Перейти к содержанию

Кочуємо: хто? як? і головне - на чому?


Рекомендуемые сообщения

27 минут назад, valik1986 сказал:

Все залежить від того чим ви будете везти? 

мінімум буде складати повна загрузка транспорту на 1 раз

це при умові що поставите у когось на дворищі і будете приїжжати лише качати мед

а в посадку ... то залижить від того за які кошти ви готові жити в посадці...

частину(лежаки) планую на подвіррі у себе. а другу половину вивозити на "смачні місця,"

планую розпочати із прицепа 3 метрового. зварити приспособу, щоб на місті припідняти, та залишити на медосбір. 

можно навіть ще другою ходкою в самому причепі привезти.

бюджет цілком нормальний, не єконом)) 

якось так.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

5 минут назад, Лектор сказал:

а другу половину вивозити на "смачні місця,"

Чем дальше, тем дороже... Идеально - на пять км. от стационара.:hi:

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

27 минут назад, шаруда сказал:

Идеально - на пять км. от стационара.

близко, возвращаются....)

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

1 година тому, Лектор сказав:

частину(лежаки) планую на подвіррі у себе. а другу половину вивозити на "смачні місця,"

планую розпочати із прицепа 3 метрового. зварити приспособу, щоб на місті припідняти, та залишити на медосбір. 

можно навіть ще другою ходкою в самому причепі привезти.

бюджет цілком нормальний, не єконом)) 

якось так.

В мене погрузки і вигрузки нема,вулики постійно "живуть" на колесах,плюс ще частина вічний стаціонар.:hi:

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

мої вулики постійно знаходяться на платформі.Головне на зимівлі поставити за постройками з південної сторони

для олх 021.JPG

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

  • 2 weeks later...
В 23.08.2017 в 18:27, kalina сказал:

Мы уже больше 20 лет возим на одни и те же поля Фермеры знают нас и мы их. Кроме того, есть охранник  из местных на минимальной зарплате  + после откачки н-количество мёда. Он объезжает точки и подливает воду.  Мы его обеспечиваем топливом. 

Были случаи, когда мы недосчитывались 2-3 ульев или нуклеусов.

Куда примерно кочуите вы, подсолнечника в Бессарабии сеют все меньше и меньше

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

4 часа назад, targal сказал:

1596079031295.jpg

1595336005896.jpg

У Вас свій тягач чи наймаєте. І скільки разів за сезон доводиться переїжджати? 

Теж хотів поставить пасіку на причепи, але велика проблема знайти трактора. 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

найти трактора дійсно проблема.Вночі ніхто не хоче їхати.А якщо і поїде то ціна буде 100 грн /км.Тому краще купити трактор,Я тягав газ 52(продаю за 15000 грн)але з пуском 2 прицепу купив т-40.Геморой .бо кожна техніка ламається,але виходу немає-нервові клітини не відновлюються,а меду без кочівлі в наших степових умовах не бачити.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

25 минут назад, Ivan Ivanovich сказал:

У Вас свій тягач чи наймаєте. І скільки разів за сезон доводиться переїжджати? 

Теж хотів поставить пасіку на причепи, але велика проблема знайти трактора. 

Переїзжвю за сезон 5-10раз залежно від сезону трактор свій але ще два трактори нанімвю переїзд на 30км  плачу 500гр

15 минут назад, wwlo сказал:

найти трактора дійсно проблема.Вночі ніхто не хоче їхати.А якщо і поїде то ціна буде 100 грн /км.Тому краще купити трактор,Я тягав газ 52(продаю за 15000 грн)але з пуском 2 прицепу купив т-40.Геморой .бо кожна техніка ламається,але виходу немає-нервові клітини не відновлюються,а меду без кочівлі в наших степових умовах не бачити.

В мене проблем з тракторами немає 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

4 хвилини тому, targal сказав:

Переїзжвю за сезон 5-10раз залежно від сезону трактор свій але ще два трактори нанімвю переїзд на 30км  плачу 500гр

В мене проблем з тракторами немає 

на 30 км тільки соляри треба на 500 грн.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

17 минут назад, targal сказал:

Переїзжвю за сезон 5-10раз залежно від сезону трактор свій але ще два трактори нанімвю переїзд на 30км  плачу 500гр

В мене проблем з тракторами немає 

В нас за 30км треба заплатить 1500грн, ще й черга, бо деякі трактористи ні заякі гроші везти бджіл не хочуть. 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

2 часа назад, wwlo сказал:

на 30 км тільки соляри треба на 500 грн.

В мене на мтз 20л хватає на 100км що дорівнює на даний час 280гр

2 часа назад, Ivan Ivanovich сказал:

В нас за 30км треба заплатить 1500грн, ще й черга, бо деякі трактористи ні заякі гроші везти бджіл не хочуть. 

У вас трактористи зажерлись

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

4 часа назад, targal сказал:

У вас трактористи зажерлись

Можливо, але і тракторів (МТЗ, ЮМЗ) дуже мало - 5шт на село(2600 жителів). Грядки в нас маленькі(10-15 соток), тому зараз масово використовують міні-трактори, а ними причіп з бджолами далеко не затягнеш.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Мій павільон на 52 бджолосім'і. Збудував власними силами (лише деякі зварні частини просив зробити профі) в 1991 році. Тягаю своім Т-40. Кочую 2-3 рази на відстань до 7 км. 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

22 години тому, targal сказав:

В мене на мтз 20л хватає на 100км що дорівнює на даний час 280гр

 

Така витрата пального не відповідае моему досвіду, коли працівником підприемства їздив на ЮМЗі на пасіку за 30-35км. Сам трактор з водіем і невеликим ящиком для води і реманента на навесці. Заливали каністру  якої хватало на ходку. Підозр поганого технічного стану трактора не виникало. Може МТЗ  відчутно єкономніший в пальному ніж ЮМЗ? Думки відносно витрат пального. Вантажівка повною вагою 7-8т. по гарному асфальту мае витрачати до 15-ти л/100км. за умов аккуратного, вдумливого керування,на швидкостях до 60км /ч і доброго техничного стану. Цього літа  придбав !ТАТУ" 613 повертались з МРЕО з водіем який працював на" ТАТі " тільки 24Вольт ,молодшій, Евро 3. Його слова по витраті пального-" Бака 250л  повинно хватати на 1500км., інакши ти погано, задарма з'їздив. Існують такі вантажівки, що й платні непотрібно (мова про зєкономлене і продане пальне)". Сам ,поки що , проїхав не ній близько 650км., залите мною в бак пальне записую(для самодісципліни і визначення витрати) тому вирахувана витрата дивовижно мала і швидче всьго хибна. Поїздки були близькі, по грунтовкам, поганому асфальту, стерні. Возив нею і вулики, свої і колег.З позитивних моментів: висота платформи(завантаження)0,9-1м , долівка- рівний сталевий лист, ціна купівлі -6,1 т. дол., проста превірена конструкція, застаріла, копія якогось (531-го) мерса, легко і відносно недорого можна придбати з\ч (Богдани і Івани на цьому шассі), висота кабіни дозволяе заїхати в двір під газопроводом. Негатив: багато деталей мені важкуваті (старість і відсутність тренування), трясе як на підводі, задній свес -3м.,вантаж біля заднього борта підкидае як підкидна дошка перед "цапом"(спортивний снаряд). з цього приводу думки замінити рессри на Зіловські або частину викинути поставивши пневмоподушки. Хід передньої і задньої вісі до відбійника 4-5см., що мені здаеться малуватим. В планах ще викинути дерев'яні прокладки між рамою шассі і рамою вантажної платформи цим зменшити висоту на 2-4см., розширити платформу на 40см. пришивши до боків дерев'яні бруси, тоді в ряду стане по 6 вул.Ще зварювальні роботи на платформі. Роботи по вдосконаленні і розширенні функціональності - аби моїх сил хватило. Можна буде возити по 60-80вул.+реманент на останніх 1,5-2-х метрах платформи.

За словами колеги. Цього року він перевозив вул. "длинномером". Вантажу на напівпричепі не більше 4-х т. за словами спостерігача, що їхав позаду вул. на дорозі підплигували на 20-30см., вул. були не принайтовані. В деяких пообривало медові щільники. В мене вул. принайтовуються стяжками,тому стрибають разом з кузовом а все одно задньому стестерігачеві(власнику вул.) здавалось, що підплигнули. Випадків обриву рамок не було, мене трясло добре, може незвично після легковика та буса.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

01.11.2020 в 15:38, targal сказав:

В мене на мтз 20л хватає на 100км що дорівнює на даний час 280гр

У вас трактористи зажерлись

Не вводьте людей в оману,мтз бере 10 літрів пального на годину.:hi:

YlSPKEe0iNU.jpg

Screenshot_2020-11-02-15-50-44_1.jpg

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

52 хвилини тому, Винодел сказав:

