Перейти к содержанию

Кочуємо: хто? як? і головне - на чому?


Рекомендуемые сообщения

Що це за автоматичний стабілізатор рогів? Поясніть пож.

це коли роги завжди будуть в горизонті до землі, незалежно від висоти підйому. ( механізм за принципом креслярської рейсшини, або ще сдається кажуть - пантограф)
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

від чого плануєте застосувати бортові фрикціони, бо так як в танку, наскільки знайомий, то буде потребувати планетарних редукторів з вільними сателітами.

Та про танк я трохи перегнув :) Просто ведучі колеса мають звичайні колодочні гальма з роздільним приводом кожна сторона, а сателіти тільки у главній передачі. Також можна тормозити зразу обома колесами.
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

А піднімать як плануєте?

Вулики перевозяться доволі високі, тому погрузка тільки у один ярус. Піднімати потреби немає, просто погрузочна рамка рогами заходить під двумістний піддон, повертається на осі вручну, центр вибраний таким чином, що це не важко. І таким чином, під певним кутом вулики перевозяться при погрузці. Рамки не обриватиме, бо вони по ходу, та і висота 145.
А я зрозумів, ви погрузчиком будете заїзджати по трапу. Цікавий варіант. Будем з нетерпінням чекать на польові випробування :)
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Вулики перевозяться доволі високі, тому погрузка тільки у один ярус.

PNS, , такі ж умови і в мене, вулик на вісім корпусів зі всіма доповненнями та з підставкою сягає 175 см в висоту. Тож хочу розповісти як я задумав виконувати навантажувально-розвантажувальні роботи.(чекаю конструктивної критики, пропозицій). От тож, виконувати піднімання вуликів буду за іх "чуприну", це таке спец кільце яке буде знаходитися над дашком і утримується воно тією стрічкою стяжкою якою скріпляються вулики при перевезенні. На макеті в натуральний розмір вже випробував, підйомник "Г" подібний, на велоколесах,(можливий електропривід). Принцип підйому такий, під"їхав нахилив гусачка вперед автозахват зчепився з кільцем, натиснув на гальма коліс, і простим провертанням на колесах підняв, висота відриву від землі 10-12см, нехилив чуть більше на себе і повіз, при значних зусиллях при переміщеннях - в допомогу електромотор. Ставити на потрібне місце ще простіше -нахилив вперед і вулик вже стоіть на землі, натиснув на привід захвата - і поіхав за іншим. Сам візок має бути універсальним, про одне застосування вже описав, в інших варіантах це і підйомник корпусів при огляді (робота талькою), можливий варіант і підйомника з рогами, це і зважування, це і транспортування корпусів, конструкція буде трансформерною, має ховатися в багажник Л/А., або за кабіною 66.
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

ви погрузчиком будете заїзджати по трапу.

Так, по трапу, я про це вище говорив. Також планую погрузчик використовувати при забиранні медових магазинів. Бджоли видуваються, магазини на піддони, піддони по трапу на авто і додому качати. Також погрузчиком завозити та вивозити бджіл із зимівника, підлога на одному рівні з дорогою, хоч зимівник напівпідземний, але врізаний у гору. Зараз бджіл завожу звичайною будівельною тачкою по два вулики - бджоли не скаржаться.
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Я от думаю якби на мінітрактор вліпить навіску від кари, так мінітрактор треба. Може відразу на МТЗ поставить, він вже є, тільки в МТЗ маневреність малубувата буде. Перевага МТЗ в тому щоб приїхав ним з причепом, поргузив і відразу поїхав, на розгрузку.

Таким пристосуванням для трактора користується пасічник із Воронезької області під ніком Украинский В Н. Все дуже детально описує у відповідній темі на ОПФ. Але на мою думку таке пристосування буде не завжди зручно використовувати, особливо в лісі або на косогорах, але якщо кочувать по полях або завчасно готувати площадку то продуктивність праці буде високою.
Был 53-й и шишига (пожарка). Продал оба в пользу трактора. Держать авто чисто для кочевки роскошь Плюс трактора - маневренность с платформой и небольшой расход. Да и на себя заработать может.

У мене зараз ГАЗ-52 і УАЗ-452. Так я вам скажу, що ГАЗон(задні колеса з ланцюгами), коли навантажений вуликами, по грязі іде краще ніж трактор з прицепом. Але коли на кузові вантажу немає тоді трактор дійсно "рулить". Тому зараз їздимо з товаришом на пару - я на ГАЗоні він на УАЗі, якщо десь трохи грязя УАЗ може підсмикнуть ГАЗона.
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

на велоколесах,(можливий електропривід).

