Лектор 92 Posted October 17, 2020 Share Posted October 17, 2020 27 минут назад, valik1986 сказал: Все залежить від того чим ви будете везти? мінімум буде складати повна загрузка транспорту на 1 раз це при умові що поставите у когось на дворищі і будете приїжжати лише качати мед а в посадку ... то залижить від того за які кошти ви готові жити в посадці... частину(лежаки) планую на подвіррі у себе. а другу половину вивозити на "смачні місця," планую розпочати із прицепа 3 метрового. зварити приспособу, щоб на місті припідняти, та залишити на медосбір. можно навіть ще другою ходкою в самому причепі привезти. бюджет цілком нормальний, не єконом)) якось так. Quote Link to post Share on other sites
шаруда 3,156 Posted October 17, 2020 Share Posted October 17, 2020 5 минут назад, Лектор сказал: а другу половину вивозити на "смачні місця," Чем дальше, тем дороже... Идеально - на пять км. от стационара. 3 Quote Link to post Share on other sites
aleksandrfeed 185 Posted October 17, 2020 Share Posted October 17, 2020 27 минут назад, шаруда сказал: Идеально - на пять км. от стационара. близко, возвращаются....) Quote Link to post Share on other sites
Ворон 3,484 Posted October 17, 2020 Share Posted October 17, 2020 1 година тому, Лектор сказав: частину(лежаки) планую на подвіррі у себе. а другу половину вивозити на "смачні місця," планую розпочати із прицепа 3 метрового. зварити приспособу, щоб на місті припідняти, та залишити на медосбір. можно навіть ще другою ходкою в самому причепі привезти. бюджет цілком нормальний, не єконом)) якось так. В мене погрузки і вигрузки нема,вулики постійно "живуть" на колесах,плюс ще частина вічний стаціонар. 1 Quote Link to post Share on other sites
wwlo 3,603 Posted October 18, 2020 Share Posted October 18, 2020 мої вулики постійно знаходяться на платформі.Головне на зимівлі поставити за постройками з південної сторони 3 Quote Link to post Share on other sites
Колосов Денис 401 Posted October 31, 2020 Share Posted October 31, 2020 В 23.08.2017 в 18:27, kalina сказал: Мы уже больше 20 лет возим на одни и те же поля Фермеры знают нас и мы их. Кроме того, есть охранник из местных на минимальной зарплате + после откачки н-количество мёда. Он объезжает точки и подливает воду. Мы его обеспечиваем топливом. Были случаи, когда мы недосчитывались 2-3 ульев или нуклеусов. Куда примерно кочуите вы, подсолнечника в Бессарабии сеют все меньше и меньше Quote Link to post Share on other sites
targal 11,321 Posted November 1, 2020 Share Posted November 1, 2020 13 1 Quote Link to post Share on other sites
Ivan Ivanovich 616 Posted November 1, 2020 Share Posted November 1, 2020 4 часа назад, targal сказал: У Вас свій тягач чи наймаєте. І скільки разів за сезон доводиться переїжджати? Теж хотів поставить пасіку на причепи, але велика проблема знайти трактора. Quote Link to post Share on other sites
wwlo 3,603 Posted November 1, 2020 Share Posted November 1, 2020 найти трактора дійсно проблема.Вночі ніхто не хоче їхати.А якщо і поїде то ціна буде 100 грн /км.Тому краще купити трактор,Я тягав газ 52(продаю за 15000 грн)але з пуском 2 прицепу купив т-40.Геморой .бо кожна техніка ламається,але виходу немає-нервові клітини не відновлюються,а меду без кочівлі в наших степових умовах не бачити. 2 Quote Link to post Share on other sites
