Крымчак Опубликовано 7 октября, 2010 Share Опубликовано 7 октября, 2010 почему рамки ломаются при хордиальном расположений ??? Из практиков ( не ковыряющихся в носу векторами) кто мне подскажет эту проблему? Где то читал, что если рамка располагается под углом к радиусу ( даже малом), то неизбежно ломается. а почему та же рамка прошла хордиальную откачку и не поламалась? Есть форумчане, которые использовали хордиальную откачку? Если есть, то подскажите соотношение оборотов хордиалки и радиалки при одинаковом диаметре барабана... PS. любителей давать векторно теоретические ответы , просьба ответом себя не утруждать. Действительно ошибся, ПРИ РАдиальном ломаются, а хордиальное эти рамки выдерживают. Хордиальную откачку уже попрактиковался, в сетчатой касете МР4 буду выбивать окошки в верхней и нижней части, чтобы касеты плотно прилегали сотовой поверхностью к сетке, аналогично медогонке Грановского. Просто я, молодой пчеловод, в кочевой бригаде с мэтрами пчеловодства, меня впрягают в переделки медогонок, приводы на 4 медогонки уже сделал, а на пятую кроме привода напарник просит совета через интернет , стоит ли переходить на вертикальную радиалку. Вот и бегаю по форумам, ищу инфу. Кто качает радиалкой? какое соотношение оборотов - радиалка - хордиалка? Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты More sharing options...
Bdjol Опубликовано 8 октября, 2010 Share Опубликовано 8 октября, 2010 ПРИ РАдиальном ломаются, а хордиальное эти рамки выдерживают. ? У вас есть опыт сравнения? Поделитесь наблюдениями. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты More sharing options...
Bdjol Опубликовано 8 октября, 2010 Share Опубликовано 8 октября, 2010 На відео пост.93 таке враження, що рамки не фіксовані жорстко і можуть відхилятися на певний градус від початкового положення? Ніби важча сторона повертається і прискорює вигонку звідти, а потім у другий бік? Чи це просто може бути плід моєї уяви і чи нема в тому чогось раціонального? Як на рахунок такого фізики-теоретики? Я тоже обратил внимание на это. Это ускаряет процесс выкачки меда. Это идею используют 6 рамочные хордиальные медогонки. т.е. загрузка радиальная при движении кассеты поварачиваются и откачка идет хордиально. Но почему то производители отказались от этого. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты More sharing options...
surovyj Опубликовано 8 октября, 2010 Share Опубликовано 8 октября, 2010 Действительно ошибся, ПРИ РАдиальном ломаются, а хордиальное эти рамки выдерживают. ? Если у вас проволока натянута между верхним и нижним брусками рамок то сот скользя по проволоке "сложится" на верхнем бруске(при радиальной откачке). А вот натяжка проволоки между боковыми планками рамок более надежная в плане удержания сота. Если у вас второй вариант натяжки то таки вы перестарались с оборотами, но расчет максимальных оборотов ротора в зависимости от его диаметра(радиуса) это уже ваша "стихия" и надеюсь результатами вы поделитесь с нами... 1 Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты More sharing options...
ded50 Опубликовано 18 января, 2011 Share Опубликовано 18 января, 2011 У меня вопрос такого плана. Думаю попробывать зделать надставки на дадан, а ещё скорей перейти на многокорпусный. Вот теперь вопрос как откачать? Если рамка 145мм. Переделывать медогонку пока нет резона так как при переходе физически не возможно отойти от 300мм сразу. Кто нибудь откачивал рамку 145мм в медогонке под 300мм. Мысленно вродь можно, по две рамки вставлять, а вот на практике? Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты More sharing options...
einar Опубликовано 18 января, 2011 Share Опубликовано 18 января, 2011 В касету нормально стают 2 рамки на 145. Качаются так же как и дадановские. Хордиально Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты More sharing options...
Roma Опубликовано 18 января, 2011 Share Опубликовано 18 января, 2011 у меня медогонка хортально-радиальная с тормозом . при радиальной откачке (рамка 230 ) я ставлю сразу 12 штук и кручу на малых оборотах ( бо светлые соты сразу вылетают ) то по времени можно откачать 12 штук при хортальной загрузке при этом не переживая за светлую рамку !!! Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты More sharing options...
Andrej22021976 Опубликовано 19 января, 2011 Share Опубликовано 19 января, 2011 Хотелось бы услышать мнение людей которые откачивают рамки на 300 в радиалках. Какой должен быть минимальный диаметр бака для откачки рамок на 300 ? Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты More sharing options...
