Перейти к содержанию
Петрович

Воскотопки и воскопрессы

В теме 975 сообщений

5ac094878808e_-0203.thumb.jpg.8678730d51bb566dc07ccc6d68d6204d.jpg

В 04.03.2018 в 12:19, venchyk сказав:

Чи не могли б Ви викласти фото свого воскопресу ,планую робити теж щось типу С. Щаблінського .Дякую.

Доробив воскопрес ,залишилось пофарбувати ,і можна випробувати.5ac0933a37ebf_-0210.thumb.jpg.c61510a36b06a8701d047c45a6ac4e21.jpg5ac0937c98017_-0198.thumb.jpg.6f5bc0dfabb2bb9e6b132c0700593e0b.jpg

Изменено пользователем venchyk
Додав фото

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

А можно больше фото

Отправлено с моего ONEPLUS A5010 через Tapatalk

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
7 годин тому, ORION сказав:

А можно больше фото

Отправлено с моего ONEPLUS A5010 через Tapatalk
 

Дно цікавить

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
9 годин тому, ORION сказав:

А можно больше фото

Отправлено с моего ONEPLUS A5010 через Tapatalk
 

5ac1b28fc0fcc_-0201.thumb.jpg.28977d27fc173c7a4d75de73e441a955.jpg

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
1 час назад, venchyk сказал:

5ac1b28fc0fcc_-0201.thumb.jpg.28977d27fc173c7a4d75de73e441a955.jpg

Реечки на стенки и на низ добавьте - без них воск стекать будет плохо

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
1 хвилину тому, siverit сказав:

Реечки на стенки и на низ добавьте - без них воск стекать будет плохо

Відмінний прес і відмінна робота! Поскільки дно, як видно з фото, пригвинчене то реєчки не потрібні. Вони потрібні лише для центрації текстолітового дна, щоб між ним та боковими стінками був зазор.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
9 годин тому, venchyk сказав:

5ac1b28fc0fcc_-0201.thumb.jpg.28977d27fc173c7a4d75de73e441a955.jpg

А з чого зроблені стінки преса? Фанера?

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

А як ви дивитеся на такий варіант воскопреса, щоб дно було без дірок. Ви стискаєте мішок з "узваром", вичавлюється віск, який спливає на повехню води. Вода тим часом буде підтримувати температуру і віск повністю вспливатиме. Після цього просто злити все через верх. Недостаток - незручність зливання, але температурний режим буде довше підтримуватися і, на мій погляд кращий вихід воску....Чи може я не прав?

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
14 хвилини тому, ЯроБа сказав:

А як ви дивитеся на такий варіант воскопреса, щоб дно було без дірок. Ви стискаєте мішок з "узваром", вичавлюється віск, який спливає на повехню води. Вода тим часом буде підтримувати температуру і віск повністю вспливатиме. Після цього просто злити все через верх. Недостаток - незручність зливання, але температурний режим буде довше підтримуватися і, на мій погляд кращий вихід воску....Чи може я не прав?

Так і працює воскопрес Кулакова.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
1 час назад, ЯроБа сказал:

А як ви дивитеся на такий варіант воскопреса, щоб дно було без дірок. Ви стискаєте мішок з "узваром", вичавлюється віск, який спливає на повехню води. Вода тим часом буде підтримувати температуру і віск повністю вспливатиме. Після цього просто злити все через верх. Недостаток - незручність зливання, але температурний режим буде довше підтримуватися і, на мій погляд кращий вихід воску....Чи може я не прав?

Как по мне то один этот недостаток перекрывает все его достоинства. Я не заморачиваюсь с водой - разварил сырьё, вылил в мешок, надавил домкратом и всё в ёлочку. А температуры там вполне достаточно чтобы воск отжать по полной:ole_ole:

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
3 години тому, ЮМос сказав:

А з чого зроблені стінки преса? Фанера?

Липова дошка ,спочатку зробив дубовий ящик ,але  він занадто важкий,соснових  такої ширини в наявності не було тому зробив з липи.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Нарешті прийшла весна можна витоплювати віск

KIMG0305.jpg

KIMG0306.jpg

KIMG0307.jpg

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
34 минуты назад, Борода-1 сказал:

Нарешті прийшла весна можна витоплювати віск

KIMG0305.jpg

KIMG0306.jpg

KIMG0307.jpg

Виготовляєте? Яка вартість? Можна у приват.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

А чі дозволить шановне панство і мені свого носика сюди всунути.:baby: Було три дні відпочінку, але не сидиться на місці і от вирішив щось склепати нашвидкоручь. Той що меньший сірника підпалює секунд за п"ять, пар сухий, а той що вищий парує як чайник сухого пару з нього не вийде.