targal 11,321 Posted November 1, 2020 Share Posted November 1, 2020 25 минут назад, Ivan Ivanovich сказал: У Вас свій тягач чи наймаєте. І скільки разів за сезон доводиться переїжджати? Теж хотів поставить пасіку на причепи, але велика проблема знайти трактора. Переїзжвю за сезон 5-10раз залежно від сезону трактор свій але ще два трактори нанімвю переїзд на 30км плачу 500гр 15 минут назад, wwlo сказал: найти трактора дійсно проблема.Вночі ніхто не хоче їхати.А якщо і поїде то ціна буде 100 грн /км.Тому краще купити трактор,Я тягав газ 52(продаю за 15000 грн)але з пуском 2 прицепу купив т-40.Геморой .бо кожна техніка ламається,але виходу немає-нервові клітини не відновлюються,а меду без кочівлі в наших степових умовах не бачити. В мене проблем з тракторами немає Quote Link to post Share on other sites
wwlo 3,603 Posted November 1, 2020 Share Posted November 1, 2020 4 хвилини тому, targal сказав: Переїзжвю за сезон 5-10раз залежно від сезону трактор свій але ще два трактори нанімвю переїзд на 30км плачу 500гр В мене проблем з тракторами немає на 30 км тільки соляри треба на 500 грн. 1 Quote Link to post Share on other sites
Ivan Ivanovich 616 Posted November 1, 2020 Share Posted November 1, 2020 17 минут назад, targal сказал: Переїзжвю за сезон 5-10раз залежно від сезону трактор свій але ще два трактори нанімвю переїзд на 30км плачу 500гр В мене проблем з тракторами немає В нас за 30км треба заплатить 1500грн, ще й черга, бо деякі трактористи ні заякі гроші везти бджіл не хочуть. 1 Quote Link to post Share on other sites
targal 11,321 Posted November 1, 2020 Share Posted November 1, 2020 2 часа назад, wwlo сказал: на 30 км тільки соляри треба на 500 грн. В мене на мтз 20л хватає на 100км що дорівнює на даний час 280гр 2 часа назад, Ivan Ivanovich сказал: В нас за 30км треба заплатить 1500грн, ще й черга, бо деякі трактористи ні заякі гроші везти бджіл не хочуть. У вас трактористи зажерлись 4 1 Quote Link to post Share on other sites
Ivan Ivanovich 616 Posted November 1, 2020 Share Posted November 1, 2020 4 часа назад, targal сказал: У вас трактористи зажерлись Можливо, але і тракторів (МТЗ, ЮМЗ) дуже мало - 5шт на село(2600 жителів). Грядки в нас маленькі(10-15 соток), тому зараз масово використовують міні-трактори, а ними причіп з бджолами далеко не затягнеш. Quote Link to post Share on other sites
Немолодий 1,517 Posted November 1, 2020 Share Posted November 1, 2020 5 Quote Link to post Share on other sites
Немолодий 1,517 Posted November 1, 2020 Share Posted November 1, 2020 Мій павільон на 52 бджолосім'і. Збудував власними силами (лише деякі зварні частини просив зробити профі) в 1991 році. Тягаю своім Т-40. Кочую 2-3 рази на відстань до 7 км. 4 Quote Link to post Share on other sites
Винодел 4,283 Posted November 2, 2020 Share Posted November 2, 2020 22 години тому, targal сказав: В мене на мтз 20л хватає на 100км що дорівнює на даний час 280гр Така витрата пального не відповідае моему досвіду, коли працівником підприемства їздив на ЮМЗі на пасіку за 30-35км. Сам трактор з водіем і невеликим ящиком для води і реманента на навесці. Заливали каністру якої хватало на ходку. Підозр поганого технічного стану трактора не виникало. Може МТЗ відчутно єкономніший в пальному ніж ЮМЗ? Думки відносно витрат пального. Вантажівка повною вагою 7-8т. по гарному асфальту мае витрачати до 15-ти л/100км. за умов аккуратного, вдумливого керування,на швидкостях до 60км /ч і доброго техничного стану. Цього літа придбав !