Jump to content
Petrovych61

Перевозка пчёл

Recommended Posts

45 минут назад, Вадим Попов сказал:
1 час назад, Віталій.В сказал:
Ножницями для шиття, тільки починати різать із середини камери внутрішнього диаметра .

Найлегше від ніпеля починати.

Можна і так але я його якось оминув ( сосок залишився на кусочку камери ) .

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Сам кочую не перший рік (за медодаями),але виникло питання при перевезені вуликів.На момент головного взятку в мене сім'ї займають 3-4 корпуси РУТ.

Перевожу зазвичай як є, на тележку і поїхав. (тяжкувато).Але частенько бачу як возять окремі пасічники (в 1-2 корпусах),це як сім'ї зганяють в 1-2 корпуси, і на наступний день добавляють магазини?

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
31 минуту назад, FES сказал:

Сам кочую не перший рік (за медодаями),але виникло питання при перевезені вуликів.На момент головного взятку в мене сім'ї займають 3-4 корпуси РУТ.

Перевожу зазвичай як є, на тележку і поїхав. (тяжкувато).Але частенько бачу як возять окремі пасічники (в 1-2 корпусах),це як сім'ї зганяють в 1-2 корпуси, і на наступний день добавляють магазини?

на двух корпусах перевозить очень легко. у меня газель.  гружу в два этажа.  первый этаж можно на 3к. на 4к никогда не вожу потому что тяжело и неудобно грузить.  теоретически можно перед переездом все семьи сократить на 2к. но это лишняя работа.  лучше планировать работу так чтобы корпуса на мед ставить уже после переезда,  на рапс например или на акацию. отводки у меня например на подсолнух едут на 2к на втором этаже,  третий корпус получают после приезда.  сетка на все одно,  открытая машина и все будет ок.  если у вас многокорпусная пасека вы наверное замечали что вся летная пчела под вечер садится шапкой в нижнем корпусе.  значит надо иметь хотя бы 30 мм подрамочного пространства иначе будут сидеть на улице.  

  • Like 2
Link to post
Share on other sites
3 минуты назад, artemishe сказал:

гружу в два этажа.  первый этаж можно на 3к

 

IMG_20181121_231219_789.jpg

  • Like 9
Link to post
Share on other sites

Хочу сделать себе прицеп по моим размерам, нашел объявление  на ОЛХ типа документы - регистрация прицепа и  написал продавцу вот получил какой ответ...

Антимошенник

Приветствую. обьявление создано с целью предупредить Вас (людей кто ищет документы) Не скидывайте никому предоплату.
Я скинул предоплату 500 грн за документы. на карточку Панас Роман 4731 2191 0783 9999. Документы так и не сделали , звонки игнорируют. Обявление было найдено на сайте олх , в обьявлении была ссылка на сайт Прицепстар.ком.
Вот ссылка на отзывы и жалобы , я оказался не один с такой проблемой.
http://xn--e1agahhhaf4g.xn--j1amh/search?id=7784
Не будьте равнодушны, находите его обьявления и кидайте жалобу, чтобы другие люди не попадпли

Модераторы :hi: если не в той теме прошу извинить, перенесите куда положено.

  • Like 4
Link to post
Share on other sites
В 30.08.2019 в 11:41, artemishe сказав:

под вечер садится шапкой в нижнем корпусе. 

Не пам'ятаю коли в вул. висіли "бороди", можливо з-за конструкції підставок.Рідко коли бачу що викучились на передню і бокові стінки. Так як превожу недалеко , то волію робити це вранці-окрім неприемного переривання сну в цьому бачу тільки позитиви: прохолодно, сховались, попереду день а не ніч, дороги вільні, очі не "злипаються", якщо вдень принесли нектару,то за ніч його "підсушили" і менший ризик запарити.Вчора перевозили  компаньйону почали готовити з вечора , закінчили (поставили на постійне місце) поночі, ще раз пересвідчився-краще вранці. Як і всяку роботу треба продумати і підготуватись , бажано досвід краще свій .Скільки пригод , негараздів мав за карьеру пасічника  при перевезенні- варто розповісти, щоб не повторювали помилок.

  • Like 5
  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites
8 часов назад, Винодел сказал:

 варто розповісти, щоб не повторювали помилок.

Цього року перевозив із акації і дві сімї на 10р як мені показалось не сильних запарив ( з двох сімей мертвих бджіл повне 20л відро ) у днищі вулика сітка але  не на все днище, а  лише 20см х 30см на жаль не допомогла , після чого при перевезенні став використовувати маскітну сітку для вікон, сітку кладу на верх вулика в два слоя та придавлюю її піддашником і ув'язую скрепом. Пасіку готую в день, в вечері за допомогою росинки заганяю бджіл до вулика,   перевозити починаю із світанку і поки не перевезу всю.

