Перейти к содержанию

Шановні бджолярі! Потрібна ваша допомога!


Рекомендуемые сообщения

Вітаю всіх бджолярів форума. Звати мене Петро. Я студент-бакалавр факультету архітектури. Звертаюсь до вас з проханням допомогти мені в зборі якомога ефективної і повної інформації про бджіл, бджільництво, технологій виробництва продуктів бджільництва і взагалі всього, що може бути повязане з бджолами. Мій задум фермерське господарство бджільництва з повним циклом виготовлення і розповсюдження всіх можливих продуктів бджільництва та забезпечення основних послуг повязаних з бджільництвом. Чекаю ваші відгуки,питання та зауваження з нетерпінням. З повагою, Петро.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Чекаю ваші відгуки,питання та зауваження з нетерпінням. З повагою, Петро.

Так тут і на інших ресурсах пишуть всі що знають - читайте, збирайте... Ви ж просите написати Вам готовий диплом. ;)
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Найдите советский учебник по пчеловодству для техникума - там все это есть практически готовое. Надесю защита не через две недели?)))))

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Вітаю всіх бджолярів форума. Звати мене Петро. Я студент-бакалавр факультету архітектури. Звертаюсь до вас з проханням допомогти мені в зборі якомога ефективної і повної інформації про бджіл, бджільництво, технологій виробництва продуктів бджільництва і взагалі всього, що може бути повязане з бджолами. Мій задум фермерське господарство бджільництва з повним циклом виготовлення і розповсюдження всіх можливих продуктів бджільництва та забезпечення основних послуг повязаних з бджільництвом. Чекаю ваші відгуки,питання та зауваження з нетерпінням. З повагою, Петро.