Перейти к содержанию

Модуль-платформа для перевозки пчёл


Пчеломучитель_ua

Рекомендуемые сообщения

13 часов назад, yurasaver сказал:

Це порушення правил перевезення вантажу і відповідно відповідальність за ст 122КпрАП, а не те що ви вказали. Дана стаття передбачає лише штраф, штрафмайданчик чи блокування ТЗ не передбачено. Доречі саме перевезення пасік без наявності форми ВЕТ1 чи довідки ветеринарної служби (якщо в межах району) це теж порушення правил перевезення, а скільки кочівників беруть такі довідки.....

Порушення правил перевезення вантажу, про який Ви говорите, це коли, скажімо, вантаж відповідає дозволеній вазі, але неналежним чином закріплений. Водія оштрафували, він вантаж закріпив та поїхав далі, А у випадку з  причіпом без гальмів, що значно перевантажений, тут вже безпосередня загроза дорожньому руху і є всі законні підстави для заборони подальшого руху. Водій може сплатити штраф, перевантажити зайві кілограми на інше авто та їхати далі. Мені особисто від всього цього не холодно і не жарко і переживати нічого. Просто ті часи, коли на автодорозі єдиним документом до причіпа були габаритні вогні, закінчуються.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

4 часа назад, PNS сказал:

Ви тихіше на крутих поворотах. Ще пару років назад такими самовпевненими були водії фур. Зараз пересувні вагові комплекси можна зустріти на дорогах , де і не подумав би. А деяким власникам фур для сплати штрафу не вистачає коштів від проданої фури разом з товаром.

Одна из 30 таких станций стоит у нас на трассе, никого кроме фур и камазов  они туда не загонять. Вот только причём здесь пчелы? :hmm:

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

32 минуты назад, Джаз сказал:

Одна из 30 таких станций стоит у нас на трассе, никого кроме фур и камазов  они туда не загонять. Вот только причём здесь пчелы? :hmm:

Мова не про бджіл, а про самовпевнених власників причепів  категорії В без гальмів, на яких вони перевозять  вулики загальною вагою у 2, 3 а то і 4- ри тонни, не розуміючи, якої біди на дорозі такий авто поїзд може натворити. При цьому ще й бахваляться, що поліція не доведе  такий великий перегруз. Доведе, при потребі, ще й як. Все, я далі пас, більше мені нічого не пишіть.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

30 минут назад, PNS сказал:

Мова не про бджіл, а про самовпевнених власників причепів  категорії В без гальмів, на яких вони перевозять  вулики загальною вагою у 2, 3 а то і 4- ри тонни, не розуміючи, якої біди на дорозі такий авто поїзд може натворити. При цьому ще й бахваляться, що поліція не доведе  такий великий перегруз. Доведе, при потребі, ще й як. Все, я далі пас, більше мені нічого не пишіть.

Повторюсь, ви 5-тоннік з прицепом для бджол купували чи для перевозок?

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

2 часа назад, PNS сказал:

Мова не про бджіл, а про самовпевнених власників причепів  категорії В без гальмів, на яких вони перевозять  вулики загальною вагою у 2, 3 а то і 4- ри тонни, не розуміючи, якої біди на дорозі такий авто поїзд може натворити. При цьому ще й бахваляться, що поліція не доведе  такий великий перегруз. Доведе, при потребі, ще й як. Все, я далі пас, більше мені нічого не пишіть.

Торік возив трактором жом,міліція зупиняла всі фури,і переважувала прямо на дорозі,знайомий фури рено потім жаліся що внього було перегрузу 2700 буряків понад норму,накатали акт на 4200 грв,а вага влазить в дипломат і ставиться тільки перед груженеми вісями,процедура займає 3-5 хвилин і можеш їхати далі без затримки,але вже з актом,катайте далі хлопці,вам напевно нічог небуде,крім виписаного акту,щастливої дороги.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

В 09.01.2018 в 10:50, PNS сказал:

Є. здоровий, теж 6-ти метровий, що може перевозити до 5 т вантажу. Але він має пневмогідро гальма, причіпне під автоматичну євросцепку, нормальні осі та резину. Буксирую його 814-м Мерсом з 7-ми метровою вантажною платформою та 6-ти літровим двигуном, тобто нікому на дорозі не перешкоджаю повільною іздою. Всі категорії, від А1 відкриті, включно з ВЕ, С1Е та СЕ.