Ivan Ivanovich Опубликовано 19 января, 2011 Share Опубликовано 19 января, 2011 Хотелось бы услышать мнение людей которые откачивают рамки на 300 в радиалках. Какой должен быть минимальный диаметр бака для откачки рамок на 300 ? З рамки на 300 радіально відкачати мед дуже складно, бо верхня частина рамки вже буде відкачана а нижня з медом і стільник може поламатися. Навіть рутівські рамки (230мм) знизу рамки незавжди якісно відкачуються Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты More sharing options...
NVN Опубликовано 19 января, 2011 Share Опубликовано 19 января, 2011 Хотелось бы услышать мнение людей которые откачивают рамки на 300 в радиалках. Какой должен быть минимальный диаметр бака для откачки рамок на 300 ? З рамки на 300 радіально відкачати мед дуже складно, бо верхня частина рамки вже буде відкачана а нижня з медом і стільник може поламатися. Навіть рутівські рамки (230мм) знизу рамки незавжди якісно відкачуються Что бы хорошо откачивались рамки на 145, диаметр бака должен быть минимум 700мм. Соответственно рамку на300 желательно бак 1000мм. Если меньше, то низ рамок будет плохо откачивать. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты More sharing options...
Bdjol Опубликовано 19 января, 2011 Share Опубликовано 19 января, 2011 у меня медогонка хортально-радиальная ? Как по вашему, какие рамки быстрее поломаются при радиальной или хордиальной качке? Естественно при одинаковой силе вращения. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты More sharing options...
Крымчак Опубликовано 19 января, 2011 Share Опубликовано 19 января, 2011 У вас есть опыт сравнения? Поделитесь наблюдениями. ? Я и зашёл на эту тему, чтобы переспросить, узнать технич. характеристики радиальных медогонок. А про поломку рамок в радиалке читал в интернете, и сомневаюсь. Поэтому и переспросил у опытных товарищей. Качаю только хордиалкой. Как по вашему, какие рамки быстрее поломаются при радиальной или хордиальной качке? Естественно при одинаковой скорости вращения ротора медогонки. ? Извиняюсь за корректировку вопроса, но присоединяюсь к основному для меня вопросу. у меня медогонка хортально-радиальная с тормозом . ? Это как, увидеть хочется... Фото можно? Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты More sharing options...
Bdjol Опубликовано 20 января, 2011 Share Опубликовано 20 января, 2011 Как по вашему, какие рамки быстрее поломаются при радиальной или хордиальной качке? Естественно при одинаковой силе вращения. ? Вопрос не корректный. Хордиальная и радиальная откачка меда -разные технологии. При правильной радиальной откачке меда рамки практически не ломаются-проверено. Что значит не корректный? (хотя он был задан не вам) Да и в технологии большой разницы не вижу. Есть разное расположение рамок относительно оси вращения.. Ну это не технология. При правильной откачке на любой медогонке все хорошо. У человека медогонка выполнена с возможностью откачивать как рамки расположенные радиально так и хордиально. Наверняка он пробовал качать рамки 145 так и этак. Вот и возник вопрос . При каком расположении рамок в медогонке они меньше ломаются? Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты More sharing options...
Alex Kalina Опубликовано 20 марта, 2011 Share Опубликовано 20 марта, 2011 При радиальном расположении рамок в медогонке, согласно литературы по пчеловодству и практики, они ломаются значительно реже, чем в хордиальной медогонке. Особенно в электрических медогонках, где есть контроль скорости вращения.. ? Согласно литературы да, но мои длительные попытки использовать хордиально радиальную медогонку 4-24 советского производства для откачки радиально даже рамок на 145 мм закончились полным провалом. или не качается или ламает рамки. 145мм 2 проволки. Электропривод не помог. Поэтому пришлось переделать хордиальные кассеты так чтобы не мешал гофман и качать в них по2 рамки на 145. После переделки поднял обороты, и производительность удалось поднять в 2-3раза и даже рамки на 300 не ломает. за всю качку поломал не более 10 рамок Как мне кажется для радиалки большое значение имеет строгая радиальность рамок. При малейшем отклонении возникают сильные боковые нагрузки и рамку просто рвёт на части. остаётся одна деревяшка. Видел в Харькове радиалку на 48 рутовских рамок. Смотрится неплохо но как они сами признались это 2или 3 экземпляр подобного типа поэтому в работе могут вылезти неприятные неожиданности. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты More sharing options...
einar Опубликовано 18 августа, 2014 Share Опубликовано 18 августа, 2014 В цьому році 2 останні відкачки качав радіальною медогонкою з електроприводом від Немолодого. По приводу питань в принципі нема, хотілося б, правда, дещо інший блок управління, але в принципі то не критично. Більше питань у мене виникло по моїй радіальній медогонці. Медогонка зроблена з 2-х рамочної оборотної, діаметр бака 54 (здається) см. При температурі 30+ при відкачці рвало 40 рамок з тисячі, при 22-25 - рвало 2-3- рамки з тисячі. Рамки на 145, проволка натягнута в 4 ряди вертикально. Але в обох випадках- мед відкачувався не так чисто, як на хордіальній. Збільшення обертів в цьому плані (чистота відкачки) так як і зменшення ( руйнування рамок) особливо відчутної різниці не дала. Тут виникають кілька думок по модернізації медогонки. Что бы хорошо откачивались рамки на 145, диаметр бака должен быть минимум 700мм. ? Как мне кажется для радиалки большое значение имеет строгая радиальность рамок. При малейшем отклонении возникают сильные боковые нагрузки и рамку просто рвёт на части. ? 1. Збільшеня розміру бака. Найдорожчий спосіб модернізації, тому що потрібно купувати нову медогонку. 2. Переробити дану медогонку ( в даний момент рамки стоять, м"яко кажучи не зовсім рівно й ідеально радіально ) 3. Модернізувати блок управління ( точніше зробити регулювання обертів з більшою різницею- плавніший старт і більш інтенсивний фініш). На мій превеликий жаль, найбільш ефективним в вирішенні вищеописаних проблем видається все таки спосіб №1.... Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты More sharing options...
larson Опубликовано 18 августа, 2014 Share Опубликовано 18 августа, 2014 Збільшення обертів в цьому плані (чистота відкачки) так як і зменшення ( руйнування рамок) особливо відчутної різниці не дала. ? А збільшення часу відкачування, тобто довше на малих із поступовим переходом на великі???? Для мене ця тема також актуальна, але я не ризикнув переобладнати свою чотирьох рамкову в радіалку. Та і у нас наприклад завжди коли цвіте сонях то починає цвісти чортополох, і мед виходить як звереску, даже на хорді йоно нормально не відкачаєш. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты More sharing options...
einar Опубликовано 18 августа, 2014 Share Опубликовано 18 августа, 2014 А збільшення часу відкачування, тобто довше на малих із поступовим переходом на великі???? ? Час теж збільшував. Думаю над збільшенням діапазону обертів ( менший мінімум і більший максимум), але- як це вплине на термін служби електроприводу (Г-115)... Останню качку качав двома медогонками- хордіальна оборотна на 4 рамки (діаметр бака 60 см) та радіальною. В хордіальну робив три закладки по 8 рамок, а радіальну одну 18 рамок. Все одно хордіальна качає чистіше... і, в моєму випадку- швидше. Але в радіальної є великий плюс- вкинув рамки й забув за неї на кілька хвилин... Одна людина може обслуговувати дві радіальні (саморобні, дешеві)- продуктивність відкачки збільшується, фізичні навантаженні прийнятні... Але лишається проблема відкачки густого меду та руйнування рамок при високій температурі... Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты More sharing options...
ВЕРЕС Опубликовано 18 августа, 2014 Share Опубликовано 18 августа, 2014 перечитавши всі повідомлення по цій темі можу сказати що все тут написане стосовно рекомендації по діаметрах баків, кількості обертів, недає відповіді на питання при яких умовах радіалка забезпечить добрі результати. Чому так пишу? Тому, що єдиний впливовий показник від якого залежить якість центрифугування меду в медогонках це кутова швидкість з якою рухається конкретна точка, (точки) рамки. При хордіальному відкачуванні різниця в швидкостях різних точок майже однакова, тому легше коригувати якість відкачування, тим більше процес розбивається на декілька етапів. враве -ліве обертання з наростаючими швидкостями. При радіальному центрифугуванні для повного відкачування меду кутові швидкості частин рамок дуже різні особливо при малих діаметрах роторів,(це в тих випадках коли пробують перекваліфікувати дво-чотири рамкові хордіальні, в радіальні, при діаметрах баків 55-60 см), тож добитися при таких умовах чогось стабільного майже неможливо, або рамки руйнуються,або мед залишається. Приклад; діаметер бака 60 см, ротор 57 см, для хорошого центрифугування кутова швидкість має мати значення біля 10 м/с, якщо в такий ротор запихнути 230 рамку то її верхня планка буде рухатися по радіусу 28 см, а нижня відповідно по 28-23=5 см, різниця в 5,6 раза, така буде і різниця кутових швидкостей, а оберти для забезпечення 10 м/с для верхньої планки 335 за хвилину, для нижньої 1935 за хвилину тобто це нереально. ДЛя 145 рамки випливають такі параметри, верхня - тих же 335, а нижня 689, знову ж таки мало ймовірно для успішного відкачування бо некожна рамка витримає такі оберти. деж вихід. Це радіальні медогонки з великими діаметрами роторів. в яких різниця діаметрів по яких обертаються низ і верх рамки по відношенню до максимального діаметру найменша. а це дасть меншу різницю вже по кутових швидкостях. Приклад; ротор 97 см, рамка 145. При тих же кутових швидкостях в 10 м/с, для верхньої частини рамки неохідні оберти 196 (200), для низу 281 оберт, ось тут вже можна говорити про надійне відкачування і цілі рамки навіть при різних (високих) температурах. 2 Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты More sharing options...
Stol Опубликовано 18 августа, 2014 Share Опубликовано 18 августа, 2014 Але лишається проблема відкачки густого меду та руйнування рамок при високій температурі... ? В мене радіалка на 32 рамки - рамки 145 мм рве на 2-3 хвилині відкачки коли швидкість зростає ,а меду в рамках ще багато. Якщо не поспішати ,то руйнування може бути мінімальним.Я рамки грію для більш швидкої відкачки,то приходиться жертвувати кількома рамками на сотню.Цикл відкачки при цьому триває 5-6 хвилин.Наприінці відкачки можна додати обертів і рамки будуть цілі і майже сухі.Якщо качати на середніх швидкостях,то мед частково залишатиметься в рамках. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты More sharing options...
larson Опубликовано 19 августа, 2014 Share Опубликовано 19 августа, 2014 перечитавши всі повідомлення по цій темі можу сказати що все тут написане стосовно рекомендації по діаметрах баків, кількості обертів, недає відповіді на питання при яких умовах радіалка забезпечить добрі результати. Чому так пишу? Тому, що єдиний впливовий показник від якого залежить якість центрифугування меду в медогонках це кутова швидкість з якою рухається конкретна точка, (точки) рамки. При хордіальному відкачуванні різниця в швидкостях різних точок майже однакова, тому легше коригувати якість відкачування, тим більше процес розбивається на декілька етапів. враве -ліве обертання з наростаючими швидкостями. При радіальному центрифугуванні для повного відкачування меду кутові швидкості частин рамок дуже різні особливо при малих діаметрах роторів,(це в тих випадках коли пробують перекваліфікувати дво-чотири рамкові хордіальні, в радіальні, при діаметрах баків 55-60 см), тож добитися при таких умовах чогось стабільного майже неможливо, або рамки руйнуються,або мед залишається. Приклад; діаметер бака 60 см, ротор 57 см, для хорошого центрифугування кутова швидкість має мати значення біля 10 м/с, якщо в такий ротор запихнути 230 рамку то її верхня планка буде рухатися по радіусу 28 см, а нижня відповідно по 28-23=5 см, різниця в 5,6 раза, така буде і різниця кутових швидкостей, а оберти для забезпечення 10 м/с для верхньої планки 335 за хвилину, для нижньої 1935 за хвилину тобто це нереально. ДЛя 145 рамки випливають такі параметри, верхня - тих же 335, а нижня 689, знову ж таки мало ймовірно для успішного відкачування бо некожна рамка витримає такі оберти. деж вихід. Це радіальні медогонки з великими діаметрами роторів. в яких різниця діаметрів по яких обертаються низ і верх рамки по відношенню до максимального діаметру найменша. а це дасть меншу різницю вже по кутових швидкостях. Приклад; ротор 97 см, рамка 145. При тих же кутових швидкостях в 10 м/с, для верхньої частини рамки неохідні оберти 196 (200), для низу 281 оберт, ось тут вже можна говорити про надійне відкачування і цілі рамки навіть при різних (високих) температурах. ? Дякую за лікбез, Ви розвіяли мої сумніви в доцільності переробки звичайної хордіальної в радіальну. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты More sharing options...
Борис К. Опубликовано 30 января, 2015 Share Опубликовано 30 января, 2015 перечитавши всі повідомлення по цій темі можу сказати що все тут написане стосовно рекомендації по діаметрах баків, кількості обертів, недає відповіді на питання при яких умовах радіалка забезпечить добрі результати. Чому так пишу? Тому, що єдиний впливовий показник від якого залежить якість центрифугування меду в медогонках це кутова швидкість з якою рухається конкретна точка, (точки) рамки. При хордіальному відкачуванні різниця в швидкостях різних точок майже однакова, тому легше коригувати якість відкачування, тим більше процес розбивається на декілька етапів. враве -ліве обертання з наростаючими швидкостями. При радіальному центрифугуванні для повного відкачування меду кутові швидкості частин рамок дуже різні особливо при малих діаметрах роторів,(це в тих випадках коли пробують перекваліфікувати дво-чотири рамкові хордіальні, в радіальні, при діаметрах баків 55-60 см), тож добитися при таких умовах чогось стабільного майже неможливо, або рамки руйнуються,або мед залишається. Приклад; діаметер бака 60 см, ротор 57 см, для хорошого центрифугування кутова швидкість має мати значення біля 10 м/с, якщо в такий ротор запихнути 230 рамку то її верхня планка буде рухатися по радіусу 28 см, а нижня відповідно по 28-23=5 см, різниця в 5,6 раза, така буде і різниця кутових швидкостей, а оберти для забезпечення 10 м/с для верхньої планки 335 за хвилину, для нижньої 1935 за хвилину тобто це нереально. ДЛя 145 рамки випливають такі параметри, верхня - тих же 335, а нижня 689, знову ж таки мало ймовірно для успішного відкачування бо некожна рамка витримає такі оберти. деж вихід. Це радіальні медогонки з великими діаметрами роторів. в яких різниця діаметрів по яких обертаються низ і верх рамки по відношенню до максимального діаметру найменша. а це дасть меншу різницю вже по кутових швидкостях. Приклад; ротор 97 см, рамка 145. При тих же кутових швидкостях в 10 м/с, для верхньої частини рамки неохідні оберти 196 (200), для низу 281 оберт, ось тут вже можна говорити про надійне відкачування і цілі рамки навіть при різних (високих) температурах. ? Дякую за лікбез, Ви розвіяли мої сумніви в доцільності переробки звичайної хордіальної в радіальну. ? люди добрі. ну невже ви ніколи не чули. що при руховці по колу існують КУТОВА та ЛІНІЙНА швидкості ? Описано все вірно, тільки поміняйте назву кутова на лінійна і тоді все сходиться. Кутова це наскільки градусів повернувся ротор медогони за одиницю часу ( у випадку медогонки прийнято брати кількість обертів за одну хвилину), а лінійна це яку відстань пройша точка на радіусі ротора (місце на рамці) за данний проміжок часу. Зрозуміло, що верх рамки і її низ проходят різну відстань. Змінити лінійну швидкість можна змінивши ротора або збільшивши кутову швидкість (збільшивши число обертів за хвилину). Але якщо нижній брусок рамки при радіальному відкачувані буде знаходитись дуже близько до вала ротора то лінійна швидкість буде маленькою з якою б швидкістю ви б не крутили . На практиці візьміть і поставте свою рамку в медогонку по радіусу, якщо від нижнього бруска рамки до вала ротора буде відстань 20 сантиметріва то качатиме добре , а чимближче тим гірше 0 Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты More sharing options...
Гурович Опубликовано 17 февраля, 2015 Share Опубликовано 17 февраля, 2015 Але лишається проблема відкачки густого меду та руйнування рамок при високій температурі... ? В мене радіалка на 32 рамки - рамки 145 мм рве на 2-3 хвилині відкачки коли швидкість зростає ,а меду в рамках ще багато. Якщо не поспішати ,то руйнування може бути мінімальним.Я рамки грію для більш швидкої відкачки,то приходиться жертвувати кількома рамками на сотню.Цикл відкачки при цьому триває 5-6 хвилин.Наприінці відкачки можна додати обертів і рамки будуть цілі і майже сухі.Якщо качати на середніх швидкостях,то мед частково залишатиметься в рамках. Зробіть привод з безступеневим збільшенням обертів від мін. до макс. і жодна рамка не буде зламана Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты More sharing options...
Пчелолов Опубликовано 14 января, 2016 Share Опубликовано 14 января, 2016 В 18.08.2014в10:51, larson сказал: А збільшення часу відкачування, тобто довше на малих із поступовим переходом на великі???? Для мене ця тема також актуальна, але я не ризикнув переобладнати свою чотирьох рамкову в радіалку. Та і у нас наприклад завжди коли цвіте сонях то починає цвісти чортополох, і мед виходить як звереску, даже на хорді йоно нормально не відкачаєш. Скажіть яка у Вас тепер медогонка і розмір рамок? Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты More sharing options...
larson Опубликовано 14 января, 2016 Share Опубликовано 14 января, 2016 4 часа назад, Пчелолов сказал: Скажіть яка у Вас тепер медогонка і розмір рамок? Кажу - шестирамкова синхронно-поворотна, рамка на 300 Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты More sharing options...
Рекомендуемые сообщения
Присоединяйтесь к обсуждению
Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.