Перевозити в день на багато легше як в ночі,  все видно,  сітка зверху на рамках при дню збирає бджіл не в днищі, а зверху рамок і поки не накриєш вулик кришкою бджоли не намагаюця вийти в літок, якщо в днищі будуть не великі щілі бджоли не течуть ( на причепі открився один нижній літок первіз навіть не помітив ).

Edited by Віталій.В
  • Like 1
Link to post
Share on other sites
2 часа назад, Віталій.В сказал:

Цього року перевозив із акації і дві сімї на 10р як мені показалось не сильних запарив ( з двох сімей мертвих бджіл повне 20л відро ) у днищі вулика сітка але  не на все днище, а  лише 20см х 30см на жаль не допомогла , після чого при перевезенні став використовувати маскітну сітку для вікон, сітку кладу на верх вулика в два слоя та придавлюю її піддашником і ув'язую скрепом. Пасіку готую в день, в вечері за допомогою росинки заганяю бджіл до вулика,   перевозити починаю із світанку і поки не перевезу всю.

Перевозити в день на багато легше як в ночі,  все видно,  сітка зверху на рамках при дню збирає бджіл не в днищі, а зверху рамок і поки не накриєш вулик кришкою бджоли не намагаюця вийти в літок, якщо в днищі будуть не великі щілі бджоли не течуть ( на причепі открився один нижній літок первіз навіть не помітив ).

Часто встречаю информацию что запариваются семьи при нижней вентиляции и зимой тоже, если не открыть летки.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
16 часов назад, Винодел сказал:

Так як превожу недалеко , то волію робити це вранці-окрім неприемного переривання сну в цьому бачу тільки позитиви: прохолодно, сховались, попереду день а не ніч, дороги вільні, очі не "злипаються", якщо вдень принесли нектару,то за ніч його "підсушили" і менший ризик запарити.

Это кому как! А у меня был случай, когда ещё работал пасечником в совхозе, перевозил пасеку и открутились все гайки на одном из колёс прицепа. Колесо обогнало трактор и чуть не поломало забор, так как случилось всё в центре соседнего села! Естественно на шпильках ступицы вся резьба была сбита... И вот представьте, если б это случилось утром... А так, за ночь нашли шпильки на ступицу, гайки, домкрат и пр. инструмент, отремонтировали и около 5 часов утра двинулись дальше. Гайки потом приварил сваркой, чтоб не отвинчивались.  

 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
1 час назад, Andruhan сказал:

Это кому как! А у меня был случай, когда ещё работал пасечником в совхозе, перевозил пасеку и открутились все гайки на одном из колёс прицепа.

Подобная ситуация была и у меня - лопнул скат на платформе. Как раз к утру все уладили и благополучно переехали

  • Like 2
Link to post
Share on other sites
8 минут назад, Надія сказал:

Подобная ситуация была и у меня - лопнул скат на платформе. Как раз к утру все уладили и благополучно переехали

И у меня такое было ,спустило колесо ,поставил запаску и доехал :umora:

  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
Только что, Мико сказал:

И у меня такое было ,спустило колесо ,поставил запаску и доехал :umora:

Если бы у меня на то время была запаска......... Зато сейчас есть к каждой платформе:umora:

Link to post
Share on other sites
10 минут назад, Надія сказал:

Если бы у меня на то время была запаска......... Зато сейчас есть к каждой платформе:umora:

Мы почти все одинаковые 

Пока петух не клюнет ,соломки не подстелим 

  • Like 3
  • Thanks 2
Link to post
Share on other sites
11 година тому, Віталій.В сказав:

Цього року перевозив із акації і дві сімї на 10р як мені показалось не сильних запарив ( з двох сімей мертвих бджіл повне 20л відро ) у днищі вулика сітка але  не на все днище, а  лише 20см х 30см на жаль не допомогла , після чого при перевезенні став використовувати маскітну сітку для вікон, сітку кладу на верх вулика в два слоя та придавлюю її піддашником і ув'язую скрепом. Пасіку готую в день, в вечері за допомогою росинки заганяю бджіл до вулика,   перевозити починаю із світанку і поки не перевезу всю.

Перевозити в день на багато легше як в ночі,  все видно,  сітка зверху на рамках при дню збирає бджіл не в днищі, а зверху рамок і поки не накриєш вулик кришкою бджоли не намагаюця вийти в літок, якщо в днищі будуть не великі щілі бджоли не течуть ( на причепі открився один нижній літок первіз навіть не помітив ).

