Jump to content
ДобровоЛ

Кочуємо: хто? як? і головне - на чому?

Recommended Posts

58d17442f0aef_027.thumb.jpg.f12cdd6c74a0ba30cd98ed8be674cb1a.jpg58d17574c23f8_0108.thumb.jpg.44ded58115fab02bc04b3abffab2369b.jpg58d175c7c72a4_0654.thumb.jpg.15f1ebc613548d0577ce035034bea5f1.jpgТягаю Камазом. 80 вуликів поміщається.

20200519_064139.jpg

  • Like 5
Link to post
Share on other sites
20 часов назад, Ворон сказал:

22 літри іде на 1 га глибокої оранки..:hi:п/с дані по розходу взяті з даних заводу ,мається на увазі їзда нормальною дорогою.

IMG0035A.jpg

А у мене 16-17 літрів 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
1 годину тому, targal сказав:

А у мене 16-17 літрів 

Я радий за вас,на нашій землі,чорнозем і суглинок виходить більше,+ глибина оранки грає велику роль.:hi:

  • Like 3
Link to post
Share on other sites

1564220765444.jpg.2338e02def1b757894fa7b19f1541586.jpgIMG_20200712_075159.thumb.jpg.477cd5d692add939125fb08bf64bc124.jpgА це я так кочував на сонях своїм візком, створеним у Б.Церкві за моїм кресленням.

  • Like 2
Link to post
Share on other sites
06.11.2020 в 23:59, В.Ю.А. сказав:

Тягаю Камазом. 80 вуликів поміщається.

 

У холодочку вулики потрібно було б ставити, а не авто.  :IMHO: :dntknw:

 А 'візок' супперровий !  :ay:

Edited by ДобровоЛ
Link to post
Share on other sites
37 минут назад, ДобровоЛ сказал:

У холодочку вулики потрібно було б ставити, а не авто.  :IMHO: :dntknw:

 А 'візок' супперровий !  :ay:

Та той візок у висоту 4 метри і в довжину 11 метрів. Дуже рідко попадається таке місце де можна заїхати в холодок.

Там сітка є, якщо починає жарить то ставлю.

20190317_100405.jpg

20170608_155615.jpg

  • Like 4
  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites
2 години тому, В.Ю.А. сказав:

Та той візок у висоту 4 метри і в довжину 11 метрів. Дуже рідко попадається таке місце де можна заїхати в холодок.

Там сітка є, якщо починає жарить то ставлю.

 

           Із сіткою то непогано ідея! :ay:

  А як на поворотах - не завалюється , не заносить ?:ah:

Edited by ДобровоЛ
  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
5 часов назад, ДобровоЛ сказал:

           Із сіткою то непогано ідея! :ay:

  А як на поворотах - не завалюється , не заносить ?:ah:

Їдемо потихенько 40-50 км/год. Більше ніж 300 км за один раз не переїзжали. Маршрут вибираю наперед, уникаю великих схилів і нахилів набік. Є нюанси, не всюди можна заїхати. Коли були лежаки і грузили в Камаз то заїзжали майже всюди, але як вспомню погрузку і вигрузку під час переїзду зразу після трьох днів качки то мурахи йдуть по спині.:dntknw:

  • Like 3
  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
22 години тому, В.Ю.А. сказав:

Їдемо потихенько 40-50 км/год. Більше ніж 300 км за один раз не переїзжали. Маршрут вибираю наперед, уникаю великих схилів і нахилів набік. Є нюанси, не всюди можна заїхати. Коли були лежаки і грузили в Камаз то заїзжали майже всюди, але як вспомню погрузку і вигрузку під час переїзду зразу після трьох днів качки то мурахи йдуть по спині.:dntknw:

  А ще ж когось потрібно було й на поміч звати. А до кого не звернишся - кажуть, от якби вчора, чи завтра...:dntknw:

У мене вони ті 'мурахи' , видно, вже й не пройдуть! Капец- маю вже дві поясничні грижі.

