Перейти к содержанию
Koss_

Самодельная медогонка

В теме 135 сообщений

10 часов назад, Иосифович сказал:


Они тех которые по 700 тонн/ вроде такая цыфирь проскочила по Семеновке/, не трогают, а на вот таких мелочах план делают.

Какой план ,вы о чём 

3000 кг х 40 гривен =120000 гр ,

 до обложения дохода  налогом ещё очень далеко 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
17 часов назад, Иосифович сказал:

Могу еще один проект подкинуть ---горизонтальный ротор. И вентилятор исчезает, и по барабану какая рамка - 145, 230 или 300. Только обороты подогнать.

Проект горизонтальної медогонки теж є в планах ,  і він буде робитись . 

Я вважаю що  для продуктивної роботи горизонтальної медогонки, ще треба зробити: механічне завантаження рамок і автоматичну розпечатку , насос теж потрібно . Матеріали по трохи стягую , але на цей проект потрібно багато часу , можливо  слідуючої зими займусь плотно.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
В 31.03.2018 в 19:23, Конструктор сказал:

Сьогодні виготовив розділювачі рамок для радіальної відкачки...20180330_102407.thumb.jpg.8a67282bb09b10cc0dd48c3d6bd305cf.jpg

 

Якого  діаметру проволику використовували,   4мм хватить, чи товщу.....

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
2 минуты назад, Николай S сказал:

Якого  діаметру проволику використовували,   4мм хватить, чи товщу.....

Там нагрузки никакой. Себе делал из 2,5 мм и вполне хватает 

 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
12 минут назад, siverit сказал:

Там нагрузки никакой. Себе делал из 2,5 мм и вполне хватает 

 

я понимаю за нагрузку, но електро сваркой тоже не совсем удобно варить 2.5мм

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
Только что, Николай S сказал:

я понимаю за нагрузку, но електро сваркой тоже не совсем удобно варить 2.5мм

:baby:Є електроди 2.5 коротші ніж звичайні, або 2мм. використовувати поділені навпіл. І все нормально вариться. А ше краще напівавтомат.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
14 хвилини тому, Николай S сказав:

я понимаю за нагрузку, но електро сваркой тоже не совсем удобно варить 2.5мм

Я використав профільну трубу (можна квадратну, можна прямокутну), підібравши потрібний мені розмір. Розпустив її болгаркою вздовж на дві половинки. А потім кожну половинку покришив на кусочки десь по 2 см. Получились готові скобки, які потім приварив до обода ротора. Дивись повідомлення на цьому форумі:

 

 

Изменено пользователем Немолодий

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

:hmm:Цікаво як я зварюю проф трубу зі стінкою 1,2 мм. електродом 3 мм.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
34 минуты назад, Николай S сказал:

Якого  діаметру проволику використовували,   4мм хватить, чи товщу.....

Здається 3.0мм , але завтра поміряю.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
3 минуты назад, Николай Ахтырка сказал:

.... 2мм. використовувати поділені навпіл. І все нормально вариться. А ше краще напівавтомат.

довго метикував, як це Ви електрод ділите :umora:, чим вздовж розпускаєте:umora:, різати пополам не має потреби, можно просто вставляти посеред електрода  сам держатель, але я і на цілих(довгих) справляюся.:umora:......або перекину все сусіду-автоматчику:umora:

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти

×