Перейти к содержанию

Матка перестала червить


DEHuc

Рекомендуемые сообщения

Всем привет ! Пчелами занимаюсь уже как 15 лет , но у меня первый раз такое . Тут такая ситуация : у меня матка ХОРОШАЯ КАРПАТКА , двух годовалая вдруг перестала червить , яйца лезут , а не засеевает (((( Не знаю что делать !!! :helpme::helpme::helpme::helpme:

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

  • 6 months later...

Дуже проста відповідь, - її десь пошкоджено, можливо придавлено або ударено. Таке часто буває з матками. А ось їх реакція чи, точніше, наслідки цього можуть бути й такими. :ak: А таку матку треба міняти, як би не жалко це було б. Можна на деякий час потримати її у відводку, - а дивись одумається...

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

  • 3 years later...
Допоможіть порадою. Весною придбав матку ШЗ, підсадив. Матка почала яйцекладку. Привися від неї кілька разів. Потім щоб обмежити яйцекладку матки, відібрав її з чьотирьма рамками у відводок і перевіз додому із степового точка. Посадив у вулик. Але матка відмовляїться тепер червити у відводку. Давав і підкормку - все без толку. Що робити?
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

43 минуты назад, Дикий степ сказал:
Допоможіть порадою. Весною придбав матку ШЗ, підсадив. Матка почала яйцекладку. Привися від неї кілька разів. Потім щоб обмежити яйцекладку матки, відібрав її з чьотирьма рамками у відводок і перевіз додому із степового точка. Посадив у вулик. Але матка відмовляїться тепер червити у відводку. Давав і підкормку - все без толку. Що робити?

Вернуть всё на место :IMHO1:

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

8 минут назад, Мико сказал:

Вернуть всё на место :IMHO1:

До сирот було підсаджено молоду матку, яка вже сіє.Мабуть вже пізно((((

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

1 час назад, Дикий степ сказал: