Перейти к содержанию
  • записей
    16
  • комментариев
    127
  • просмотров
    4 885

Створення пропозиції. Запилення с/г культур бджолосім'ями. 


realto

2 843 просмотра

Запилення с/г культур бджолосім'ями. 

Запилення с/г культур бджолосімями. Створення пропозиції.

бджолосімї для запилення с/г культур.

В різних джерелах літератури наводяться дані про те що запилення с/г культур бджолосімями підвищує врожайність ентомофільних сільськогосподарських культур від декількох відсотків 5-10% як самий низький показник і до 2-3 кратного збільшення врожаю (200-300%) культурами які залежать від запилення бджолами (наприклад плодові сади, особливо кизил, яблуні, груші, малина та інші. – слід зазначити що наприклад кизил цвіте дуже рано на весні і часто попадає під сніг – в таких погодних умовах бджоли не взмозі істотно вплинути на урожайність).

бджолосімї для запилення сг культур

Запилення с/г культур бджолосімями

На даний час ринок запилення с/г культур за допомогою бджолосімей носить стихійний характер.
тобто такий сервіс бджолозапилення відбувається і надається с/г виробникам пасічниками але в неорганізованному, стихійному порядку і зазвичай без договору стосовно обовязків сторін та оплати.

вважається що пасічники і так мають бути вдячними адже як плату за запилення сільськогосподарських культур
вони отримують мед.

Але при цьому сільгосп виробники втрачають на тому що пасічники розміщують пасіки як їм зручно – тобто в одному місці на краю поля ( тому що так зручніше охороняти вулики ) – в даному випадку один край поля буде добре запилений і продемонструє добре підвищення врожаю, а от дальній край поля такого запилення може не отримати, а то й недоотримає запилення і загалом на круг вийде майже те ж що і завжди.
Доречі фермерам слід самим починати вникати в дану статистику і самим слідкувати за врожайністю с/г культур
при запиленні і без додаткового запилення. Сподіваюсь сучасні зерновбиральні комбайни зараз показують урожайність при обмолоті зерна в реальному часі і фермеру бажано таку статистику вести.

При організованому запиленні з контрактом і обовязками сторін, фермер зміг би обговорити найкращий варіант розміщення бджолосімей для запилення поля, кількість та якість бджолосімей, строки розміщення та перебування бджолосімей на запиленні конкретної сільгосп культури, та інші деталі. При цьому збільшення урожайності соняшника, гречки чи іншої ентомофільної культури на 5-10% має перекрити видатки на оплату за запилення.

Думаю що одним із шляхів вирішення даної ситуації буде створення пропозиції послуг по запиленню с/г культур.

Ринок запилення сільськогосподарських культур бджолосімями в Україні лише починає розвиватись і багато чого ще не узгоджено.
Слід зазначити що також набирає силу тенденція створення малих сільхоз підприємств, а саме людей зі своїми паями і для деяких з них такі послуги по запиленню мужуть бути актуальними, особливо якщо на практиці вони зможуть зрозуміти яку прибавку урожаю вони отримають при запиленні бджолосімями шляхом їх цілеспрямованого підвезення впритул до поля.

Навіть при відсутності явного попиту на зараз, думаю є сенс пасічникам хто зацікавлений в такому роді діяльності
створити свої пропозиції даного сервісу запилення с/г культур. Дати наприклад рекламку в місцеву газету, чи розмістити обяву в інтернет чи на якому місцевому сайті в своєму регіоні, сформувати свої розцінки ітд.
Згуртуйтесь і створіть свою власну чи індивідуальну пропозицію. і можливо вона буде затребувана.

це може не спрацювати прямо одразу але такі рекламки мають бути і наявна пропозиція можливо з часом знайде відгук.

Ринок по запиленню с/г культур за допомогою бджолосімей лише тільки створюється в Україні, і можливо його доведеться створювати пасічникам, за рахунок своїх пропозицій і розясненнь фермерам щодо ефекту підвищення врожайності від цілеспрямованого запилення бджолами.

