Jump to content
Петрович

Воскотопки и воскопрессы

1,000 posts in this topic

Share this post


Link to post
Share on other sites

ИМХО 

Уж сильно намудрили , а все за ради чтоб по больше бабла рубануть .

Share this post


Link to post
Share on other sites
В 25.07.2017 в 21:39, Мико сказал:

И где же цифирь 

У меня пресс тоже с газового баллона, только я планки не вставлял, а просто сделал разрезы болгаркой и вместо винта стоит домкрат. После моей воскотопки с пресса можно взять до 30% воска, так что воскотопку я уже не применяю. Мерва после пресса действительно сухая, но при прессовании необходимо в разрез сырья ставить прокладки.

Share this post


Link to post
Share on other sites
В 16.09.2017 в 22:30, vladimir1980ist сказал:

ИМХО 

Уж сильно намудрили , а все за ради чтоб по больше бабла рубануть .

Для того и производство, чтобы заработать. Вот только процесс уж больно длительный - 3 часа на 1 зарядку. Я отжимаю за пол часа, не включая разварки сырья.

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 часов назад, Гурович сказал:

Для того и производство, чтобы заработать. Вот только процесс уж больно длительный - 3 часа на 1 зарядку. Я отжимаю за пол часа, не включая разварки сырья.

А я віджимаю за 1.5 хвилини,не рахуючи розварки,правда за одну віджимку іде 5 літрів розвареної воскосировини,балон виготовлений з чорного металу,що не є гут.:hi:

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 минуту назад, Ворон сказал:

А я віджимаю за 1.5 хвилини,не рахуючи розварки,правда за одну віджимку іде 5 літрів розвареної воскосировини,балон виготовлений з чорного металу,що не є гут.:hi:

У Вас 5 литров, а у меня 40. Воск с металлом почти не контактирует  - 3 секуны не в счет.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 минуты назад, Гурович сказал:

У Вас 5 литров, а у меня 40. Воск с металлом почти не контактирует  - 3 секуны не в счет.

В мене віджим 1.5 хвилини,перекур 4 хвилини,і слідуюча загрузка,і так до безкінечності.:hi:

Share this post


Link to post
Share on other sites
В 14.09.2017 в 09:12, mary@sko сказал:

 

Хм.. И прыгай вокруг него все 5 часов
Не рационально

Share this post


Link to post
Share on other sites

питання до практиків :helpme:хто яку використовує трубку для переходу пару з парогенератора до ємності з рамками?

Share this post


Link to post
Share on other sites
В 08.12.2017 в 17:40, лінивий пасічник сказал:

питання до практиків :helpme:хто яку використовує трубку для переходу пару з парогенератора до ємності з рамками?

:helpme:-:az:

Share this post


Link to post
Share on other sites
30 минут назад, лінивий пасічник сказал:

:helpme:-:az:

На заводському парогернераторі бачив резиновий патрубок схожий на автомобільний , але максимум відведено металевою трубою утепленою , патрубок в кінці де потрібна гнучкість

Edited by Конструктор

Share this post


Link to post
Share on other sites
В 11.10.2017 в 10:12, Гурович сказав:

У меня пресс тоже с газового баллона, только я планки не вставлял, а просто сделал разрезы болгаркой и вместо винта стоит домкрат. После моей воскотопки с пресса можно взять до 30% воска, так что воскотопку я уже не применяю. Мерва после пресса действительно сухая, но при прессовании необходимо в разрез сырья ставить прокладки.