Така витрата пального не відповідае моему досвіду, коли працівником підприемства їздив на ЮМЗі на пасіку за 30-35км. Сам трактор з водіем і невеликим ящиком для води і реманента на навесці. Заливали каністру  якої хватало на ходку. Підозр поганого технічного стану трактора не виникало. Може МТЗ  відчутно єкономніший в пальному ніж ЮМЗ? Думки відносно витрат пального. Вантажівка повною вагою 7-8т. по гарному асфальту мае витрачати до 15-ти л/100км. за умов аккуратного, вдумливого керування,на швидкостях до 60км /ч і доброго техничного стану. Цього літа  придбав !ТАТУ" 613 повертались з МРЕО з водіем який працював на" ТАТі " тільки 24Вольт ,молодшій, Евро 3. Його слова по витраті пального-" Бака 250л  повинно хватати на 1500км., інакши ти погано, задарма з'їздив. Існують такі вантажівки, що й платні непотрібно (мова про зєкономлене і продане пальне)". Сам ,поки що , проїхав не ній близько 650км., залите мною в бак пальне записую(для самодісципліни і визначення витрати) тому вирахувана витрата дивовижно мала і швидче всьго хибна. Поїздки були близькі, по грунтовкам, поганому асфальту, стерні. Возив нею і вулики, свої і колег.З позитивних моментів: висота платформи(завантаження)0,9-1м , долівка- рівний сталевий лист, ціна купівлі -6,1 т. дол., проста превірена конструкція, застаріла, копія якогось (531-го) мерса, легко і відносно недорого можна придбати з\ч (Богдани і Івани на цьому шассі), висота кабіни дозволяе заїхати в двір під газопроводом. Негатив: багато деталей мені важкуваті (старість і відсутність тренування), трясе як на підводі, задній свес -3м.,вантаж біля заднього борта підкидае як підкидна дошка перед "цапом"(спортивний снаряд). з цього приводу думки замінити рессри на Зіловські або частину викинути поставивши пневмоподушки. Хід передньої і задньої вісі до відбійника 4-5см., що мені здаеться малуватим. В планах ще викинути дерев'яні прокладки між рамою шассі і рамою вантажної платформи цим зменшити висоту на 2-4см., розширити платформу на 40см. пришивши до боків дерев'яні бруси, тоді в ряду стане по 6 вул.Ще зварювальні роботи на платформі. Роботи по вдосконаленні і розширенні функціональності - аби моїх сил хватило. Можна буде возити по 60-80вул.+реманент на останніх 1,5-2-х метрах платформи.

За словами колеги. Цього року він перевозив вул. "длинномером". Вантажу на напівпричепі не більше 4-х т. за словами спостерігача, що їхав позаду вул. на дорозі підплигували на 20-30см., вул. були не принайтовані. В деяких пообривало медові щільники. В мене вул. принайтовуються стяжками,тому стрибають разом з кузовом а все одно задньому стестерігачеві(власнику вул.) здавалось, що підплигнули. Випадків обриву рамок не було, мене трясло добре, може незвично після легковика та буса.

Ресори в ній справді саме слабка місце. 

Ставлять ресори газоновскі , разом з кронштейнеми здається навіть є підприємства які спеціалізуються саме на цьому переобладнані.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

1 година тому, Винодел сказав:

по гарному асфальту мае витрачати до 15-ти л/100км

Авто дійсно, дуже економне , в більшості розхід 14-15л на довгих дистанціях.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

одна справа їхати по трасі.друга -тягнути 1-2   8 метрові прицепи по грунтовці.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

01.11.2020 в 12:55, targal сказав:

Переїзжвю за сезон 5-10раз залежно від сезону трактор свій але ще два трактори нанімвю переїзд на 30км  плачу 500гр

В мене проблем з тракторами немає 

500 за кожну ходку чи все за 1 раз тягнете

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

В 03.11.2020 в 00:41, Николай S сказал:

500 за кожну ходку чи все за 1 раз тягнете

 За ходу одну

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

В 02.11.2020 в 15:57, Ворон сказал:

Не вводьте людей в оману,мтз бере 10 літрів пального на годину.:hi:

YlSPKEe0iNU.jpg

Screenshot_2020-11-02-15-50-44_1.jpg

Ніхто нікого не вводить в оману я знаю росхід соляри що у мене іде.питання до вас друге стільки солярки у вас іде на гектар оранки

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

1 година тому, targal сказав:

Ніхто нікого не вводить в оману я знаю росхід соляри що у мене іде.питання до вас друге стільки солярки у вас іде на гектар оранки

22 літри іде на 1 га глибокої оранки..:hi:п/с дані по розходу взяті з даних заводу ,мається на увазі їзда нормальною дорогою.

IMG0035A.jpg

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.

Гость
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...