Jump to content

Пасічні маніпулятори


mascot
 Share

Recommended Posts

08.12.2021 в 11:53, Ю. Р. А. сказав:

Знайшов корисне відео Іана де він розібрав маніпулятора по запчастинам і там видно де слабі місця і де прийшлося переварити в польових умовах.

https://www.youtube.com/watch?v=Ep8KkVDGvhk

 

Дякуємо, навіть не розуміючи мову  зрозуміло, де потрібно усилити накладками зварні стики, ще також берем до уваги, що всі  4  вузли які працюють при виставленні мачти в робоче положення мають бути з бронзовими втулками, аналогічно   як   передня балка в грузових авто, на шкворнях, саме їх, шкворня,  разом з втулками і буду  ставити:IMHO:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Надіюсь буде корисне відео для тих хто цікавиться темою маніпуляторів. 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

34 хвилини тому, Володимир 74 сказав:

 

 

Надіюсь буде корисне відео для тих хто цікавиться темою маніпуляторів. 

По шуму лебідки поняв що така як в мене 12в . Великий плюс що є регулювання горизонту особливо на горбистій місцевості. Мінус що стоїть на рамі а не в кузові , це вже переобладнання і штраф

Свій маніпулятор встановив позаду , ще набагато зручніше . Маю маленька відео на телефоні загрузки в 3 поверхи , не маю можливості сюди завантажити .

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

2 хвилини тому, Конструктор сказав:

По шуму лебідки поняв що така як в мене 12в . Великий плюс що є регулювання горизонту особливо на горбистій місцевості. Мінус що стоїть на рамі а не в кузові , це вже переобладнання і штраф

Свій маніпулятор встановив позаду , ще набагато зручніше . Маю маленька відео на телефоні загрузки в 3 поверхи , не маю можливості сюди завантажити .

якщо можна скиньте мені на вайбер 097 766 08 52

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 хвилину тому, Володимир 74 сказав:

Мінус що стоїть на рамі а не в кузові , це вже переобладнання і штраф

не цікавилися як можна узаконити, якщо маніпулятор саморобний, також планую ставити на задню частину автомобіля

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 хвилину тому, Володимир 74 сказав:

не цікавилися як можна узаконити, якщо маніпулятор саморобний, також планую ставити на задню частину автомобіля

Якщо він буде в кузові , то це буде вантаж . Чек на куплений метал і лебідку будуть всі документи .

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

11 хвилин тому, Володимир 74 сказав:

якщо можна скиньте мені на вайбер 097 766 08 52

Скинув. Якщо буде можливість і бажання можете завантажити і сюди.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

6 хвилин тому, Конструктор сказав:

Скинув. Якщо буде можливість і бажання можете завантажити і сюди.

Син дещо стиснув розмір, але відповідно і якість страждає. Правильно було б завантажити на ютуб, а сюди скинути ссилку.

  • Like 3
  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

4 хвилини тому, Володимир 74 сказав:

Син дещо стиснув розмір, але відповідно і якість страждає. Правильно було б завантажити на ютуб, а сюди скинути ссилку.

 

І так добре , думаю хто в темі то все зрозуміє. Було і більше відео , але той телефон вмер і воно з ним.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

 

1 година тому, Конструктор сказав:

Якщо він буде в кузові , то це буде вантаж . Чек на куплений метал і лебідку будуть всі документи .

На оригінальному ізілоадері для стійкості використовують кріплення під кузовом, як на відео. Якщо так закріпитися до кузова (не до рами), це також буде вантаж, і як з проходженням техогляду. Чи Ви використовуєте в себе такий тип кріплення?

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

21 хвилину тому, Володимир 74 сказав:

На оригінальному ізілоадері для стійкості використовують кріплення під кузовом, як на відео. Якщо так закріпитися до кузова (не до рами), це також буде вантаж,

Думаю так , здається немає таких обмежень по кріпленю вантажу . В мене болти через дошки і поперечну траверсу . В мене маніпулятор досить важний , бо зролений з того що було під руками , але проблем з кріпленням не виникало.

Ще ременями притягую по краях стріли.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

18 хвилин тому, Володимир 74 сказав:

як з проходженням техогляду.

Чесно кажучи вже декілька років не проходив (так проскакував) . В слідуючому хочу пройти , якщо докопаються ,  то зніму.

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Може кого зацікавить такий маніпулятор

https://rst.ua/oldcars/dongfeng/dfa1091/dongfeng_dfa1091_13068657.html

доречі хто що  може сказати про саме авто  DONGFENG DFA 1091

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

5 минут назад, Николай S сказал:

Може кого зацікавить такий маніпулятор

https://rst.ua/oldcars/dongfeng/dfa1091/dongfeng_dfa1091_13068657.html

доречі хто що  може сказати про саме авто  DONGFENG DFA 1091

Скажу шо за такі гроші я вже б дивився на мерс варіо. Доречі в нас 4 х літрові їздять перероблені з буса. В них у всіх рама, обрізать будку, залишити кабіну, тобто переобладнання у вересні було в МРЕО   10 500 грн. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 хвилини тому, Ю. Р. А. сказав:

Скажу шо за такі гроші я вже б дивився на мерс варіо. Доречі в нас 4 х літрові їздять перероблені з буса. В них у всіх рама, обрізать будку, залишити кабіну, тобто переобладнання у вересні було в МРЕО   10 500 грн. 

Дак ото ж .......:hmm:  сам маніпулятор теж грошиків коштує:hmm: а стосовно мерса то  таки "да" :umora:  краще нього може бути лише новий мерс:dntknw:  ...

якщо купляти та різати будку, шукати кузов  то простіше  підібрати відразу те шо треба:IMHO:      на ринку  в галузі  не дорогих  бортових машин на сьогодні повний штіль, ніякого попиту, пропозицій вистачає, ....................

Link to comment
Share on other sites

4 часа назад, Конструктор сказал:

По шуму лебідки поняв що така як в мене 12в .

Двигатель авто заведен во время погрузки или работает чисто от аккумулятора? Какая мощность двигателя лебедки?

Еще вопрос, редуктор в лебедке планетарный а не червячный, под весом груза, при отключенной лебедке, не разматывается ли трос самопроизвольно?

 

Link to comment
Share on other sites

8 часов назад, Николай S сказал:

шукати кузов  

:IMHO:Купити листи і поварити підлогу під свої розміри шо можна і відмітити в документах МРЕО - я так думаю:hmm:(а заодно по бажанню можна  прописати в "спеціальних відмітках" ізілодера" хоча на евакуаторі мабуть лебідка не вписується), а то тут дебати буде штраф - не буде.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

4 години тому, Ю. Р. А. сказав:

:IMHO:...... по бажанню можна  прописати в "спеціальних відмітках" ізілодера" ...........

Всю ніч не спав, крутився, :umora: все гадав звідки така  назва, :hmm: лише тепер  дійшло,  то мабуть цю штукенцію придумав Ізя - лодир:umora::IMHO:

  • Haha 5
Link to comment
Share on other sites

12 годин тому, Алексей Кременчуг сказав:

Двигатель авто заведен во время погрузки или работает чисто от аккумулятора? Какая мощность двигателя лебедки?

Еще вопрос, редуктор в лебедке планетарный а не червячный, под весом груза, при отключенной лебедке, не разматывается ли трос самопроизвольно?

Грузив на робочому двигуну , так як старі АКБ років 7 , коли були трохи живіші то глушив знімав 1/3, тоді на заведеному ще знімав 1/3 і потім на заглушеному знімав останню третину. Якщо нормальні АКБ то можна безпроблем загрузити всі. 

Лебідка була Драгонвіч 2500 відробила 3 сезони , почала сильно шуміти замінив на крепшу тітаніум J8. Редуктор планетарний сам нерозкручується , передбачені гальма.

11 хвилин тому, Николай S сказав:

Ізя - лодир:umora::IMHO:

Мабуть Ізя-ледар :umora: .

Лінь - рушій прогресу.

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Всім хто бажає виготовити , або купити маніпулятор:

Враховуйте що на горбистій місцевості (косогорах) краще щоб було регулювання горизонту . В моїй місцевості дуже рідко буває що можна не регулювати. Також чим більший виліт стріли , або більша вага , вони  будуть пропорційно впливати на важкість роботи при не рівному горизонту.

Мав практику погрузки з двома магазинами (не пустими),  так авто хоч і не легке, а кренило теж добре , тут вже потрібні опори , в таких випадках починаю загрузку з задньої частини до передньої.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

19 годин тому, Николай S сказав:

на ринку  в галузі  не дорогих  бортових машин на сьогодні повний штіль, ніякого попиту, пропозицій вистачає, ....................

Не все так просто, як здається на перший погляд. Під ізілоадер бажано машину з невисокою висотою загрузки і так як їздимо не по асфальту бажано повний привід. У товариша ізілоадер стоїть на автомобілі маз-зубрьонок, машина невисока дуже зручна але вона геть не їде по болоту незважаючи на наявність блокування диференціалу заднього моста.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

19 хвилин тому, Володимир 74 сказав:

Не все так просто, як здається на перший погляд. Під ізілоадер бажано машину з невисокою висотою загрузки і так як їздимо не по асфальту бажано повний привід. У товариша ізілоадер стоїть на автомобілі маз-зубрьонок, машина невисока дуже зручна але вона геть не їде по болоту незважаючи на наявність блокування диференціалу заднього моста.

З повним приводом автомобіль в  будь якому разі буде вищим , якщо 3 осні на балансірах то взагалі висока платформа загрузки . Тут закономірність проста , чим вищі колеса - тим краща прохідність і чим вищі колеса - тим вище грузити .

З власного досвіду роботи : На задньоприводній вантажівці маніпулятор в кінці кузова це великий+ для прохідності , а за кабіною- великий-. :IMHO:. Ну звісно шини і блок. відіграють не малу роль.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

9 хвилин тому, Конструктор сказав:

З повним приводом автомобіль в  будь якому разі буде вищим , якщо 3 осні на балансірах то взагалі висока платформа загрузки . Тут закономірність проста , чим вищі колеса - тим краща прохідність і чим вищі колеса - тим вище грузити .

З власного досвіду роботи : На задньоприводній вантажівці маніпулятор в кінці кузова - великий+ для прохідності , а за кабіною- великий- :IMHO:. Ну звісно шини і блок. відіграють не малу роль.

Ви досить оригінально вирішили питання з висотою загрузки :ay:

Link to comment
Share on other sites

9 хвилин тому, Володимир 74 сказав:

Ви досить оригінально вирішили питання з висотою загрузки :ay:

Так вже ж з часом маю не малу практику.

Якщо без магазинів , то вожу в 3 поверхи 96 шт. З магазином в 2 поверхи 64шт.

В плані знизити висоту загрузки на 10 см. Вже всі гніздові корпуса з ППУ це теж -16кг на піддоні.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

https://frankalviti.co.uk/machines/micro-pelle/microbull-compact-loader малая механизация.Но цены космос.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...