Можна докладніше про Ваш прес? МЕне цікавить іменно використання газбалона. На Вашу думку, чи не є контакт воску з чорним металом негативом? І яку ємкість використовуєте для розварювання воскосировини?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Вчора випробовув свій воскопрес в роботі, 20171212_144328.thumb.jpg.5e620a39590ed2467d1022ca9294ea1b.jpg20171212_144259.thumb.jpg.1d3039d00110b0fc5ac9ef79268b4767.jpgа ось результат роботи20171212_184423.thumb.jpg.f93b036945a1deba8d0d5e02e0e61b60.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
27 хвилин тому, Конструктор сказав:

Вчора випробовув свій воскопрес в роботі,

Хороший воскопрес! Запас по міцності рами вражає. Гарно й те, що ступа виготовлена із дерева. Всякі ідеї з газовими балонами та іншими металевими емкостями то хибний шлях. Одне б порадив, з вашого дозволу: викиньте оті бокові вставки з прорізаними щілинами. Ще не пробували виколупувати звідти застиглий віск? Пошийте мішок по розмірах не більше ступи. Наповнений мервою він буде дещо меншим і не буде впиратися в бокові стінки, що дасть змогу рідкому воску вільно стікати по гладеньких бокових стінках. Жом підженіть по нових розмірах ступи, нашивши по боках додаткові планочки. Такий апгрейд не є безповоротним-попробуйте. Я впевнений, що Вам сподобається. Успіхів. Гляньте на мій, можливо щось запозичите.

5e993438072f.jpg

P.S. Я вибачаюсь. Не помітив. У Вас напевно щілини прорізані в самій стінці ступи?  Це міняє суть переробки. Можна їх просто закрити товстою фанерою.

Edited by Немолодий

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 часа назад, Немолодий сказал:

Хороший воскопрес! Запас по міцності рами вражає. Гарно й те, що ступа виготовлена із дерева. Всякі ідеї з газовими балонами та іншими металевими емкостями то хибний шлях. Одне б порадив, з вашого дозволу: викиньте оті бокові вставки з прорізаними щілинами. Ще не пробували виколупувати звідти застиглий віск? Пошийте мішок по розмірах не більше ступи. Наповнений мервою він буде дещо меншим і не буде впиратися в бокові стінки, що дасть змогу рідкому воску вільно стікати по гладеньких бокових стінках. Жом підженіть по нових розмірах ступи, нашивши по боках додаткові планочки. Такий апгрейд не є безповоротним-попробуйте. Я впевнений, що Вам сподобається. Успіхів. Гляньте на мій, можливо щось запозичите.

5e993438072f.jpg

P.S. Я вибачаюсь. Не помітив. У Вас напевно щілини прорізані в самій стінці ступи?  Це міняє суть переробки. Можна їх просто закрити товстою фанерою.

Розглянув різні варіанти пресів , але дойшов до висновку що дерев'яна робоча частина самий оптимальний варіант, щодо пазів в бокових стінках зразу сумнівався в їх ефективності, думав буде краще, але як кажуть "ми не ищем легких путей" тепер перероблю. Дякую за ваші поради та публікації:ay::hi: 

З газового балона хороший ресівер для компресора і корито для свиней но не воскопес:IMHO::IMHO::IMHO:

Edited by Конструктор

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 годин тому, Конструктор сказав:

"ми не ищем легких путей" тепер перероблю.

Заодно можна модернізувати п"ятку гвинта (в нижній частині). Щоб жом не перекошувався при пресуванні, а таке буває, коли недостатня площа елемента через який передається зусилля від гвинта до жома, раджу вдосконалити нижню частину гвинта. В мене там стоїть роликовий упорний підшипник. Але існує і простіший варіант, запропонований моїм товаришем С. Щаблінським. Успіхів!

"Вірною дорогою крокуєте, товариші"- відомий вождь світового пролетаріату.

b69f87ddf291.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
49 минут назад, Немолодий сказал:

Заодно можна модернізувати п"ятку гвинта (в нижній частині). Щоб жом не перекошувався при пресуванні, а таке буває, коли недостатня площа елемента через який передається зусилля від гвинта до жома, раджу вдосконалити нижню частину гвинта. В мене там стоїть роликовий упорний підшипник. Але існує і простіший варіант, запропонований моїм товаришем С. Щаблінським. Успіхів!

