

post-6465-1401037551_thumb.jpg

post-6465-1401037579_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

lddo, соболезную. Но кто варвары еще нужно разобраться. Гайдар, Вы или перевозчик? Так трудно было заказать машину специально для перевозки? И не дороже бы было :IMHO1: Гайдар тоже "молодец"-абы продать :angry:

Link to comment
Share on other sites

Рус,підтримую вашу думку.Таке відповідальне відправлення виконується лише окремою автівкою і в супроводі фахівця.Перевізник тут найменший винуватець.

Link to comment
Share on other sites

А це мої чистопородні Гайдарівські, знищені поштовою компанією "Нічний Експрес". Жалко людської праці, знищеної сучасними поштовими варварами!

Треба знати,що в Україні "нічні експреси" працюють і вдень і вночі
Link to comment
Share on other sites

Думав куди поставити цю тему. Якраз сюди підходяще та й заголовок на сто відсотків відповідає! Будьте уважні з поштовою компанією "Нічний Експрес" 06.05.2014 року компанією "Нічний Експрес" із Ужгорода доставлено у Київ 600 шістьсот (!) пакетів повністю запарених бджіл! Варвари! Більша кількість їх мала бути доставлена на Донецьк. Мої ж п'ять пакетів були згідно вантажній декларації N7851332 просто ідеально підготовлені В.А.Гайдаром, із останків було ще можливим це зрозуміти та на жаль мертві, як всі 600.що мали бути доставлені до Донецька. Просто вантаж "200"! Поначалу деректор"Ночной Экспрес"Раевский В.Е (найголовніший варвар) навіть довідку про наслідки доставки відмовлявся давати. Звідки йому знати, що таке " логістика", якщо таку партію живих бджіл навіть пасічник не супроводжував. А з невеличкого віконця спереду парувало,як з парилки,- за словами водія. Директор же пояснив.кривлячи душею - " Я ящики одержав, ящики й прибули. Що ще Ви хочете? А у фурі водій майже розібрав передню стінку." Ну і кому вірити за таким результатом достави? Навіть деякі пакети так намокли від запареного меду, що далі експлуатації не підлягали. А це мої чистопородні Гайдарівські, знищені поштовою компанією "Нічний Експрес". Жалко людської праці, знищеної сучасними поштовими варварами! Ось відповідь на питання багатьох,- як і якою фірмою доставляти пакети бджіл!
У Вас була не велика партія, хіба укрзалізницею не можна було провести. Пакети страхували? Купую плідних маток, доставка вечірнім поїздом, ходного разу проколів не було. А мій знайомий замовив через укрпошту, з 8 тільки 1 осталась жива.
Link to comment
Share on other sites

Действительно такое количество пакетов. В такую жару. В закрытой машине.... Не плохо сэкономили :( Пчел жалко :ak:

Link to comment
Share on other sites

Действительно такое количество пакетов. В такую жару. В закрытой машине....
:ak::ak: Нужно было еще в крышке сетку ставить блин, можно было вообще на весь ящик и пробить по периметру рейками...... :angry:
Link to comment
Share on other sites

" Я ящики одержав, ящики й прибули. Що ще Ви хочете? А у фурі водій майже розібрав передню стінку."
Дуже прикро і шкода. Для одного ящики а для іншого живі істоти з відповідними вимогами. Напевно тут щось упущено. Урок занадто дорогий. :dntknw:
Link to comment
Share on other sites

Так трудно было заказать машину специально для перевозки? И не дороже бы было Гайдар тоже "молодец"-абы продать

Рус, ЄВГЕН З ОДЕСИ, Є наука ЛОГІСТИКА , про яку доставщик живих бджіл, за які він береться доставляти , повинен вичити "до корочки". там ,зокрема. є цілий розділ і про них. а то зібрали ШІСТЬСОТ (!) пакетів у одну машину. А до Гайдара які притензії? Він віддав пакети просто супер ,- всі чотири запечатаний розплід, як казка. А при совітах відправляли сотнями до Сибіру з Ужгорода і доходили ж! Просто тоді не логісти були, а експедитори!
Link to comment
Share on other sites

Купую плідних маток, доставка вечірнім поїздом, ходного разу проколів не було. А мій знайомий замовив через укрпошту, з 8 тільки 1 осталась жива.

Wladimir K, "Музику" замовляв не я. А Укрпошта доставляла мені кілька раз маток без всяких. Поїздом, звичайно найкраще. Та бачили б ви , що там сталося з решти 600 пакетів! я навіть фото робити не посмів!
Link to comment
Share on other sites

Дуже прикро і шкода. Для одного ящики а для іншого живі істоти з відповідними вимогами. Напевно тут щось упущено. Урок занадто дорогий.

evgenij M, Не в ціні ,тобто - гроші, найголовніша цінність. Все ж було під них підготовлено,- і місце, і вулики-рамки іт.п.. Затрачено і час як свій так і людей. Таке виходить, коли за справу беруться не "профі" , а "племіннички" великих "дядечків", які в справі, якою займаються не знають а ні... йота! А страждають люди, точно, як і в справі з нашим янеком.
Link to comment
Share on other sites

Нужно было еще в крышке сетку ставить блин, можно было вообще на весь ящик и пробить по периметру рейками......

