Jump to content
Форум на ТочкУ
Sign in to follow this  
Fabro

Пневмостеплер и компрессор

Recommended Posts

35 хвилин тому, Ворон сказав:

Вказаний степлер якраз б'є скобу 5.7 мм,тому скоба недефіцитна,а купляти степлер під дріт,зайве,з цією задачею справляється ручний степлер,треба скобу 0.5 см.:hi:

Скобу під дріт пробував, несподобалося. Зараз всі бокові планки роблю виключно з осики, їх дріт практично непрорізує, тому для мене потреба в скобках чи втулочках під дріт відпала

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 хвилину тому, davolodya сказав:

Зараз всі бокові планки роблю виключно з осики, їх дріт практично непрорізує

Осика дуже примхливе дерево, не крутить рамки в процесі експлуатації?

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 хвилини тому, davolodya сказав:

Скобу під дріт пробував, несподобалося. Зараз всі бокові планки роблю виключно з осики, їх дріт практично непрорізує, тому для мене потреба в скобках чи втулочках під дріт відпала

Я осики нехочу навіть даром,нестабільна деревина,300 і 230 рамку роблю з сухостою смереки(ялина),бокові під єврозамок під 145 рамку,зробив з сосни 1500 штук,збиваю по мірі потреби.п/с.Забув написати,скобами і втулками під дріт не користуюсь.:hi:

Edited by Ворон

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 година тому, Сергій-апі сказав:

Осика дуже примхливе дерево, не крутить рамки в процесі експлуатації?

Ні, не крутить. Єдине, що важче обробляється, ніж сосна чи ялина, часто дуже ворситься, навіть при дуже гострих ножах на фуганку. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 часов назад, Ворон сказал:

Вказаний степлер якраз б'є скобу 5.7 мм,тому скоба недефіцитна,а купляти степлер під дріт,зайве,з цією задачею справляється ручний степлер,треба скобу 0.5 см.:hi:

совсем не зайве потому что у меня есть и то, и другое,  и когда берешь в руки пневмостеплер сразу чувствуется насколько это легче,  когда не надо тянуть пружину рукой,  цена вопроса 700 грн,  деньги небольшие

12.5 это ширина скобы,  длина 6-8 мм вполне 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 години тому, artemishe сказав:

совсем не зайве потому что у меня есть и то, и другое,  и когда берешь в руки пневмостеплер сразу чувствуется насколько это легче,  когда не надо тянуть пружину рукой,  цена вопроса 700 грн,  деньги небольшие

12.5 это ширина скобы,  длина 6-8 мм вполне 

Прочитайте уважно тему,декілька сторінок назад,може зрозумієте про що мова.:hi:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Заказал себе пневмостеплер. Подскажите маслёнку(лубрикатор) нужно к нему ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 хвилин тому, siverit сказав:

Заказал себе пневмостеплер. Подскажите маслёнку(лубрикатор) нужно к нему ?

Я собі масльонку небрав,  лише степлер, по відгуках користувачів, цілком вистачає капнути кілька крапель масла в вхідний отвір (де шланг підключаємо) перед роботою. 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
26 минут назад, siverit сказал:

Заказал себе пневмостеплер. Подскажите маслёнку(лубрикатор) нужно к нему ?

Если не планируете ним круглосуточно работать, то лубрикатор - лишние причандалы. Лучше влагоотделитель поставить. :IMHO1:

Для смазки и пары капель масла в приемный патрубок хватает. Отстрелял пару кассет - капнул. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
В 22.01.2019 в 09:47, davolodya сказав:

Там з "автоматики " потрібний лише клапан надлишкового тиску, по простому "солдатік", він переважно настроєний на 8 атмосфер, якщо компресору при роботі вдасться накачати більше, лишній тиск буде стравлений. Але цього переважно небуде, продуктивність компресора з холодильника досить маленька, навпаки при інтенсивній роботі треба чекати, щоб накачав. Працював таким компресором з мебельним пневмостеплером на 16 мм, продуктивності з натяжкою вистачало.

ні, там потрібно автоматичне виключення електромотора, бо солдатик лише зтравлює надлишковий тиск.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
ні, там потрібно автоматичне виключення електромотора, бо солдатик лише зтравлює надлишковий тиск.
Автоматичне виключення непроблема зробити, тут всежтаки компересор напевне заслабий від холодильника.

Надіслано від мого SM-A520F, використовуючи Tapatalk

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Тільки що, uam_63 сказав:

Автоматичне виключення непроблема зробити, тут всежтаки компересор напевне заслабий від холодильника.

Надіслано від мого SM-A520F, використовуючи Tapatalk
 

нині поїхав купляти компресор, але хотів ремінний на 50л 300об/хв , людоньки то таке дороге, общем купив автоматику, приїхав витягнув два зіловських компресора, ел.мотор 2квт, та балон газовий, всьо клєпатиму сам, натхнення є, час позичу, треба поради який придбати пневмостеплер, і що говорять про 2 в одному.

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 хвилини тому, miro сказав:

нині поїхав купляти компресор, але хотів ремінний на 50л 300об/хв , людоньки то таке дороге, общем купив автоматику, приїхав витягнув два зіловських компресора, ел.мотор 2квт, та балон газовий, всьо клєпатиму сам, натхнення є, час позичу, треба поради який придбати пневмостеплер, і що говорять про 2 в одному.

В мене степлер такий,компресор сам зробив з компресорів холодильника,хватає з головою,.:hi:

1295128341_w640_h2048_sf5040e_4.jpg

P_20190116_132928_1_p-800x450.jpg

P_20190314_172251_1_p-800x450.jpg

  • Like 2
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
нині поїхав купляти компресор, але хотів ремінний на 50л 300об/хв , людоньки то таке дороге, общем купив автоматику, приїхав витягнув два зіловських компресора, ел.мотор 2квт, та балон газовий, всьо клєпатиму сам, натхнення є, час позичу, треба поради який придбати пневмостеплер, і що говорять про 2 в одному.
Маю сігму вже 2 роки проблем ніяких збив десь 2-2.5 тис рамок.

Надіслано від мого SM-A520F, використовуючи Tapatalk

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
35 хвилин тому, miro сказав:

нині поїхав купляти компресор, але хотів ремінний на 50л 300об/хв , людоньки то таке дороге, общем купив автоматику, приїхав витягнув два зіловських компресора, ел.мотор 2квт, та балон газовий, всьо клєпатиму сам, натхнення є, час позичу, треба поради який придбати пневмостеплер, і що говорять про 2 в одному.

Зіловського компресора одного вистачить з головою, але для нормальної роботи автоматики дуже бажані 3 фази, маю такого, то запускається від однофазної мережі важкенько.

 для степлера повністю вистачає простого компресора  з 24-и літровим балоном, у нас такий продається близько 2 тис. грн

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 хвилин тому, davolodya сказав:

Зіловського компресора одного вистачить з головою, але для нормальної роботи автоматики дуже бажані 3 фази, маю такого, то запускається від однофазної мережі важкенько.

 для степлера повністю вистачає простого компресора  з 24-и літровим балоном, у нас такий продається близько 2 тис. грн

кожен рік, щось є для покраски, 24 маловато буде, зіловський сьогодні бігцем глянув той, що зі солдатиком то майже новий, а от новішого типу трішки підношений, але обидва мають охолодження, можливо його теж включу на самотьок, або помпу включу, в мене валяється новенька, но тоді треба ще один ремінь,  а це треба точити новий шків бо він на один ремінь, і от цей один ремінь мене смущає, мож то взагалі зашарити з радіатором , є  в загашнику ВАЗівський, блін ще трохи і буде підстанція:umora:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Тільки що, miro сказав:

кожен рік, щось є для покраски, 24 маловато буде, зіловський сьогодні бігцем глянув той, що зі солдатиком то майже новий, а от новішого типу трішки підношений, але обидва мають охолодження, можливо його теж включу на самотьок, або помпу включу, в мене валяється новенька, но тоді треба ще один ремінь,  а це треба точити новий шків бо він на один ремінь, і от цей один ремінь мене смущає, мож то взагалі зашарити з радіатором , є  в загашнику ВАЗівський, блін ще трохи і буде підстанція:umora:

Зіловський компресор має змащуваня від двигуна машини,як ви вирішили це питання,одного ремня достатньо.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 хвилини тому, Ворон сказав:

Зіловський компресор має змащуваня від двигуна машини,як ви вирішили це питання,одного ремня достатньо.

слушне питання:hmm:, а я цьому не придав значення, мабуть треба ставити фільтр і масляний бачок:dntknw:

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 хвилин тому, miro сказав:

слушне питання:hmm:, а я цьому не придав значення, мабуть треба ставити фільтр і масляний бачок:dntknw:

Змащеня у компресора подається під тиском двигуна,бо без змашування,жити йому недовго,охолодженя також якось придумувати,бо охолодженя компресора водяне.:hi:

Edited by Ворон
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 година тому, miro сказав:

треба поради який придбати пневмостеплер, і що говорять про 2 в одному.

собі взяв сігму, на скобу+цвяхи,  в роботі ще непробував, зараз буду різати заготовки на рамки, а вже тоді спробую в роботі

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
46 хвилин тому, miro сказав:

кожен рік, щось є для покраски, 24 маловато буде, зіловський сьогодні бігцем глянув той, що зі солдатиком то майже новий, а от новішого типу трішки підношений, але обидва мають охолодження, можливо його теж включу на самотьок, або помпу включу, в мене валяється новенька, но тоді треба ще один ремінь,  а це треба точити новий шків бо він на один ремінь, і от цей один ремінь мене смущає, мож то взагалі зашарити з радіатором , є  в загашнику ВАЗівський, блін ще трохи і буде підстанція:umora:

зіловський компресор  має замалу продуктивність для покраски, треба як мінімум вдвічі більшу.  Якщо заморочуватися з двома  зіловськими компресорами, охолодженням, змащенням, автоматикою і т.д.  то тоді простіше взяти  готового компресора з продуктивністю 300-350 л/хв:IMHO:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 час назад, miro сказал:

слушне питання:hmm:, а я цьому не придав значення, мабуть треба ставити фільтр і масляний бачок:dntknw:

Пошукайте в холодильщиків компресор , там вони з повітряним охолодженням і автономним змащуванням

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 хвилин тому, Конструктор сказав:

Пошукайте в холодильщиків компресор , там вони з повітряним охолодженням і автономним змащуванням

та в мене в загашнику ще двухциліндровий з повітряним має бути, правда там є якась несправність:hmm:, опаньки в що я втягнувся

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 минут назад, davolodya сказал:

зіловський компресор  має замалу продуктивність для покраски, треба як мінімум вдвічі більшу.  Якщо заморочуватися з двома  зіловськими компресорами, охолодженням, змащенням, автоматикою і т.д.  то тоді простіше взяти  готового компресора з продуктивністю 300-350 л/хв

Виготовляв років п'ятнадцять назад такий компрессор - працює і сьогодні. На ресівери пішло три газових балони - два розрізані посередині і вварено ще по половині балона. Стоять вони поруч, посередині на балонах нерухомо ел. двигун з двуручійним шківом. Компресори по боках...Систему смазки колись побачів у магазинного, працює, хоч і не найкраще... Знімаєте нижню частину у шатунів, сверлите посередині отвір міліметрів чотири та глибоку фаску наружі отвору, вкладиш у цьому місці теж сверлите. У піддончік вкрутити угловий штуцер для заливу та рівня масла, щоб при обертах шатуни хляпали по маслу. Охолодження ще простіше - у верхній частині просто угловий штуцер, у нижній ще одітий кусок патрубка, щоб залита вода не витікала. Вода кипить, але компресор не клине. Дістаньте з під стріхи кулемет " Максим" - охолоджується по цьому принципу...:)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 хвилини тому, PNS сказав:

Виготовляв років п'ятнадцять назад такий компрессор - працює і сьогодні. На ресівери пішло три газових балони - два розрізані посередині і вварено ще по половині балона. Стоять вони поруч, посередині на балонах нерухомо ел. двигун з двуручійним шківом. Компресори по боках...Систему смазки колись побачів у магазинного, працює, хоч і не найкраще... Знімаєте нижню частину у шатунів, сверлите посередині отвір міліметрів чотири та глибоку фаску наружі отвору, вкладиш у цьому місці теж сверлите. У піддончік вкрутити угловий штуцер для заливу та рівня масла, щоб при обертах шатуни хляпали по маслу. Охолодження ще простіше - у верхній частині просто угловий штуцер, у нижній ще одітий кусок патрубка, щоб залита вода не витікала. Вода кипить, але компресор не клине. Дістаньте з під стріхи кулемет " Максим" - охолоджується по цьому принципу...:)

Маю такого компресора, тільки одинарного, і змащування точно так само зроблене,  для степлера чи продувки вистачає з головою,  для покраски - замала продуктивність, пулівізатор  має розхід повітря більший, ніж може видати компресор

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...