Jump to content

Кочування (Закарпаття-Схід (Південь) України)


Recommended Posts

читав в інтернеті, що в США певна кількість пасічників кочують як з півдня на північ так і заходу на схід. Вони використовують кліматичні і географічні умови для отримання максимального врожаю. так от, так як в Україні є можливість отримати швидкий ранній розвиток бджіл на Закарпатті, то потім можна кочувати в сторону східних областей України маючи майже безперервний взяток. наприклад, якщо акація в Ужгороді медоносить на початку-середині травня (http://tochok.info/forum/index.php?showtopic=3078&st=1080#), в лісостеповій зоні (Київська -Житомирська обл.) - кінець травня (http://tochok.info/forum/index.php?s=&showtopic=3078&view=findpost&p=74993), і в Черкаська обл. - до середини червня (точних даних не знайшов). таким чином, можна планомірно збирати сорти медів які мають високий попит населення, і навіть так званий "майский" мед, який бджоли, як правило, тратять на власний весняний розвиток. Супутній дохід може дати платне запилення полів фермерських та великих с/г господарств. Товарний мед, з метою зменшення транспортних витрат, доцільно продавати в місцевості де його збираєш. Теоретично, можна взагалі зробити павільйон на базі залізничного товарного вагона. Завіз в тупик і стоїть там пару тижнів. Потім за ніч перевіз на 200-300 км і знов є взяток. Або погода тут зіпсувалась, подивився прогноз, дізнався про погоду в іншій місцевості - і поїхав туди. Автомобільним транспортом буде дешевше. :IMHO1: Звичайно, є багато й недоліків в такій кочівлі ( теперішня ціна на мед, транспортні витрати, особливості транспортування, обприскування полів, технологічність розпечатки сотів і відкачування меду,...), але нічого не заважає нам поділитись своїми думками з вищевказаних пропозицій.

Link to comment
Share on other sites

Теоретично, можна взагалі зробити павільйон на базі залізничного товарного вагона. Завіз в тупик і стоїть там пару тижнів. Потім за ніч перевіз на 200-300 км і знов є взяток.
Мені б вертольот,я би пасіку закидав високо в гори на лісову малину :umora: .Цей мед високо цінується.До того ж конкуренції ноль,ставай на любій вирубці,що подобається,лиш би мішка не навідувався. post-2264-1331463938_thumb.jpg
Link to comment
Share on other sites

Супутній дохід може дати платне запилення полів фермерських та великих с/г господарств.
Це для України поки що з розряду фантастики. Я знаю випадки коли пасічник привезе на поле бджіл а власник ще й хоче з нього здерти якусь копійку, мовляв з мого поля збирають, а те що при запиленні врожайність в рази підвищується це звичайно не рахується. Чи я помиляюсь? Хтось заробив на запиленні с-г культур???
Link to comment
Share on other sites

Заробиш на опиленні :) Тут, щоб хоча б не заважли :)

Link to comment
Share on other sites

Хтось заробив на запиленні с-г культур???

Коли я працював на практиці в Інституті рослинництва УААН (Харків), то там використовували практику бджолозапилення і укладали договори з пасічниками, привозили, оплачували - їм то був сенс при ціні на насіння еліти соняшнику в 100-200 тисяч грн/т. Насінництво дуже серйозний бізнес і ставлення до нього таке ж. Люди в навколишніх селах в радіусі бджолиного льоту біля елітних господарств спецом засівали всі городи соняшником. Коли проїзжав на уазіку по вулицях зав відділом селекції, то всюди де бачив соняшник мусив просити людей його знищити, щоб не було переопилення - витримують ізоляцію. За кожну знищену рослину платиться компенсація, а тоді та ділянка спокійно засаджувалась іншою культурою :umora: В насінницьких господарствах кожен центнер прибавки - вагома сумма грошей, тож вони не скупляться - треба в першу чергу шукати договорів з ними.
Link to comment
Share on other sites

Интересно, кто нибудь на зимовку ездит на Закарпаття из других регионов Украины. Читал на ОПФ что некоторые пчеловоды ездят на зимовку с северных областей на юг.

Link to comment
Share on other sites

кто нибудь на зимовку ездит на Закарпаття

Чув що дехто із Закарпаття возив бджіл у східні області. Колись...
Link to comment
Share on other sites

Хтось заробив на запиленні с-г культур?