за матеріалами сайта www.paseka.in.ua

  • Подобається 3

26 Комментариев


Рекомендуемые комментарии



Суть публікації в тому щоб пасічники які мають вільні бджолосімї чи скажімо відводки створювали пропозицію.
 просто потрібно розміщувати рекламу своїх послуг в інтернеті чи районній газеті в вашій місцевості.
більшість сайтів оголошень безкоштовні, а реклама в районній газеті коштує близько 10-30 грн, до речі до неї можна додати і рекламу меду чи пилку з вашої пасіки...
і таким чином ринок платного запилення потроху почне створюватись. Так як зараз збільшується кількість невеликих фермерів, приватних садів яким дані послуги можуть знадобитись, та і можливо великі агрокомпанії 
зацікавляться.

Ссылка на комментарий
9 часов назад, ДобровоЛ сказал:

Десь вже була така тема про запилення. Здається у розділі про кочівлю.:ah:

 

дякую за цінний і цікавий коментар в моєму блозі ;-)
 

Суть саме в тому щоб люди не шифрувались (запилюють і мовчать)... а ті кому це цікаво почали створювати свої пропозиції...
давати рекламки в своїй місцевості і створювати ринок запилення сг культур через пропозицію.

Ссылка на комментарий
В ?17?.?12?.?2016 в 02:40, realto сказал:

Суть публікації в тому щоб пасічники які мають вільні бджолосімї чи скажімо відводки створювали пропозицію.
 просто потрібно розміщувати рекламу своїх послуг в інтернеті чи районній газеті в вашій місцевості.
більшість сайтів оголошень безкоштовні, а реклама в районній газеті коштує близько 10-30 грн, до речі до неї можна додати і рекламу меду чи пилку з вашої пасіки...
і таким чином ринок платного запилення потроху почне створюватись. Так як зараз збільшується кількість невеликих фермерів, приватних садів яким дані послуги можуть знадобитись, та і можливо великі агрокомпанії 
зацікавляться.

Цілком погоджуюсь цього року буду договорюватись з фермирами потрібно проводити порівняння що і скільки можна отримати при запиленні .

Ссылка на комментарий
16 часов назад, Пчеломучитель_ua сказал:

Как на ваше мнение сколько должно стоить опыление? 

думаю ціна має бути як нормальний медозбір за той самий період часу або дорожче...

а якщо запилюються не нектароноснi культури  і бджоли будуть зношуватись то можливо дорожче.

у всякому разі це має бути цікаво для пасічника, і мають враховуватись затрати на перевезення та охорону бджолосімей, економічна альтернатива використання бджолосімей, затрати на відновлення бджолосімей (якщо вони просядуть) і прибуток пасічника.

Ссылка на комментарий
В 22.12.2016 в 09:44, realto сказал:

думаю ціна має бути як нормальний медозбір за той самий період часу або дорожче...

а якщо запилюються не нектароноснi культури  і бджоли будуть зношуватись то можливо дорожче.

у всякому разі це має бути цікаво для пасічника, і мають враховуватись затрати на перевезення та охорону бджолосімей, економічна альтернатива використання бджолосімей, затрати на відновлення бджолосімей (якщо вони просядуть) і прибуток пасічника.

 

Ссылка на комментарий

В моём городе есть тепличное хозяйство. Знакомый там работает, говорил что шмелей покупают для опыления, а в прошлом году 500 пакетов привёз по 1500грн и так каждый год. Видно пчёлы в расход идут или не стоит цель зимовки. Вот и считаем цену опыления огурцов. Более конкретной информации по этому делу пока нет.

 

Ссылка на комментарий
59 минут назад, konoval_am сказал:

 

ви вже видалили коментар так швидко...

ви спочатку прочитайте про що йде мова.

про створення пропозиції...

тобто пасічник у кого є вільні бджолосімї подає рекламку що він пропонує свої бджолосімї для запилення по такій то ціні, яка буде для нього цікава.... якщо його пропозиція підійде фермеру тоді можливий контракт. якщо ні тоді пасічник використає сімї на свій розсуд...


а як ви пишете що ви б якби були фермером та таких пасічників гнали...   знаєте якщо такий фермер як ви подзвонить то його по голосу одразу впізнають що то за фермер і ніхто до такого фермера і не поїде...

а поїдуть до того фермера у якого будуть прийнятні умови.


в тому то саме й річ що пасічники самі мають створити ринок запилення сг культур на вигідних для пасічників умовах.

І багато тепличних господарств де бджоли зношуються в теплицях можливо зацікавляться. та і малих фермерів стає все більше.

Ссылка на комментарий
В 26.12.2016 в 13:07, realto сказал:

малих фермерів стає все більше

не знаю, чи стає фермерів більше, а от що в с/г працювать стає все важче це факт!

Про запилення. Це схоже на мед і цукерки. Сучасний фермер скоріше клюне на маркетинговий хід якоїсь хімкомпанії і купить якийсь чудо препарат, що збільшить його урожай на скількис то там процентів, ніж буде слухать якогось пасічника з його бджолами, який і банку меду на базарі не може продать. Всюди потрібно уміть продавать себе і свою продукцію чи послугу. Особливо ту, результат від якої відразу ж побачити не можливо.

Ссылка на комментарий
7 часов назад, Виталик К. сказал:

не знаю, чи стає фермерів більше, а от що в с/г працювать стає все важче це факт!

Про запилення. Це схоже на мед і цукерки. Сучасний фермер скоріше клюне на маркетинговий хід якоїсь хімкомпанії і купить якийсь чудо препарат, що збільшить його урожай на скількис то там процентів, ніж буде слухать якогось пасічника з його бджолами, який і банку меду на базарі не може продать. Всюди потрібно уміть продавать себе і свою продукцію чи послугу. Особливо ту, результат від якої відразу ж побачити не можливо.

 

 

Віталій, дякую за таку форму підтримки ;-)
 

не стану спорити, все залежить від того круга в якому ти спілкуєшся, можливо песимісти там переважають ;)

і ще скажу що якщо нічого не робити то мабуть небагато і зміниться...

от ти ж мене послухав і почав продавати мед в роздріб хоч і в непрофільному закладі... 
і зараз ти себе позицiонуєш вже як роздрібний продавець меду ;-)  ( а раніше казав все "мама та мама" ;-)) ( типу куди б його здати не по 27 а хоч по 30...)

я кажу що якщо у пасічників є вільні бджолосімї чи бажання підвищити рентабельність пасіки то думаю буде вірним хід просто 
хоча б створити безкоштовні рекламки з пропозицією щодо послуги запилення сг культур по підходящій ціні для пасічника.

можливо ніхто і не подзвонить а можуть і подзвонити, так як такі люди які потребують даної послуги вже можуть бути в окрузі.

і для них це буде пропозиція яка їм може підійти.

 

Доречі такі фермери які все більше підсідають на хімію а особливо на гібридизоване насіння і недайБог гмо, йдуть не в той напрямок...  дуже показові ситуації з фермерами в індії, які посіяли гмо рис а потім зібрали сімена які не проростали... і їм знов довелось їх купувати... (сподіваюсь здогадуєшся по яким цінам...)

Ссылка на комментарий

сам недавно почув,наш колега поставив на запилення сім'ї і отримав за це по 1500гр.Сім'ї залишились живі,сам був здивований такою оплатою,подробиць незнаю розмова перейшла на іншу тему.

Ссылка на комментарий
16 часов назад, realto сказал:

і зараз ти себе позицiонуєш вже як роздрібний продавець меду ;-)  ( а раніше казав все "мама та мама" ;-)) ( типу куди б його здати не по 27 а хоч по 30...)

це ти тіпа хотів мене задіть? :) Я і раніше продавав мед у роздріб, просто з дому і дуже мало. Коли зявилась можливість продавать мед в магазині справи пішли краще. І це не з твоєї подачі, просто обставини так склалися, чому б їх не використать? А по темі, я просто написав, що ситуація в с/г також складна (не тільки пасічників роздівають) і не всі зараз готові працювати на перспективу. Але якщо ти будеш первопроходцем в цій сфері послуг і зможеш досягти реального результату, то я буду тільки радий за тебе. Також підтримую, в тому що пропозицію повинен створювати сам пасічник. Фермери самі шукать таких послуг навряд чи будуть.

Ссылка на комментарий
4 часа назад, Виталик К. сказал:

це ти тіпа хотів мене задіть? :) Я і раніше продавав мед у роздріб, просто з дому і дуже мало. Коли зявилась можливість продавать мед в магазині справи пішли краще. І це не з твоєї подачі, просто обставини так склалися, чому б їх не використать? А по темі, я просто написав, що ситуація в с/г також складна (не тільки пасічників роздівають) і не всі зараз готові працювати на перспективу. Але якщо ти будеш первопроходцем в цій сфері послуг і зможеш досягти реального результату, то я буду тільки радий за тебе. Також підтримую, в тому що пропозицію повинен створювати сам пасічник. Фермери самі шукать таких послуг навряд чи будуть.