Tolstiy, Сітка обширна з двох боків. Пакети ідеально підготовлені, я ж про це й говорю. Справа в перевізнику. 300 пакетів вони цим транспортом вже доставляли. А от замахнулись на 600 ! А про ветиляцію для бджіл так нічого й не чули, видно...
Link to comment
Share on other sites

Видимо заказчик из Донецка побоялся ехать сам в связи со сложной обстановкой в стране. Даже в хорошие времена бывали проблемы с самовывозом. То справку особую, то кидают с самими пакетами. У знакомого пропала пасека, так он всю весну искал частное авто с западными номерами, в итоге так и не поехал за пакетами. Видимо необходимо в дальнейшем самим налаживать производство.

Link to comment
Share on other sites

Видимо заказчик из Донецка побоялся ехать сам в связи со сложной обстановкой в стране.

примара, Якраз приїжджав. Глянув, сплюнув та так і поїхав. Не знаю, як вони там вирішували справи далі... :dntknw:
Link to comment
Share on other sites

А при совітах

Сумую за Советами... Это как первая любовь! Золотые были времена для пчеловодства, да и не только...
Link to comment
Share on other sites

Сумую за Советами... Это как первая любовь! Золотые были времена для пчеловодства, да и не только...

Raketin, Що правда, то правда. Не все ж було і погано тоді. Дещо можна було б і перенести у це життя... Хоча б відповідальності у доставці маток та пакетів бджіл.
Link to comment
Share on other sites

Рус, ЄВГЕН З ОДЕСИ, Є наука ЛОГІСТИКА , про яку доставщик живих бджіл, за які він береться доставляти , повинен вичити "до корочки". там ,зокрема. є цілий розділ і про них. а то зібрали ШІСТЬСОТ (!) пакетів у одну машину. А до Гайдара які притензії? Він віддав пакети просто супер ,- всі чотири запечатаний розплід, як казка. А при совітах відправляли сотнями до Сибіру з Ужгорода і доходили ж! Просто тоді не логісти були, а експедитори!
интересно, а Гайдар видел куда и сколько грузит пчел, или первый раз пакеты отправляет?
Link to comment
Share on other sites

интересно, а Гайдар видел куда и сколько грузит пчел, или первый раз пакеты отправляет?

mr. alur, Та я ж вже вкотре повторюю, що В.Гайдар тут якраз ні до чого. Основна маса пакетів не його. Та й ті, хто здає у пересилку за пакуванням вантажу не можуть спотерігати. По технології не положено. А пакети зібрали після травневих свят і "Нічний Експрес " вирішив зекономити на всьому. По 300 пакетів доставляли раніше і успішно. А тут забули про все на світі й "зекономили". За таке і розтріляти могли при Сталіну, та й по ділам би варварам і душогубам! :hunter::refery:
Link to comment
Share on other sites

Интересно было-бы посмотреть договор с объявленной ценностью,декларацию,вет.свидетельство.А так фсе это бла-бла-бла...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Соболезную. Что тут сказать ,к сожалению такое халатное отношение людей встречается довольно часто . Надеюсь вам компенсируют затраты....

Link to comment
Share on other sites

Надеюсь вам компенсируют затраты....
:af: Замовив пінопласт для виготовлення вуликів. Прийшов покоцаний, обломаний по кутках - вже 4 місяці розбираюсь з компанією перевізником і відправником і кожен тягне час як може в надії що мені це все набридне і я махну рукою на ті 200-300 грн Не на того натрапили :umora: буду їх мучити, якщо треба то і до суду подам.... я впертий ;) Тому розбиратись однозначно з перевізником треба, але обовязково з допомогою юриста, бо вони можутЬ так вас гарно послати.... що ви і не зрозумієте що і до чого
Link to comment
Share on other sites

обовязково з допомогою юриста
юристы,как заказчика,так и перевозчика очень любят документы. А в документах,если они вообще есть,наверняка,в целях "оптимизации" и апЪепалова родного государства,указаны ящики а не пчелопакеты.Да и за погрузку на территории заказчика(а она скорее всего там и была) отвечает заказчик(по условиям ,указанным в договоре перевозчика).Так что экономия должна быть экономной.А пчелок жалко :af:
Link to comment
Share on other sites

А пчелок жалко

igl, Так, казуси юристдикції, а бджоли масово і безневинно полягли. І які ж бджоли... :ak:
Link to comment
Share on other sites

Тому розбиратись однозначно з перевізником треба, але обовязково з допомогою юриста, бо вони можутЬ так вас гарно послати.... що ви і не зрозумієте що і до чого

Бджолопотам, Та В. А.Гайдар поступив порядно,- кошти повернув. Та бджілок все ж дуже жалко,- загроблену роботу селекціонерів по вирощуванню 600(!) пакетів пустив один головотяпа нічний на вітер.. Але , пасічники, висновок,- бійтеся "Нічного Експресу", як дехто ладану. Обходьте його десятою дорогою! :refery:
Link to comment
Share on other sites

Соболезную.

BEEBEST, Дякую. Дяку всім за співчуття. Інколи його просто так не вистачає... :hi:
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...