"Вірною дорогою крокуєте, товариші"- відомий вождь світового пролетаріату.

b69f87ddf291.jpg

Дякую за пораду, маю підшипник ступиці колеса автомобіля, шариковий двухрядний радіально-опорний 1513143581604-42893201.thumb.jpg.22838f0ba451e1b565ee5be36e5f4e7a.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Монтуйте в п"ятку замість шарика. Але корпус і підошва обов"язково, інакше буде перекос. Ви ж конструктор. Успіхів!

Edited by Немолодий

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 часов назад, Конструктор сказал:

Розглянув різні варіанти пресів , але дойшов до висновку що дерев'яна робоча частина самий оптимальний варіант, щодо пазів в бокових стінках зразу сумнівався в їх ефективності, думав буде краще, але як кажуть "ми не ищем легких путей" тепер перероблю. Дякую за ваші поради та публікації:ay::hi: 

З газового балона хороший ресівер для компресора і корито для свиней но не воскопес:IMHO::IMHO::IMHO:

В мене з боковими пазами і нормально працює. А застигший віск я не виковирюю, а чистю відразу після пресування і на гарячу все гарно відчищається.

Правда я ще солому добавляю в мерву і прес обмощою всередині теж соломою.

А ви промиваєте гарячою водою мерву, після пресування для повторного пресування?

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 минуты назад, MaXUA123 сказал:

А ви промиваєте гарячою водою мерву, після пресування для повторного пресування?

Ні не пробував, але зробив висновок чим тонший шар сировини в пресі тим кращий вихід воску і піджим гвинта треба робити поступово

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 минуты назад, Конструктор сказал:

Ні не пробував, але зробив висновок чим тонший шар сировини в пресі тим кращий вихід воску і піджим гвинта треба робити поступово

Ясно. Якщо вихід воску з рамки вас невлаштовує можете спробувати. Я промиванням добивався виходу воску з рамки за 165 грам. Буває таке, що після першого пресування пів ступи мерви, то ще після трьох пресування з промиванням мерви кипятком, мерви залишається вдвічі менше. Промивка кипятком робиться для вимивання воску з мерви. Але то вже треба поморочитись, щоб так робити.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 минуту назад, MaXUA123 сказал:

Ясно. Якщо вихід воску з рамки вас невлаштовує можете спробувати. Я промиванням добивався виходу воску з рамки за 165 грам. Буває таке, що після першого пресування пів ступи мерви, то ще після трьох пресування з промиванням мерви кипятком, мерви залишається вдвічі менше. Промивка кипятком робиться для вимивання воску з мерви. Але то вже треба поморочитись, щоб так робити.

Вихід не рахував , з промиванням поексперементую, дюкую за інформацію 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Только что, Конструктор сказал:

Вихід не рахував , з промиванням поексперементую, дюкую за інформацію 

Пробуйте. Як багатенько мерви за раз заливаєте, то в мерву не жалійте соломи, для дренажу. І я ставлю дві посудини в одній розварюю віск а в другій грію гарячу воду.

Я як прес зробив, то хоть перестав вощини щороку докупляти.

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 хвилин тому, MaXUA123 сказав:

Ясно. Якщо вихід воску з рамки вас невлаштовує можете спробувати. Я промиванням добивався виходу воску з рамки за 165 грам. Буває таке, що після першого пресування пів ступи мерви, то ще після трьох пресування з промиванням мерви кипятком, мерви залишається вдвічі менше. Промивка кипятком робиться для вимивання воску з мерви. Але то вже треба поморочитись, щоб так робити.

Практикую такий технологічний прийом. Підтверджую-ефект позитивний. Особливо, якщо це поєднувати з активним перетрушуванням мерви в мішку 1-2 рази за пресування. Соломи не використовую. Здається мені, що то зайве.

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 хвилин тому, Немолодий сказав:

Практикую такий технологічний прийом. Підтверджую-ефект позитивний. Особливо, якщо це поєднувати з активним перетрушуванням мерви в мішку 1-2 рази за пресування. Соломи не використовую. Здається мені, що то зайве.

Дід солому клав шарами,а я ні. Все таки треба спробувать.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×