В Харькове есть такая фирма как "Сады Украины", которая уже несколько лет приглашает пчеловодов на опыление подсолнуха. В прошлом году около 3 недель по договору с ними стоял на опылении и получсил на каждую семью по 230грн. В этом году также буду опылять им подсолнух В мае прошлого года опылял сады яблони в Крымской фруктовой компании. получил по 40 грн на сеьмю В этом году также буду участвовать в опылении садов. :hi:
Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

йшов я якось мимо Дніпра, думав як там мої бджоли зимують ... і прийшла думка: кочувати з бджолами по судноплавним річкам України. Маршрут: Крим-Херсон-Черкаси (акація)-Канів (акація) -Київ (відкачка меду і здача на реалізацію)- і знову на південь. :) Основна ідея - що цвітіння починається на півдні і потім рухається на північ. Тут виникають технічні питання: 1) фіксація міжрамкового простору (щоб бджоли не давились при транспортувнні і від розгойдування судна); 2) переїзди на нове місце в нельотну погоду або вночі; 3) судно (або баржа) має мати місце для розміщення понад 40 вуликів. 4) стоянка: а) вивантаження вуликів на сушу; б) стоянка на якорі - бажано забезпечити горизонтальне положення вуликів (використовувати гіроскопічні пристрої ?), хвилі можуть розгойдувати судно турбуючи бджіл; 5) при активних взятках бджоли швидко спрацюються. п.с. специфіку річкового транспортування не знаю, зате ДАІшників там точно нема :)

Link to comment
Share on other sites

йшов я якось мимо Дніпра, думав як там мої бджоли зимують ... і прийшла думка: кочувати з бджолами по судноплавним річкам України. Маршрут: Крим-Херсон-Черкаси (акація)-Канів (акація) -Київ (відкачка меду і здача на реалізацію)- і знову на південь. :) Основна ідея - що цвітіння починається на півдні і потім рухається на північ. Тут виникають технічні питання: 1) фіксація міжрамкового простору (щоб бджоли не давились при транспортувнні і від розгойдування судна); 2) переїзди на нове місце в нельотну погоду або вночі; 3) судно (або баржа) має мати місце для розміщення понад 40 вуликів. 4) стоянка: а) вивантаження вуликів на сушу; б) стоянка на якорі - бажано забезпечити горизонтальне положення вуликів (використовувати гіроскопічні пристрої ?), хвилі можуть розгойдувати судно турбуючи бджіл; 5) при активних взятках бджоли швидко спрацюються. п.с. специфіку річкового транспортування не знаю, зате ДАІшників там точно нема :)
мысль здравая, но не нова. В Юго-восточной азии есть такие суда. Вот только конечно не 40, а около 400 надо. Фиксация рамок просто металл. пластина в улье под рамки с вырезами по 20 через 10.И вы еще не сталкивались с водным транспортом Да и пройти по всему днепру удовольствие не из дешевых.
Link to comment
Share on other sites

кочувати з бджолами по судноплавним річкам України.

Попробуйте сначала кочевать дорогами Украины. Может вам сама кочевка окажется не по нутру.
Link to comment
Share on other sites

кочувати з бджолами по судноплавним річкам України.

Попробуйте сначала кочевать дорогами Украины. Может вам сама кочевка окажется не по нутру.
п.с. специфіку річкового транспортування не знаю, зате ДАІшників там точно нема RichDad не желает с ГАИ дело иметь Он наверное думает, что водной полиции нет :mf_swordfight: Но она есть и один кочующий по воде, против десятков тысяч по суше, намного доступнейший лакомый кусок :IMHO1:
Link to comment
Share on other sites

Но она есть и один кочующий по воде, против десятков тысяч по суше, намного доступнейший лакомый кусок

Эт точно :ay:
Link to comment
Share on other sites

кочувати з бджолами по судноплавним річкам України.

Попробуйте сначала кочевать дорогами Украины. Может вам сама кочевка окажется не по нутру.
Каюсь :closedeyes: , ще не кочував, хоча мрію ..., але робота і сім"я в найближчі 2 роки роблять кочівку недоцільною. А свої пропозиції я пишу в т.ч. і на перспективу. Бо вірю в краще майбутнє України. :UA: в продовження теми: Десь чув, здається в Кашковського, що при СРСР сотні пакетів бджіл возили літаками з Закарпаття в сибір... Хто щось знає - розкажіть молодим і недосвідченим. Так от, в теорії, можна і літаком перевозити бджіл, але це буде реально або коли авіапаливо подешевшає або мед подорожчає в 10 раз.
Link to comment
Share on other sites

Теоретично, можна взагалі зробити павільйон на базі залізничного товарного вагона

Теоретически можно наладить такую схему: Запад дает нам свои пакеты, мы собираем мед а прибыль или мед делим в определенной пропорциональности(как договоримся между собой) Но это снова с области фантастики :umora:
Link to comment
Share on other sites

Десь чув, здається в Кашковського, що при СРСР сотні пакетів бджіл возили літаками з Закарпаття в сибір... Хто щось знає - розкажіть молодим і недосвідченим.

Не сотнями а тысячами А еще вертолетами пасеки забрасывали в тайгу. Так что перспективы у нас радужные.
Запад дает нам свои пакеты, мы собираем мед а прибыль или мед делим в определенной пропорциональности(как договоримся между собой)

совместный бизнес приводит только к антогонизму их участников.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...