подякую я.

Ссылка на комментарий
В 20.12.2016 в 12:50, ved сказал:

Очень интересная тема .Те кто этим начал зарабатывать однозначно будут шифроваться :IMHO1:.

Із "шифруванням" дещо змушений не погодитися, в темі Комерційне запилення бджолами є мій коментар з даного приводу, а також договір, відповідно до якого я минулого року брав участь у запиленні ріпаку.:hi:

Ссылка на комментарий
25 минут назад, Новачок сказал:

Із "шифруванням" дещо змушений не погодитися, в темі Комерційне запилення бджолами є мій коментар з даного приводу, а також договір, відповідно до якого я минулого року брав участь у запиленні ріпаку.:hi:

напишіть будьласка лінк на ту тему і лінк на ваш коментар тут
 

Ссылка на комментарий
27 минут назад, Новачок сказал:

Перепрошую, що таке лінк?

адреса або посилання на сторінку чи тему про яку ви говорили
 

Ссылка на комментарий
В ?21?.?12?.?2016 в 17:05, Пчеломучитель_ua сказал:

Как на ваше мнение сколько должно стоить опыление? 

:IMHO:Та хоч би й за бензин повернули б... У нас не Канада чи Америка...

Ссылка на комментарий
В ?26?.?12?.?2016 в 12:17, АлексанDр сказал:

В моём городе есть тепличное хозяйство. Знакомый там работает, говорил что шмелей покупают для опыления, а в прошлом году 500 пакетов привёз по 1500грн и так каждый год. Видно пчёлы в расход идут или не стоит цель зимовки. Вот и считаем цену опыления огурцов. Более конкретной информации по этому делу пока нет.

 

Джмелі ефективніші для запилення в теплицях, особливо на томатах,  у сотню разів. А бджолосім"я , що пропрацювала у теплиці відповідній строк відновлюється хіба що аж до соняху... і то не без допомоги . :IMHO:

Ссылка на комментарий

 

13 часа назад, ДобровоЛ сказал:

:IMHO:Та хоч би й за бензин повернули б... У нас не Канада чи Америка...

дякую песимістам за таку точку зору.

все ж повторю що суть полягає в тому щоб пасічник створив пропозицію по запиленню і погодився лише на прийнятних для пасічника умовах.

якщо ж умови не підходять то і говорити немає про що, 

живіть собі як і жили ;-)

Ссылка на комментарий
11 час назад, realto сказал:

 

дякую песимістам за таку точку зору.

все ж повторю що суть полягає в тому щоб пасічник створив пропозицію по запиленню і погодився лише на прийнятних для пасічника умовах.

якщо ж умови не підходять то і говорити немає про що, 

живіть собі як і жили ;-)

Та ні ж! Я якраз є оптимістом, добре знаючи ситуацію. Он якось(років два тому) стояв я у Фарбованому поряд з Денисом Призом на соняху. Так мужики, що стояли в посадці скидалися медом, щоб заплатити голові за те , шо стояли в нього на соняху!:umora:

 

Ссылка на комментарий
5 часов назад, ДобровоЛ сказал:

Та ні ж! Я якраз є оптимістом, добре знаючи ситуацію. Он якось(років два тому) стояв я у Фарбованому поряд з Денисом Призом на соняху. Так мужики, що стояли в посадці скидалися медом, щоб заплатити голові за те , шо стояли в нього на соняху!:umora:

 

різні є ситуації і люди,

думаю мало хто туди повернеться, після такого відношення, а якщо кому мало одного уроку, ну тоді йому потрібно буде ще раз туди підїхати...

кожен заслуговує на те що має. і отримує саме таке відношення на яке заслуговує...  
тобто по сумі "мислітельних: потуг видає на гора певні думки і слова, які далі створюють реальність для певної людини...

доречі із за таких пасічників які готові на приниження і йдуть на нього (а можливо ще й із за бідності)  ситуація така яка є, включаючи і ціну на мед - здають по 27 ну так навіщо ж підвищувати.

а деякі ще й потішаються з цього і замість того щоб запропонувати конструктивне рішення пропагандують  зворотнє...

так що дякую вам і за такий приклад, є у нас і такі пасічники.

Ссылка на комментарий

Гость
Добавить комментарий...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...