можно фото ?

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

14 минут назад, Ворон сказал:

Торік возив трактором жом,міліція зупиняла всі фури,і переважувала прямо на дорозі,знайомий фури рено потім жаліся що внього було перегрузу 2700 буряків понад норму,накатали акт на 4200 грв,а вага влазить в дипломат і ставиться тільки перед груженеми вісями,процедура займає 3-5 хвилин і можеш їхати далі без затримки,але вже з актом,катайте далі хлопці,вам напевно нічог небуде,крім виписаного акту,щастливої дороги.

в Харькове кажное утро езжу мимо поста на работу !
на посту стоят веса ,и тормозят фур! не разу за год не видел там ни газели,ни газона ,не тем более буса! Хотя бусы с барабашево с огромными 2х остными прицепами прут!!!

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

5 часов назад, PNS сказал:

Мова не про бджіл, а про самовпевнених власників причепів  категорії В без гальмів, на яких вони перевозять  вулики загальною вагою у 2, 3 а то і 4- ри тонни, не розуміючи, якої біди на дорозі такий авто поїзд може натворити. При цьому ще й бахваляться, що поліція не доведе  такий великий перегруз. Доведе, при потребі, ще й як. Все, я далі пас, більше мені нічого не пишіть.

Вы лепите все в кучу, не понимая сути. Дальше своей песни "категория В, без тормозов" ни черта не видите. Можете тоже не писать, скучно. :hi:

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

3 часа назад, Sashafart89 сказал:

в Харькове кажное утро езжу мимо поста на работу !
на посту стоят веса ,и тормозят фур! не разу за год не видел там ни газели,ни газона ,не тем более буса! Хотя бусы с барабашево с огромными 2х остными прицепами прут!!!

Я фактично теж тільки за,бо теж кочую,і нехочу зустрічатись з цією службою,але є такий вислів,який ставить нас на путь істиний-"Незнаня законів,не звільняє від відповідальності".:hi:

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Тут спрашивали, где ещё можно у нас почитать об транспртных средствах. Вот нашел:

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

В 12.01.2018 в 06:10, PNS сказав:

Порушення правил перевезення вантажу, про який Ви говорите, це коли, скажімо, вантаж відповідає дозволеній вазі, але неналежним чином закріплений. Водія оштрафували, він вантаж закріпив та поїхав далі, А у випадку з  причіпом без гальмів, що значно перевантажений, тут вже безпосередня загроза дорожньому руху і є всі законні підстави для заборони подальшого руху. Водій може сплатити штраф, перевантажити зайві кілограми на інше авто та їхати далі. Мені особисто від всього цього не холодно і не жарко і переживати нічого. Просто ті часи, коли на автодорозі єдиним документом до причіпа були габаритні вогні, закінчуються.

У мене одновісник без гальмів на 15 Рутів. Але виготовлення і вся комплектація заводська - виготовляв і Білій Церкві. Отож і з регістрацією питань не було. У мене категорія "В". Питання - у мене є якісь порушення?

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

В 12.01.2018 в 17:24, Джаз сказал:

. Дальше своей песни "категория В, без тормозов" ни черта не видите.  :hi:

Колись довелось не тільки бачіти, а і самому екстренно рвати з дороги у поле, коли  одного "умника" з п"ятитонником ( або майже, я не переважував ) без тормозів, якоби категорії В, почало крутити на дорозі.А минулої ночі дорогою з Борисполя до Сум декілька кілометрів неможливо було обігнати тракториста з виляючім  ПТСом, навантаженого дровами, поки той не повернув у село. На базі ПТСів довгі пасічні причіпи ведуть себе не краще. Ми йдемо у Європу :), тому однозначно з доріг приберуть все, що не відповідає ПДР. І, як самі ви говорили " як тягали і будемо тягати далі" будете на своїй власній землі ( на власному городі :umora: )

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

:)Заспокою Вас - від тієї задумки відмовився по причіні покупки причіпа до автомобіля, для дапекобійної кочівлі. Лежать окремою стопою п"ять гарних Мішелінів на нових дисках, осі теж лежать, рессори, та інше. Але якби виготовив, то все було би відповідно. Кого цікавить - запчастини не продаю.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

4 часа назад, PNS сказал:

:)Заспокою Вас - від тієї задумки відмовився по причіні покупки причіпа до автомобіля, для дапекобійної кочівлі. 