Ото й зупинився я на причепі на 15 рутів. Навіть й зимують вони там.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Сьогодні затягували діжки з медом на вантажівку, 10- ти тонний тентований "МАН", коли  "присів" висота до рівня платформи-110см. Водій( не справив на мене позитивного враження) казав що метр, виходить сам незнав, як і те скільки діжок можна поставити в ряд(шеренг). Спостерігаючи за ним пригадалось почуте цього літа в аудикнизі "Сталінські корови"(письменниця -дитина фінна і латвійки). Запам'яталось її спостереження, з 70-х років в СРСР,якась з прибалтійських республік - таксисти ніколи не допомогали кліентам з перенесенням , доставанням і постановкою багажа. Наш водій спромігся назвати ім'я, відкрити-закрити борт,убрати- поставити розтяжки, дати документи і гроші. Схоже йому було байдуже наше думка і наше ставлення до нього. Типове кредо не тільки наших водіїв а і більшості співідчизників. Далі думка перескочина на те,що дружина закидае про мій непрезентабельний зовнішній вигляд конкретніше про мій одяг,взувачку,те, що на голові(неодноразово обіщяла викинути в сміття), стан і вигляд волосса на голові, нігтів, пальців і долоней  - що про мене подумають оточуючі? Їм байдуже до мене, важить, щоб я не забруднив сидіння і салон авта. Цікавий тим яка може бути користь для них-гроші, допомога, використати як... Ми, три пасічника, що здавали  знали про відсутність : вантажників(я з недолугості не знав, що водій то каста яка не допомогае з навантажуванням, ні, не так знав  але думав, що наш , пасічний , досвічений буде в гурті при навантажуванні), вагів, пристрою для піднімання вантажу(гідроборту), трапа по якому закочують бочкокат. Поки машина їхала до нас ми частково вирішили і підготувались до справи- пошукали і доробили трап взяли з собою пас щоб його зачалити за ...кат і затягувати на платформу. Коли вантажівка зупинилась біля двору першого завантажувача ми всі(три власника меду і помічник пасічника) вчасники майбутнього процесу були неприемно здивовані висотою на яку витягувати діжки-110см. Без нарікань на долю і обставини швидко організували(всі новачки в справі) дорогу для "заезду" на гору. Старі ,частково підгнивші двері, два піддона (один на одному), якісь іноземні , суцільний лист(1х1м) двадцяти міл. фанери, загальною висотою з 25см., далі на долівку авта  два зварених з двох кутників швелера довжиною 180-190см. (колись зварив для заїзду легковика в гараж), нижні кінці кутників впиралися на дерев'яний брус( ще одна ступенька вгору) висотою 5-6см.  Брус і кутники принайтовані гвинтами до дерева(підстраховка щоб не розїхались, не посунулись назад) . "Горка" здавалась непереможно крутою, при спробі зайти по швелеру на платформу підошви скобзались проте зайшли. При розгоні людина заскакувала без "прогрьоба". При перший спробі(вирішальній, чи зможем) два крутило колеса "...воза"два тягло за пас до рівня поки зверху можна було ухватитись за важені , підняти їх і продовжити тягти-штовхати. Першу закотили за другою спробою, той, що на важелях не достатньо їх підняв і ..кат бівся підножкою(сумнівна деталь конструкції, правда одного разу, коли я тяг по рівному за важелі і оступившись впав на спину дишло ..ката з діжкою мене не придавило не прищемило бо зависло на підножці, що приварена назовніш, в цей момент ми зрозуміли для чого вона, виправдали її присутність в виробі) в сталевий брус підлоги вантажівки. За другим разом(вантаж до піддонів не спустили) піднявши вище важелі , без надзвичайної напруги , досить швидко заскочили на підлогу авта. При подальших закочуваннях знизу був я а трое тягли за пас. Десь разом за п'ятим-шостим водій діжкоката навчивсь піднимати на необхідну висоту ручки і ми не били підніжкою по брусу. Загалом закотили 26 з відстані до 20-25м. Закінчували смерком. Сам не відчуваю втоми, хлопці (всі молодши), казали, що втомились, сумніваюсь, може "плачуться" за звичкою, щоб пожаліли(хто? я, чи інші, даремно ми ж не жінки, діти, матері , від нас не діждеся слів співчуття з приводу що прийшлось попрацювати фізично), мо, завтра щось і заболить, "скрюче". Ще раз подумав про необхідність мати бодай яку-небудь фізичну силу і витривалість, для багатьох молодих носити (порожньо) власне тіло стае важкувато, проблемно.  Приемні висновки: 1)ми змогли згуртуватись для виконання спільної роботи, 2)спромоглись виконати незвичну роботу,3) приспособу для перекачування діжок зробити нескладно і треба-таки, 4) можна самим привезти моею "ТАТАЮ" в необхідне місце до 5-ти т. меду, якщо в цьому буде необхідність і якийсь сенс.5)Приемно, що діжки не стоять в мене серед неба і треба про них опікуватись, тішусь думкою, що отримаю за них найвищу можливу ціну, в цьому році.

  • Like 5
Link to post
Share on other sites
18 минут назад, Винодел сказал:

тішусь думкою, що отримаю за них найвищу можливу ціну, в цьому році.

залишилась якась недосказаність...:hmm::dntknw:

  • Like 2
Link to post
Share on other sites
8 часов назад, Винодел сказал:

Сьогодні затягували діжки з медом на вантажівку, 

Нужно брать машину с гидробортом  и не пришлось бы преодолевать столько трудностей.( Я так понял Вы отвозили сами на фирму)..   А если это заготовитель у Вас так забирал мёд то вообще не понятно для чего тогда самому напрягаться если погрузка это его работа.  был и у меня случай погрузки на камаз с прицепом но это было лет 6-7 назад. а сейчас почти каждый десятитонник с гидробортом .

  • Like 4
Link to post
Share on other sites
11 часов назад, Винодел сказал:

Сьогодні затягували діжки з медом на вантажівку, 10- ти тонний тентований "МАН", коли  "присів" висота до рівня платформи-110см. Водій( не справив на мене позитивного враження) казав що метр, виходить сам незнав, як і те скільки діжок можна поставити в ряд(шеренг). Спостерігаючи за ним пригадалось почуте цього літа в аудикнизі "Сталінські корови"(письменниця -дитина фінна і латвійки). Запам'яталось її спостереження, з 70-х років в СРСР,якась з прибалтійських республік - таксисти ніколи не допомогали кліентам з перенесенням , доставанням і постановкою багажа. Наш водій спромігся назвати ім'я, відкрити-закрити борт,убрати- поставити розтяжки, дати документи і гроші. Схоже йому було байдуже наше думка і наше ставлення до нього. Типове кредо не тільки наших водіїв а і більшості співідчизників. Далі думка перескочина на те,що дружина закидае про мій непрезентабельний зовнішній вигляд конкретніше про мій одяг,взувачку,те, що на голові(неодноразово обіщяла викинути в сміття), стан і вигляд волосса на голові, нігтів, пальців і долоней  - що про мене подумають оточуючі? Їм байдуже до мене, важить, щоб я не забруднив сидіння і салон авта. Цікавий тим яка може бути користь для них-гроші, допомога, використати як... Ми, три пасічника, що здавали  знали про відсутність : вантажників(я з недолугості не знав, що водій то каста яка не допомогае з навантажуванням, ні, не так знав  але думав, що наш , пасічний , досвічений буде в гурті при навантажуванні), вагів, пристрою для піднімання вантажу(гідроборту), трапа по якому закочують бочкокат. Поки машина їхала до нас ми частково вирішили і підготувались до справи- пошукали і доробили трап взяли з собою пас щоб його зачалити за ...кат і затягувати на платформу. Коли вантажівка зупинилась біля двору першого завантажувача ми всі(три власника меду і помічник пасічника) вчасники майбутнього процесу були неприемно здивовані висотою на яку витягувати діжки-110см. Без нарікань на долю і обставини швидко організували(всі новачки в справі) дорогу для "заезду" на гору. Старі ,частково підгнивші двері, два піддона (один на одному), якісь іноземні , суцільний лист(1х1м) двадцяти міл. фанери, загальною висотою з 25см., далі на долівку авта  два зварених з двох кутників швелера довжиною 180-190см. (колись зварив для заїзду легковика в гараж), нижні кінці кутників впиралися на дерев'яний брус( ще одна ступенька вгору) висотою 5-6см.  Брус і кутники принайтовані гвинтами до дерева(підстраховка щоб не розїхались, не посунулись назад) . "Горка" здавалась непереможно крутою, при спробі зайти по швелеру на платформу підошви скобзались проте зайшли. При розгоні людина заскакувала без "прогрьоба". При перший спробі(вирішальній, чи зможем) два крутило колеса "...воза"два тягло за пас до рівня поки зверху можна було ухватитись за важені , підняти їх і продовжити тягти-штовхати. Першу закотили за другою спробою, той, що на важелях не достатньо їх підняв і ..кат бівся підножкою(сумнівна деталь конструкції, правда одного разу, коли я тяг по рівному за важелі і оступившись впав на спину дишло ..ката з діжкою мене не придавило не прищемило бо зависло на підножці, що приварена назовніш, в цей момент ми зрозуміли для чого вона, виправдали її присутність в виробі) в сталевий брус підлоги вантажівки. За другим разом(вантаж до піддонів не спустили) піднявши вище важелі , без надзвичайної напруги , досить швидко заскочили на підлогу авта. При подальших закочуваннях знизу був я а трое тягли за пас. Десь разом за п'ятим-шостим водій діжкоката навчивсь піднимати на необхідну висоту ручки і ми не били підніжкою по брусу. Загалом закотили 26 з відстані до 20-25м. Закінчували смерком. Сам не відчуваю втоми, хлопці (всі молодши), казали, що втомились, сумніваюсь, може "плачуться" за звичкою, щоб пожаліли(хто? я, чи інші, даремно ми ж не жінки, діти, матері , від нас не діждеся слів співчуття з приводу що прийшлось попрацювати фізично), мо, завтра щось і заболить, "скрюче". Ще раз подумав про необхідність мати бодай яку-небудь фізичну силу і витривалість, для багатьох молодих носити (порожньо) власне тіло стае важкувато, проблемно.  Приемні висновки: 1)ми змогли згуртуватись для виконання спільної роботи, 2)спромоглись виконати незвичну роботу,3) приспособу для перекачування діжок зробити нескладно і треба-таки, 4) можна самим привезти моею "ТАТАЮ" в необхідне місце до 5-ти т. меду, якщо в цьому буде необхідність і якийсь сенс.5)Приемно, що діжки не стоять в мене серед неба і треба про них опікуватись, тішусь думкою, що отримаю за них найвищу можливу ціну, в цьому році.