А якщо мотоколеса (чи легкосплавні від китайського мопеда), бензопривід та між колес головна передача від мотоколяски СЗД чи мотороллера Муравей. Так, конструкція трохи ускладнюється, але функціональність виростає в рази. Маленький двигун від бензопили має зчеплення автомат, головна передача має задню швидкість. Компоновочна схема простіше нікуди. І не треба пхати, сама проїде будь куди.
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

А якщо мотоколеса (чи легкосплавні від китайського мопеда), бензопривід та між колес головна передача від мотоколяски СЗД чи мотороллера Муравей. Так, конструкція трохи ускладнюється, але функціональність виростає в рази. Маленький двигун від бензопили має зчеплення автомат, головна передача має задню швидкість. Компоновочна схема простіше нікуди. І не треба пхати, сама проїде будь куди.

PNS, :hi: я ще остаточно не визначився, можливо буде і бензодвигун, звичайно це вийде складніше від електро. Але покищо всетаки планую використання електрики в приводі ходових коліс універсального пасічницького візка, перевагу надаю ел/приводу по таких причинах; -простота виготовлення, - керування, - безшумність, - екологічність, Чому велоколеса, тому що плавніше будуть долати польові нерівності завдяки більшому діаметрові і звичайно ще один плюс, це мала їхня маса. Про мотор, розглядаю два варіанти, або вбудований в колесо, але незнаю як в них з крутним моментом на малих швидкостях, а саме такі потрібні для візка, тому інший варіант - звичайні задні колеса від дорожнього велосипеда з обгонними муфтами - ланцюгові передачі - мотори. Які будуть мотори ще не знаю, можливо щось трапиться хороше, поки що роблю ставку на стартерні. Тож керування спрощується до включення обох одночасно, або одного при виконанні маневрування. Звичайно заднього ходу не буде, але то вже не так критично. Гальма від спортивного велосипеда, з ручним приводом. Джерело ел/енергії - АКБ на 40-50 Ач, думаю вистачить, на декілька годин невиснажливої роботи.
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

А ми так кочуєм:

post-9247-1421323234_thumb.jpg

post-9247-1421323291_thumb.jpg

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

А ми так кочуєм:
Як пежо нормально тягне 2-х осний причіп, не вашко?
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

А ми так кочуєм:
Як пежо нормально тягне 2-х осний причіп, не вашко?
MaXUA123,та там їхати з гарної гірки від заправки. Так що звідти й трактор тим Пежо можна потягти.... :umora:
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

виходим на старт до кінця січня буде в бойові готовності хто що скаже

post-2715-1421588363_thumb.jpg

post-2715-1421588379_thumb.jpg

post-2715-1421588398_thumb.jpg

post-2715-1421588417_thumb.jpg

post-2715-1421588429_thumb.jpg

post-2715-1421588500_thumb.jpg

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

виходим на старт до кінця січня буде в бойові готовності хто що скаже
"Пан сам скльоцав",- найнадійніша техніка у світі! Бо зроблено - для себе! Та й метал у Вас,- ще той...наший ! :ay:
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

прицеп сам ще той наший а мнтал теперішний пропали б ті хто його зараз робить

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

прицеп сам ще той наший а мнтал теперішний пропали б ті хто його зараз робить
Ну, я про те ж. Раніше й метал інший був. Ну, а нині з такого гнилого металу й товсті цвяхи гнуться в рамках... Учора вечірком повернувся вже із Звенігородки Черкаської обл. з новою газовою установкою на своїй "Шкоді". Не полінувався туди з Києва рвонути... Порадив мені небіж, що сам займається ремонтами авто, саме там "Кулібіна". І дійсно,- розхід газу майже такий, як і бензину. Тобто моя дорога майже вдвічі тепер дешевшою виходить. А то, як згадаєш ціни на бензин то й мабутня кочівля страшною здасться... :helpme:
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

я соляру на слідуючу кочівку уже запассі так що буду як буде

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

я соляру на слідуючу кочівку уже запассі так що буду як буде
О! То Вам легше. Тільки так і можна боротися з цими негараздами,- запасатися добре наперед і надійно! :ay:
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

На всі кочовки не запасешся.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

прицеп сам ще той наший а мнтал теперішний пропали б ті хто його зараз робить
Ну, я про те ж. Раніше й метал інший був. Ну, а нині з такого гнилого металу й товсті цвяхи гнуться в рамках... Учора вечірком повернувся вже із Звенігородки Черкаської обл. з новою газовою установкою на своїй "Шкоді". Не полінувався туди з Києва рвонути... Порадив мені небіж, що сам займається ремонтами авто, саме там "Кулібіна". І дійсно,- розхід газу майже такий, як і бензину. Тобто моя дорога майже вдвічі тепер дешевшою виходить. А то, як згадаєш ціни на бензин то й мабутня кочівля страшною здасться... :helpme:
Невже в Киеві мало кулібіних що довелося аж у Звенігородку гнати?
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

  • 2 weeks later...
прицеп сам ще той наший а мнтал теперішний пропали б ті хто його зараз робить
Ну, я про те ж. Раніше й метал інший був. Ну, а нині з такого гнилого металу й товсті цвяхи гнуться в рамках... Учора вечірком повернувся вже із Звенігородки Черкаської обл. з новою газовою установкою на своїй "Шкоді". Не полінувався туди з Києва рвонути... Порадив мені небіж, що сам займається ремонтами авто, саме там "Кулібіна". І дійсно,- розхід газу майже такий, як і бензину. Тобто моя дорога майже вдвічі тепер дешевшою виходить. А то, як згадаєш ціни на бензин то й мабутня кочівля страшною здасться... :helpme:
Невже в Киеві мало кулібіних що довелося аж у Звенігородку гнати?
Бджоляка ,Ну, це по рекомендаціїї мого небіжа. А він сам автомайстер. Щойно повернувся з регістрації авто на газ,- "Кіно і німці!" На моєму МРЕО сказали, що треба їхати на МРЕО, де авто зареєстроване, бо їм доведеться робити запити (!). Це при тому що вже існують у всьому світі комп"ютери! Це МРЕО на Братиславській 52, м. Києва. Поїхав у інше на Туполева -МРЕО 1 . Там все зареєстрували,хоч моє авто числилось зареєстрованим на сусідньому МРЕО (!) Але питання в ішому,- за що я сплатив майже 600 грвн. і кому? Бо вже вдома перечитав квитанції, що видали мені,- там дві по 8 грвн, а одна на15. Куди ж пішла решта? Вони ж квитанції всі позабирали. Без цього й говорити не хотіли. Я політики не торкаюсь, це на точку заборонено. Але це, що - не чиста корупція? Хто в курсі поясніть. А без газової установки вже на кочівлю й не висувайся,- смислу не буде. :dntknw:
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

  • 2 weeks later...
'sergo', я звязувався із цією фірмою перед тим, як замовив те,що вже маю з Б.Церкви. Спочатку невеличка ціна була, ну а потім як почали навішувати... Виготовив його у м. Біла Церква на фірмі"Вадим". Виконання і ціна мене повністю задовільнили. На той час - десь квітень-травень 2014 за 8680 грвн.На одній волговській підвісці (на двох треба інша категорія), підсилений. Колесами укомплектовував сам. Причіп весь оцинкований, розрахований для перевезень вантажу до 1 тонни, хоч у техпаспарті стоїть 750 кг ( щоб не мати проблем з ДАІ).Тел. менеджера- 096 772 48 34 (Женя)
Звязувався з Б. Церквою за прицеп 1800*4000 двоосний безтормозний хочуть близько 16000,00 грн без колес Кременчуг за такий самий хоче близько 8000,00 але Ваше ( ну а потім як почали навішувати... чуть не вдвічі виходило дорожче) відчуваю прийдеться самому робити але щось моя калькуляція показує більше 10000,00 самі мвтеріали. А ще забув парочку амортизаторів (нормальних +1000)
Приазовец, шановний друже, бачу у Вас щось не виходе з постом. То не страшно, всі ми колись починали... Прошу, відвідайте тему "Полігон" і Вам все стане зрозуміло. :hi:
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

  • 4 months later...

Планую перший раз виїжджати на кочівлю (на соняшник). Підскажіть як правильно підготувати сімї до перевозки. Вулики в мене 2-х видів: лежаки з магазинами та двухкорпусні на 32р.(корпус 16р.). У кришах (на лежаках) і підкришниках ( в корпусних) є вентиляційні прорізи. Верхній утеплювач - переважно листовий пінопласт в мішку ( на лежаках звичайні подушки). Перевозитиму за 10км. Підскажіть як правильно зробити? (книжки читав, але хочеться почути бувалих кочівників). Дякую! :hi:

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Підскажіть як правильно зробити?

Вечером, закрыл летки погрузил и повез. Привез, разгрузил, открыл летки. Если рамки без разделителей то перед переездом желательно несколько дней рамки в улье не трогать, пусть запрополисуют.
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

NVN, если можно уточните габариты Ваших прицепов это переделка на базе 2.5 м? На какую нагрузку рассчитаны?

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

NVN, если можно уточните габариты Ваших прицепов это переделка на базе 2.5 м? На какую нагрузку рассчитаны?

Тот что был под загрузкой 3,4х1,5 переделали с трехметрового. А второй 3,4х1,6 заказывали в Белой Церкве . Нагрузка по документам 700кг а в натуре выдерживают 1500кг
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

  • Алёнка changed the title to Кочуємо: хто? як? і головне - на чому?

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.

Гость
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...