ТАТУ" 613 повертались з МРЕО з водіем який працював на" ТАТі " тільки 24Вольт ,молодшій, Евро 3. Його слова по витраті пального-" Бака 250л повинно хватати на 1500км., інакши ти погано, задарма з'їздив. Існують такі вантажівки, що й платні непотрібно (мова про зєкономлене і продане пальне)". Сам ,поки що , проїхав не ній близько 650км., залите мною в бак пальне записую(для самодісципліни і визначення витрати) тому вирахувана витрата дивовижно мала і швидче всьго хибна. Поїздки були близькі, по грунтовкам, поганому асфальту, стерні. Возив нею і вулики, свої і колег.З позитивних моментів: висота платформи(завантаження)0,9-1м , долівка- рівний сталевий лист, ціна купівлі -6,1 т. дол., проста превірена конструкція, застаріла, копія якогось (531-го) мерса, легко і відносно недорого можна придбати з\ч (Богдани і Івани на цьому шассі), висота кабіни дозволяе заїхати в двір під газопроводом. Негатив: багато деталей мені важкуваті (старість і відсутність тренування), трясе як на підводі, задній свес -3м.,вантаж біля заднього борта підкидае як підкидна дошка перед "цапом"(спортивний снаряд). з цього приводу думки замінити рессри на Зіловські або частину викинути поставивши пневмоподушки. Хід передньої і задньої вісі до відбійника 4-5см., що мені здаеться малуватим. В планах ще викинути дерев'яні прокладки між рамою шассі і рамою вантажної платформи цим зменшити висоту на 2-4см., розширити платформу на 40см. пришивши до боків дерев'яні бруси, тоді в ряду стане по 6 вул.Ще зварювальні роботи на платформі. Роботи по вдосконаленні і розширенні функціональності - аби моїх сил хватило. Можна буде возити по 60-80вул.+реманент на останніх 1,5-2-х метрах платформи. За словами колеги. Цього року він перевозив вул. "длинномером". Вантажу на напівпричепі не більше 4-х т. за словами спостерігача, що їхав позаду вул. на дорозі підплигували на 20-30см., вул. були не принайтовані. В деяких пообривало медові щільники. В мене вул. принайтовуються стяжками,тому стрибають разом з кузовом а все одно задньому стестерігачеві(власнику вул.) здавалось, що підплигнули. Випадків обриву рамок не було, мене трясло добре, може незвично після легковика та буса. 5 Quote Link to post Share on other sites
Ворон 3,484 Posted November 2, 2020 Share Posted November 2, 2020 01.11.2020 в 15:38, targal сказав: В мене на мтз 20л хватає на 100км що дорівнює на даний час 280гр У вас трактористи зажерлись Не вводьте людей в оману,мтз бере 10 літрів пального на годину. 2 Quote Link to post Share on other sites
Конструктор 2,237 Posted November 2, 2020 Share Posted November 2, 2020 52 хвилини тому, Винодел сказав: Така витрата пального не відповідае моему досвіду, коли працівником підприемства їздив на ЮМЗі на пасіку за 30-35км. Сам трактор з водіем і невеликим ящиком для води і реманента на навесці. Заливали каністру якої хватало на ходку. Підозр поганого технічного стану трактора не виникало. Може МТЗ відчутно єкономніший в пальному ніж ЮМЗ? Думки відносно витрат пального. Вантажівка повною вагою 7-8т. по гарному асфальту мае витрачати до 15-ти л/100км. за умов аккуратного, вдумливого керування,на швидкостях до 60км /ч і доброго техничного стану. Цього літа придбав !ТАТУ" 613 повертались з МРЕО з водіем який працював на" ТАТі " тільки 24Вольт ,молодшій, Евро 3. Його слова по витраті пального-" Бака 250л повинно хватати на 1500км., інакши ти погано, задарма з'їздив. Існують такі вантажівки, що й платні непотрібно (мова про зєкономлене і продане пальне)". Сам ,поки що , проїхав не ній близько 650км., залите мною в бак пальне записую(для самодісципліни і визначення витрати) тому вирахувана витрата дивовижно мала і швидче всьго хибна. Поїздки були близькі, по грунтовкам, поганому асфальту, стерні. Возив нею і вулики, свої і колег.