Лебёдка вам в помощь. 

Edited by Гурович
Link to post
Share on other sites

Про межу скромності (сором'язливості) і нахабства. Загальновідомо, що переважна частина цівілізованого людства бреше. Брешуть, або лукавлять виробники даючи показники свого вироба, кандидати в ... обіцяючи, що робитимуть..., роботодавці обіцяючи платню за роботу в розмірі. Дурять на вагах заготівельники меду, якщо  до 10(?)кг. на діжці , то це можна вважати в межах похибки вагів і сором'язливості. Три відсотка при зважуванні начебто небагато, на морозиво і цукерки діточкам. Я здавав в діжках разів п'ять і підозр до шахраювання на вагах  не мав. А от колеги останні два роки почали сумніватись в правильності зважування діжок нашим(заготівельник нашої зони) збирачем. Підозри можна сказати підтвердились після такого випадку. Пасічник наливав мед в діжки однаково (візуально), при зважуванні  нетто було без п'яти кг. триста. Вчора завантажили діжки , сьогодні нам доповіли результати зважування і виявилось в діжках по триста,  в середньому. Вчора завантажували іншому. Додаем по 2гр. на кг.(ціна завода ) і всі здавші вирішили, що за 5-7т. гр. можна і самим попрацювати вантажниками. Що стосуеться мене , то подабаеться робити самому, кожна навідь маленька справа зроблена власноруч- невелика перемога над.... і собою в тому числі. Сьогодні вдалось таки запустити двигун "ТАТИ" що "завоздушив" при малому рівні палива в баку, стояла під чужим двором чотири доби, мав чотири підходи(може прорахувавсь-п'ять) по намаганню запустити.  Сьогодні переміг ситуацію-завелась з першої миті. Думаю -чому не завелась попередньго разу. Іншого пояснення як необхідні оберти при стартеруванні -не придумав. Привіз два заряджених АКБ(190 і 70 А-год) приеднав їх параллельно і зарокотів з першого оберта. Приемний настрій на залишок дня.Тепер вважаю, що можу розвоздушити паливну магістраль двигуна ОМ 352А. 

  • Like 2
  • Confused 1
Link to post
Share on other sites
7 часов назад, Винодел сказал:

Дурять на вагах заготівельники меду, якщо  до 10(?)кг. на діжці , то це можна вважати в межах похибки вагів і сором'язливості. Три відсотка при зважуванні начебто небагато, на морозиво і цукерки діточкам.

Навели на думку важить усю машину , віса є колхозні зерно фермери через них сдають , а різницю якщо буде , то краще з колегами пропить :umora:

Хотя якщо по 10 на бочкі то до слідуючого сезону не очухаемося :umora:

Ну хіба ремі мартін , по такому случаю:hmm:

  • Like 2
Link to post
Share on other sites
В 16.11.2020 в 23:17, Винодел сказал:

Далі думка перескочина на те,що дружина закидае про мій непрезентабельний зовнішній вигляд конкретніше про мій одяг,взувачку,те, що на голові(неодноразово обіщяла викинути в сміття), стан і вигляд волосса на голові, нігтів, пальців і долоней  - що про мене подумають оточуючі?

як що ваші найближчі люди такої думки про вас, а й ви самі розумієте що з ногтями й волоссям не лади, тобто на пасіці явна натисанітарія - то мабудь і водію було гидко виходити з машини щоб вам допомагати.. може спочатку голову помиєте та ньогті пострижете??? може тоді і водій з кабіни вийде? БО  як би я побачив те що ви описали - я б в тік з того заказу....

 

Link to post
Share on other sites

Всім привіт! Кочую ось таким павільйончиком. Зручно, просто, ніяких завантажень-розвантажень, приїхав - відчепив від машини, відкрив льотки і... тільки привозь і відвозь магазини))

20200422_065130.jpg

20200422_084930.jpg

  • Like 6
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...