Дуже хотілося б побачити фото, прицепа. Чим тягати плануєте? Поділіться фото. Звісно якщо є.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

52 минуты назад, Джаз сказал:

 горит

Метал не горить, а лежить чекає черги на інший причіп. І буде на ньому все надійно та з гальмами.:) Уловлюєте різницю, скажімо, між осями - саморобні, на основі кріпких , звичайно з гальмами, осей від УАЗа :ay:, та фабричних, з бурових ( а можливо і водопровідних ) труб з самоточками на кінцях під ступиці, і не факт, що самоточні осі з нормальної сталі. Про відсутність гальмів більше не говоритиму.:wave:

11 минут назад, Пчеломучитель_ua сказал:

 

Может вы б перешли в ЛС?:hi:

більше не заважатиму :hi:

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

уважаемые форумчани,давайте больше фото !
А не я купил большой прицеп и т.д!:hi:

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Хлопці, і в випадку без тормозів і з ними необхідність розуму не виключається. Складається враження що ваша переписка вам подобається.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

@maksimnvz Максим я так понял что фотографировал Ваш прицеп. С вашего позволения выкладываю фото.

@Пчеломучитель_ua Составил список интересующих Вас вопросов. Петр Григорович с Вадимом на них дали  исчерпывающие ответы. Видео пока монтируется. Понравилась щепетильность проведенной работы. Люблю я такие вещи когда все правильно подогнано и на своем месте.

IMG_4135.JPG

IMG_4133.JPG

IMG_4134.JPG

IMG_4136.JPG

IMG_4139.JPG

IMG_4145.JPG

IMG_4147.JPG

IMG_4148.JPG

IMG_4149.JPG

IMG_4150.JPG

IMG_4151.JPG

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Хлопці зря сперечаєтесь. Все йде до того, що поступово будуть требувати правильне оформлення і грузу і техніки. А поки є можливість єкономити всі будуть єкономити і правильно роблять. Ніхто не бере причіп для скоростної їзди. Всім треба доставити груз в сохраності.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

30 минут назад, Два капитана сказал:

Хлопці зря сперечаєтесь. Все йде до того, що поступово будуть требувати правильне оформлення і грузу і техніки. А поки є можливість єкономити всі будуть єкономити і правильно роблять. Ніхто не бере причіп для скоростної їзди. Всім треба доставити груз в сохраності.

Економлять і правильно роблять на чому...? На безпеці інших людей. Ви справді не розумієте, що важкий причіп без гальмів може зробити на дорозі з легким тягачем , типу Віто, навіть без скоростної їзди? От якби власник написав щось на кшталт - Купив ( або виготовив ) для перевезення 2 - 4 тонн великий, з ефективними гальмами, надійним причіпним пристроєм, та іншим, причіп, буду ним через пів України возити бджіл, навіть певні навики водіння такого транспорту є. Проблема тільки, що не залишилось грошей на реєстрацію причіпа та відкрити категорію, тому тягатиму без них. Ну і нехай собі тягає, це була би проблема тільки власника причіпа, а не інших людей на дорозі.

Виходить, що власник землі, коли купує дешевий препарат, свої посіви спасає, а всіх бджіл навкруги травить, теж, з Вашої логіки, правильно робить, бо він зекономив? :hi:

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

 

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

29 хвилин тому, Андрей Баскевич сказав:

 

 

 Поправив...Андрію, це теж цікавий варіант. Але мій під легковушку. І хоч без тормозів - йде класно, на поворотах не заносить. А чи є модуль під вулики до нього?:ah:

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

1 минуту назад, ДобровоЛ сказал:

Андрію, а  у мене чомусь звуку немає...:hmm::dntknw:

Запускаем видео, и включаем звук в нижнем правом углу проигрователя! это с моего фейсбука видео вставил

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

2 хвилини тому, Андрей Баскевич сказав:

Запускаем видео, и включаем звук в нижнем правом углу проигрователя! это с моего фейсбука видео вставил

Ок. Все в порядку!

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Цитата

Юрий, хорошему водителю тормоза не нужны. Тормоз придумали трусы )). 

За подібну фразу я у всіх без розбору пожиттєво забирав би права на керування ТЗ. 

Нещастя на дорозі може статися із кожним, але більше всього горя стається через водіїв з подібним мисленням. :IMHO:

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.

Гость
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...