Вдень же сонце то припікає. Тому я прибічник нічних перевезень - і транспорту мало, та й проблем усіляких поменше. Лише пакувати потрібно звичайно вдень

:IMHO:

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
1 година тому, Мико сказав:

И у меня такое было ,спустило колесо ,поставил запаску и доехал :umora:

А я якось від заправки до заправки перескакував зі спущеним колесом на прицепі, пока перед Борисполем вночі добрі люди на СТО не заклеїли камеру.:umora::wave:

Для запаски на причіп місця не знайшлося...:dntknw:

 

Edited by ДобровоЛ
  • Like 1
Link to post
Share on other sites
4 часа назад, Надія сказал:

Если бы у меня на то время была запаска......... Зато сейчас есть к каждой платформе:umora:

Зато я всё время проездил без запаски.  на форде сначала не было ( точнее когда покупал машину запаска была но оказалось что не подходит к машине )   а потом купил но всё равно с собой не возил. теперь купил опель и О ЧУДО  запаска снова не подошла. третий сезон отездил без запаски ...    Компресор в машине обязательно.

 

Edited by Сергей Тюркин
  • Like 2
Link to post
Share on other sites

Вже 14  років тягаю колосок без запаски.За цей час 3 рази спускало колесо 1 раз в дорозі  і 2 рази на кінцевій зупинці.в даний час готую запаску на сезон 2020.Пофігіст одним словом.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
2 часа назад, ДобровоЛ сказал:

Вдень же сонце то припікає. Тому я прибічник нічних перевезень - 

Я підстроївся під пасмурну погоду і два рази переїжав в день.

Link to post
Share on other sites

Про колеса , що сходят ці ступиць. Прочиташи дописи подумав що подібне явище масове.На М- 2141  задне праве колесо сходило двічі, раз на 80-ти км\год. покотилось в кювет у мене і раз на малій швидкості в жінки. Декілька разів губились скількось болтів і колесо "бубніло"-вчасно помічали і виправляли ситуацію. Змінив ситуацію коли зрозумів- справа не в болтах(вони мінялись) а в різьбових отворах спупиці(на вигляд все норм.),замінив спупицю на б\в. Відпускались гайки переднього кол. на "Славуті"(проїхали з100км. від автомагазина), болти переднього колеса на "Добло", жінка довго не могла второпати що воно стукае  і доїздилась до ситуації що кол. майже відпало, один болт загубись і один різьбовий отвір травмовано(підправив метчиком). Відпускались колесні гайки і на першому моему авто М 412. Тільки на бусові Е 2200 на було випадків послаблення колісних гайок. Ці всі випадки привели до того ,що маю звичку перевіряти затяжку колісних болтів, обов'язково якщо колесо знімалось.Подібні випадки массові, бо в нас на дверях шиномонтажу напис виликими літерами-" Через 20 км. перевір зятяжку колес". Зрозуміло, що після того як гайки відкручувались-закручувались.

Про запарювання (некротичне і до стану причманіння) при нижній і верхній вент. в спеку під час зупинки(вимушеної) коли щільно стоять на прицепі або в авто-чув і я , неодноразово.Думаю справа в тому, щоб бджоли мали можливість покинути щільники і повиснути гроном на вент. сітці. Враховуючи це і сконструйовані пакети для транс. бджіл з великим(8-10см.) надрамочним простором. Думаю при вимущеній зупинці  може допомогти тінь під деревом, затінююча сітка накриваючи причеп, поливання водою з оприскувача. Мій товарищ, сього року мало не вмер від хвилювання за бджіл коли віз під дощ в відкритому причепі і  дощ поливав всю дорогу бджіл крізь верхні сітки, добре , що вул. обладнанні нижніми сітками і воді було куди витікати. Дуже зрадів коли приїхавши на місце вивантаження побачив крізь сетки бадьорих сухеньких бджілок. Преші два дні носили з соняха по 6кг. в день-можливо в наслідок стресу від транспортування і купання. Далі пішли звичайні для цього року привеси по 2-3кг.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Для кочевки приобрел такой прицепчик. 

IMG_20191022_084253.jpg

IMG_20191022_084137.jpg

IMG_20191022_084358.jpg

IMG_20191022_084216.jpg

  • Like 2
Link to post
Share on other sites

И стал вопрос категории ВЕ. Иду учиться Е категории.

Link to post
Share on other sites
В 30.08.2019 в 11:47, artemishe сказал:

 

IMG_20181121_231219_789.jpg

Я не гружу зачепив і поїхав

20190929_140117.jpg

  • Like 2
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...