З позитивних моментів: висота платформи(завантаження)0,9-1м , долівка- рівний сталевий лист, ціна купівлі -6,1 т. дол., проста превірена конструкція, застаріла, копія якогось (531-го) мерса, легко і відносно недорого можна придбати з\ч (Богдани і Івани на цьому шассі), висота кабіни дозволяе заїхати в двір під газопроводом. Негатив: багато деталей мені важкуваті (старість і відсутність тренування), трясе як на підводі, задній свес -3м.,вантаж біля заднього борта підкидае як підкидна дошка перед "цапом"(спортивний снаряд). з цього приводу думки замінити рессри на Зіловські або частину викинути поставивши пневмоподушки. Хід передньої і задньої вісі до відбійника 4-5см., що мені здаеться малуватим. В планах ще викинути дерев'яні прокладки між рамою шассі і рамою вантажної платформи цим зменшити висоту на 2-4см., розширити платформу на 40см. пришивши до боків дерев'яні бруси, тоді в ряду стане по 6 вул.Ще зварювальні роботи на платформі. Роботи по вдосконаленні і розширенні функціональності - аби моїх сил хватило. Можна буде возити по 60-80вул.+реманент на останніх 1,5-2-х метрах платформи. За словами колеги. Цього року він перевозив вул. "длинномером". Вантажу на напівпричепі не більше 4-х т. за словами спостерігача, що їхав позаду вул. на дорозі підплигували на 20-30см., вул. були не принайтовані. В деяких пообривало медові щільники. В мене вул. принайтовуються стяжками,тому стрибають разом з кузовом а все одно задньому стестерігачеві(власнику вул.) здавалось, що підплигнули. Випадків обриву рамок не було, мене трясло добре, може незвично після легковика та буса. Ресори в ній справді саме слабка місце. Ставлять ресори газоновскі , разом з кронштейнеми здається навіть є підприємства які спеціалізуються саме на цьому переобладнані. Quote Link to post Share on other sites
Конструктор 2,237 Posted November 2, 2020 Share Posted November 2, 2020 1 година тому, Винодел сказав: по гарному асфальту мае витрачати до 15-ти л/100км Авто дійсно, дуже економне , в більшості розхід 14-15л на довгих дистанціях. Quote Link to post Share on other sites
wwlo 3,603 Posted November 2, 2020 Share Posted November 2, 2020 одна справа їхати по трасі.друга -тягнути 1-2 8 метрові прицепи по грунтовці. 3 Quote Link to post Share on other sites
Николай S 14,740 Posted November 2, 2020 Share Posted November 2, 2020 01.11.2020 в 12:55, targal сказав: Переїзжвю за сезон 5-10раз залежно від сезону трактор свій але ще два трактори нанімвю переїзд на 30км плачу 500гр В мене проблем з тракторами немає 500 за кожну ходку чи все за 1 раз тягнете Quote Link to post Share on other sites
targal 11,321 Posted November 6, 2020 Share Posted November 6, 2020 В 03.11.2020 в 00:41, Николай S сказал: 500 за кожну ходку чи все за 1 раз тягнете За ходу одну Quote Link to post Share on other sites
targal 11,321 Posted November 6, 2020 Share Posted November 6, 2020 В 02.11.2020 в 15:57, Ворон сказал: Не вводьте людей в оману,мтз бере 10 літрів пального на годину. Ніхто нікого не вводить в оману я знаю росхід соляри що у мене іде.питання до вас друге стільки солярки у вас іде на гектар оранки Quote Link to post Share on other sites
Ворон 3,484 Posted November 6, 2020 Share Posted November 6, 2020 (edited) 1 година тому, targal сказав: Ніхто нікого не вводить в оману я знаю росхід соляри що у мене іде.питання до вас друге стільки солярки у вас іде на гектар оранки 22 літри іде на 1 га глибокої оранки..п/с дані по розходу взяті з даних заводу ,мається на увазі їзда нормальною дорогою. Edited November 6, 2020 by Ворон Quote Link to post Share on other sites