DSC04442.JPG

DSC04441.JPG

Изменено пользователем Николай Ахтырка

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Я собі теж такий змайстрував, ще того року,залишилось,, вихлопну,, трубу приварганить.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
3 часа назад, Николай Ахтырка сказал:

а той що вищий парує як чайник сухого пару з нього не вийде.

Видно, что  у Вас он  и дымит. Попробуйте  порегулировать  вторичный воздух, пока дым не воспламениться в дымовой трубе.

Изменено пользователем EW3DS

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
49 минут назад, виталийЗ сказал:

Я собі теж такий змайстрував, ще того року,залишилось,, вихлопну,, трубу приварганить.

Димаря робіть щонайменше 90мм. так як меньше не буде тяги.

39 минут назад, EW3DS сказал:

Видно, что  у Вас он  и дымит. Попробуйте  порегулировать  вторичный воздух, пока дым не воспламениться в дымовой трубе.

Невгадали. Димар всього 60мм. тому і немає гарного димовідведення, знав що так буде так як дещо тямлю в цій справі, але вирішив спробувати.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Дякую за пораду.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Краш-тест 

P80519-143929.jpg

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

 

Лазив в своїй кучі металу, знайшов гвинт з заслонки старого колгоспного зрошення. Виникла ідея зробити воскопрес. Трошки погрався болгаркою та сваркою. І ось поки таке вийшло.

Поки потратив 280 грн. Дошка, упорний підшипник, одрізний круг та шліфовочний.

Все решта з металобрухту і зломаної панцерної кроваті.

Ще верхній жом зробити. Ну то матеріал уже готовий. Завтра поварю.

Не придумаю з чого решітчату плиту на низ зробити. Може хто знає де взяти кусок текстоліту якогось, 30*30 см

 

39608499_1839711066096799_974678785569849344_n.jpg

39453902_1839711156096790_7248087775373688832_n.jpg

Изменено пользователем sklyar.yuri

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
4 минуты назад, sklyar.yuri сказал:

 

Лазив в своїй кучі металу, знайшов гвинт з заслонки старого колгоспного зрошення. Виникла ідея зробити воскопрес. Трошки погрався болгаркою та сваркою. І ось поки таке вийшло.

Поки потрапив 280 грн. Дошка, упорний підшипник, одрізний круг та шліфовочний.

Все решта з металобрухту і зломаної панцерної кроваті.

Ще верхній жом зробити. Ну то матеріал уже готовий. Завтра поварю.

Не придумаю з чого решітчату плиту на низ зробити. Може хто знає де взяти кусок текстоліту якогось, 30*30 см

 

39608499_1839711066096799_974678785569849344_n.jpg

39453902_1839711156096790_7248087775373688832_n.jpg

З деревяних рейок в самий раз.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Гвинт внизу повинен бути з підошвою на опорному підшипнику, інакше верхній жом при пресуванні буде перекошуватися. На дно можна дошку з міцноі породи дерева з отворами, це на крайній випадок, бо деревина буде коробитись від вологи. Шукайте текстоліт.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Воскопрес Кулакова

IMG_0155.JPG

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Підскажіть  віск топлю паровою воскотопкою скільки має приблизно часу витікати віск, двійна закладка суші. чому питаю, бо коли топлю він біжить і біжить, я і придавлюю з верху для прискорення процесу, а він потроху всеодно тіче. скільки орієнтовно часу у вас займає процес перетопки на паровій воскотопці?

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
52 хвилини тому, СЄРЖ сказав:

Підскажіть  віск топлю паровою воскотопкою скільки має приблизно часу витікати віск, двійна закладка суші. чому питаю, бо коли топлю він біжить і біжить, я і придавлюю з верху для прискорення процесу, а він потроху всеодно тіче. скільки орієнтовно часу у вас займає процес перетопки на паровій воскотопці?

Раніше теж топив паровою воскотопкою, процес довгий, 2-3 години закладка, і всеодно процентів 30 воску залишається в мерві, ефективність парової воскотопки досить низька.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти

×