Перейти к содержанию

Кочуем вместе


Рекомендуемые сообщения

Я любитель с небольшим стажем. ищу напарников для кочевки или может в какой-то бригаде есть свободное место. буду рад знакомству. (Житомирский район).

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

  • 1 month later...

а западнее например Хмельницкая, Тернопольская обл. кто-нибудь кочует? на какие медоносы? откликнитесь!!! :wave:

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

:az: А в районе Кировоград/Александрия - есть кто и кочевиков?
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

  • 2 weeks later...
а западнее например Хмельницкая, Тернопольская обл. кто-нибудь кочует? на какие медоносы? откликнитесь!!! :wave:
В цьому році маю в планах попробувати виїхати на соняшник десь поблизу Хмельницького. Того року було дуже багато посіяно і в цьому напевно багато посіють так як пропали озимі. А якщо найду сумісні поля соняшника і гречки то напевно поїду.
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

а западнее например Хмельницкая, Тернопольская обл. кто-нибудь кочует? на какие медоносы? откликнитесь!!! :wave:
Я в Каменце живу Подольском. Планирую где-то на гречку выехать, но под Хмельницкий далеко...
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

В цьому році маю в планах попробувати виїхати на соняшник десь поблизу Хмельницького. Того року було дуже багато посіяно і в цьому напевно багато посіють так як пропали озимі. А якщо найду сумісні поля соняшника і гречки то напевно поїду.
от на сумісні поля з гречкою можна б спробувати... минулого року був на соняшнику ... не сподобалось... вірніше не те що очікував ;) можливо справа в погоді була... як цвів соняшник в нас було в середньому 25 градусів, в той час як на югах не менше 35.... можливо при низькій температурі соняшник не виділяв... а можливо гібрид... бо весь дивився в одну сторону, не завжди на сонце :dntknw:
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты