Перейти к содержанию

Закон на прицеп


sika4

Рекомендуемые сообщения

Есть какие-то нормы на прицепы,можно ли их переделывать ,удлинять ,расширять стоит ли регистрировать,можно ли регистрировать после того как переделаеш

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

С такими вопросами скорее всего можно разобраться в ДАИ.Подозреваю,что в большинстве своем ответы будут отрицательны.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

  • 1 month later...
Есть какие-то нормы на прицепы,можно ли их переделывать ,удлинять ,расширять стоит ли регистрировать,можно ли регистрировать после того как переделаеш
Я не знаю какв других городах а у нас в г.Кременчуге есть государственная контора (как называется правильно не помню, но к ДАИ это не относится) по регистрации самодельных прицепов. Они пробивают номер кузова (если его нет) и выдают государственный номер на прицеп (если его тоже нет) все это зимой 2009 года стояло 2000 гривен. Процедура длится через суд и примерно с пол года. если кому что надо я могу проконсультировть пишите на мыло. Буду рад помочь.
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

  • 9 months later...

на прошлой неделе товарищь "варил" прицеп за основу как я понял был взят прицеп от запорожца , колёса точно от него. а вот все остальное , тоесть метал листовой , швеллера куплены на базаре , но он варил такойже по размерам, эдентичный - параметры сняты были ранее . но кустарного производства , а нужен он что бы строй материалы возить , или еще что . тоесть документов ни каких. а в эти дни сосед заходил , ему машину подваривали , так у него тоже самоделка , я правда не вникал в разговор , но он кажись говорил о 5ти стандартах которые нужно выдержать в изготовлении прицепа , машины .... , а потом зарегистрировать в каком то институте , ну что бы они дали заключение .... ну это я в кратце , что услышал то рассказываю , а завтра постараюсь узнать

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

вот что то нашел http://forum.woodtools.ru/index.php?topic=22477.5;wap2 тут просто как сделать http://delaysam.ru/automoto/automoto5.html http://talks.guns.ru/forummessage/53/513297.html http://www.umeltsi.ru/dacha/158-gruzovojj-...mi-rukami..html думаю если очень покапаться в ГОГЛЕ ))) Google то много полезного найти мона .

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

  • 6 months later...

Государственный автотранспортный научно-исследовательский и проектный институт "ГосавтотрансНИИпроект" Адрес: просп. Победы, 57, г. Киев, 03113, Украина Телефон: +38(044) 455-67-76, 456-30-30 Факс: +38(044) 4556791 Позвонить и проконсультироваться

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

  • 5 months later...

В УП №4 від 2011р подано рішення комітету ВР (протокол №101 від 16.03.2011 р ) в якому регламентуюються питання перевезення бджіл на період 2011 р. чи полегшать вони життя. Прошу виразити свої думки професіоналів.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

В УП №4 від 2011р подано рішення комітету ВР (протокол №101 від 16.03.2011 р ) в якому регламентуюються питання перевезення бджіл на період 2011 р. чи полегшать вони життя. Прошу виразити свої думки професіоналів.
Викладіть статтю, почитаємо,то й помізкуємо, не всі ж виписують УП.
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Нашел статью

До редакції "УП" надійшов офіційний лист з Апарату Верховної Ради України наступного змісту: Затверджено Рішенням Комітету Верховної Ради України З питань законодавчого забезпечення правоохоронної діяльності (Протокол засідання №101 від 16 березня 2011 року) 28 лютого 2011 року м. Київ РЕКОМЕНДАЦІЇ за підсумками проведеного у Комітеті з питань законодавчого забезпечення правоохоронної діяльності «круглого столу» на тему: «Проблеми забезпечення безпеки дорожнього руху при пересуванні мобільних пасік» У дискусії під головуванням заступника Голови Комітету з питань законодавчого забезпечення правоохоронної діяльності Стретовича Володимира Миколайовича, щодо гарантій безпеки дорожнього руху під час перевезення бджолосімей до місць медозбору та вирішення питання стосовно безперешкодного та оптимального транспортування цього вантажу, 28 лютого 2011 року взяли участь начальник Центру з безпеки дорожнього руху ДАІ МВС Будник С. І., начальник Державної інспекції по нагляду за технічним станом машин, заступник директора департаменту Дригуля С. В., заступник начальника Департаменту Державтоінспекції МВС України Резніков В. В., директор Національного наукового центру «Інститут бджільництва імені П. І. Прокоповича» Боднарчук Л. І., завідувач кафедри бджільництва Національного університету біоресурсів і природокористування Броварський В. Д., а також професійні пасічники, представники громадських організацій бджолярів, журналісти. Заслухавши та обговоривши доповідь заступника начальника Департаменту Державтоінспекції МВС України Резнікова Володимира Володимировича, учасники круглого столу з'ясували, що дорожньо-транспортні пригоди за участю причепів, що транспортують бджолосім'ї, практично відсутні. Порядок руху під час перевезення бджолосімей, незалежно від пори року, визначається Правилами дорожнього руху, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 року № 1306 (далі – Правила). У розділі 22 Правил – «Перевезення вантажів» встановлено допустимі геометричні та вагові параметри для всіх транспортних засобів, що здійснюють перевезення вантажів. Якщо габаритні розміри транспортних засобів не перевищують тих, що зазначені у пункті 22.5 Правил, то їх рух здійснюється на загальних засадах. Перевезення бджолосімей здійснюється у составі транспортних засобів, що складаються з тягового автомобіля та причепа. Пункт 23.11 Правил визначає, що експлуатація дозволяється лише за умови відповідності причепа тягачу (автомобілю) та виконання вимог щодо їх експлуатації. Умови відповідності причепа тягачу зазначені в інструкції з експлуатації та іншій нормативно-технічній документації, що, згідно з ГОСТ 15001-88 «Продукція виробничо-технічного призначення», видаються на кожний транспортний засіб та базуються на таких вимогах: - відповідність типу гальмівних систем причепа і тягача; - відповідність транспортного засобу і причепа (автомобіль не може експлуатуватись у складі з причепом, маса якого у спорядженому стані більша допустимої маси причепа для конкретної марки автомобіля). За інформацією Департаменту Державтоінспекції МВС України, для безпечного транспортування бджолосімей згідно із вимогами Правил дорожнього руху необхідно уникати таких типових порушень, наприклад: - маса причепа з вуликами перевищує допустиму масу причепа для тягача, що його перевозить (п. 23.11 Правил); - вантаж виступає за габарити причепа більш ніж на 0,4 м (за шириною) та більш ніж на 1,0 м (ззаду причепа чи тягача); - самостійно сконструйовані причепи не обладнані світловідображаючими елементами чи іншими світловими приладами (п. 31.4.3 Правил); - технічний стан самостійно сконструйованих причепів у більшості випадків не відповідає вимогам стандартів, що стосуються безпеки дорожнього руху (ДСТУ 3649-97 «Засоби транспортні дорожні. Експлуатаційні вимоги безпеки до технічного стану та методи контролю»). Такі причепи не проходять державний технічний огляд, а тому не можуть бути допущені до участі у дорожньому русі (згідно зі ст. 29 Закону України «Про дорожній рух»). Правила пересування великогабаритних та великовагових транспортних засобів автомобільними дорогами, вулицями та залізничними переїздами затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 18 січня 2001 року №30. Професійні пасічники, які тривалий час під час чергового сезону медозбору перевозять бджолосім'ї, висловили особливу стурбованість тим фактом, шо станом на сьогодні засоби переміщення бджолосімей (причепи, павільйони тощо) реєструють кілька суб'єктів влади – Головна інспекція державного технічного нагляду та її територіальні органи, органи Державної автомобільної інспекції МВС та органи Держгірпромнагляду (реєструють великогабаритні транспортні засоби, які не мають права брати участь у русі на дорогах загального користування). Комітет відзначає, що існує нагальна та об'єктивна потреба встановлення механізму легалізації вже наявних у використанні громадян, які перевозять пасіки, засобів для перевезення бджолосімей (причепів, вагончиків, павільйонів), що були виготовлені за часів СРСР. З різних причин (отримання майнового паю у майні членами КСП, купівля третіми особами без належних документів і т. д.) ці засоби для перевезення бджолосімей не легалізовані. Проте, оскільки окремі суб'єкти господарювання були ліквідовані, наразі немає можливості відновити втрачені документи. Частина із зазначених засобів для перевезення бджолосімей були виготовлені на підприємствах із дотриманням певних технічних характеристик та свого часу використовувались у господарствах за призначенням, інша частина – самостійно переобладнані пасічниками. Враховуючи зазначене, Комітет рекомендує: 1. Службовим та посадовим особам уповноважених органів державної влади та органів місцевого самоврядування. 1.1. Враховуючи позитивні обставини щодо відсутності аварій за участі засобів для перевезення бджолосімей, зважаючи на тенденції зростання інтересу громадян до професійного заняття пасічництвом для досягнення рентабельності пасіки, надавати, у межах компетенції, постійну інформаційну, технічну, організаційну та іншого характеру допомогу пасічникам, які перевозять бджолосім'ї до місць масового сезонного медозбору. 2. Кабінету Міністрів України. 2.1. Доручити уповноваженому центральному органу виконавчої влади розробити зміни до Правил дорожнього руху, що чітко визначатимуть тривалість часу зупинки службовими особами ДАІ павільйону, що перевозить бджолосім'ї – максимум 10 хвилин з метою перевірки Документів. Встановити, що зважаючи на пріоритет інтересів та безпеку учасників дорожнього руху, після перевірки пасічник негайно слідує до місця призначення, дотримуючись Правил. 2.2. Затвердити зазначені зміни до Правил у встановленому порядку. 3. Міністерству внутрішніх справ України, Департаменту Державної автомобільної інспекції МВС України. 3.1. З метою створення умов безпеки для учасників дорожнього руху та для злагодженого, безперешкодного, оптимального по затратах часу транспортування бджолосімей до місць медозбору протягом весняно-осіннього періоду 2011 року громадянами-пасічниками, розробити та видати у встановленому порядку відомчий підзаконний акт (наказ), що визначає спрощений порядок транспортування бджолосімей; поінформувати щодо його положень працівників Державної автомобільної інспекції МВС України та громадськість. 3.1.1. Врахувати у тексті зазначеного акту наступні положення: Санітарно-ветеринарний паспорт єдиний документ, що надає право вільного транспортування бджолосімей (вантажу) до місця призначення; 3.1.2. Окрім санітарно-ветеринарного паспорту працівники Державної автомобільної інспекції МВС України мають право перевірити лише документи на транспортний засіб, що є у складі (составі) тягачем (автомобіль, трактор тощо) та посвідчення водія, що надає право керувати цим засобом; 3.1.3. Встановити, що час можливої зупинки службовими особами ДАІ (з метою перевірки документів) транспортного составу, що перевозить бджолосім'ї, становить максимум 10 хвилин. Після цього, пасічник негайно має вирушати до місця призначення, а, у випадку ймовірного порушення, працівники ДАІ можуть з'ясувати істину наступного дня; 3.1.4. Засоби перевезення бджолосімей (причепи, вагончики, павільйони тощо) мають бути обов'язково обладнані світловідображаючими елементами, оскільки такі перевезення відбуваються, переважно, вночі; 3.2. Розробити параметри та запровадити дорожній знак «Обережно, бджоли!», що встановлюватиметься у місцях цвітіння медоносів на автошляхах і трасах із пожвавленим рухом, біля яких розміщені стаціонарні пасіки та пересувні павільйони для транспортування бджолосімей та регулюватиме (зменшуватиме) швидкість руху на цій ділянці дороги у світлий час доби до 40 км/год. Потреба у такому знаку викликана необхідністю інформувати учасників руху про обов'язок рухатися із невисокою швидкістю та закритими вікнами для уникнення залітання бджоли у салон транспортного засобу. Окрім того, під час льоту бджіл до медоносів через дорогу вони масово гинуть, розбиваючись об лобове скло транспортних засобів, що рухаються на великій швидкості; 3.4. У квітні 2011 року провести відповідну роз'яснювальну роботу серед працівників ДАІ (особливо Кагарлицького РУВС Київської області) щодо сприяння пасічникам у транспортуванні бджолиних сімей. 4. Міністерству аграрної політики та продовольства України. 4.1. Відповідно до Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про систему інженерно-технічного забезпечення агропромислового комплексу України» щодо здійснення державного технічного нагляду» (№ 2402-VІ від 1 липня 2010 року) державний технічний нагляд за відповідністю машин вимогам безпеки здійснюється уповноваженим органом центрального органу виконавчої влади з питань аграрної політики – Головною інспекцією державного технічного нагляду та її територіальними органами – інспекціями державного технічного нагляду, які діють в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі відповідно до законодавства. Розглянути можливість щодо встановлення єдиного суб'єкта реєстрації засобів транспортування бджолосімей до місць медозбору – Головну інспекцію державного технічного нагляду та її територіальні органи. 4.2. Встановити, що санітарно-ветеринарний паспорт пасіки виступає єдиним документом, що надає дозвіл на транспортування бджолосімей (вантаж). Власникам бджолосімей, що перевозяться, видається у встановленому порядку свідоцтво за формою №1-вет (при перевезенні у межах адміністративного району – довідка), що підтверджує благополуччя пасік і місць вивозу щодо заразних хвороб бджіл та санітарно-ветеринарний паспорт пасіки. Термін дії зазначеної форми №1 складає 3 доби, хоча власник перебуває із вуликами на медозборі значно більш тривалий час; 4.3. Внести зміни до відповідних Правил видачі ветеринарних документів на вантажі, що підлягають обов'язковому ветеринарно-санітарному контролю та нагляду, а у разі потреби – удосконалити форму №1 (для пасічників), встановивши термін її дії – протягом відповідного сезону медозбору календарного року. 5. Міністерству інфраструктури України. 5.1. Розробити технічний стандарт засобу перевезення бджолосімей (павільйону) для подальшого затвердження у встановленому порядку, зважаючи на необхідність приведення технічних якостей вже наявних у використанні громадян переобладнаних засобів перевезення бджолосімей у відповідність до вимог (характеристик) їх безпечної експлуатації. Гальмівна система засобу перевезення бджолосімей повинна відповідати технічним параметрам транспортного засобу, що її перевозить. При розробленні технічного стандарту необхідно встановити взаємозв'язок між причепом і тягачем. 5.2. Залучити до процесу розроблення зазначеного технічного стандарту компетентних представників органів державної влади, фахових, наукових, громадських організацій пасічників. 6. Національній академії наук України. 6.1. У зв'язку із потребою узгодження понять та конкретизації норм закону у положеннях підзаконних актів, що регулюють сферу та регламентують порядок руху транспортних засобів здійснити філологічний аналіз змісту термінів «буксирування» та «експлуатація». Здійснити лінгвістичний аналіз термінів «буксирування» та «експлуатація» як самостійних мовних знаків, охарактеризувати їх зміст та визначити, чи формальна структура цих термінів виражає змістові зв'язки між ними. Встановити, чи є буксирування транспортного засобу формою його експлуатації. 7. Громадським організаціям пасічників. 7.1. Організаціям пасічників: «Спілка пасічників», «Бджолярський круг». «Братство бджолярів» та ін. розробити спеціальний знак, що має закріплюватись за власним бажанням на засобах транспортування бджолосімей для кращого їх розпізнавання. Голова Комітету В. ШВЕЦЬ
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

abv, з усього вищесказаного зрозумів лише те, що відтепер будуть штрафувати ще й за відсутність знаку "обережно бджоли" :umora:

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

abv, з усього вищесказаного зрозумів лише те, що відтепер будуть штрафувати ще й за відсутність знаку "обережно бджоли" :umora:
див. п 3.1.1, 3.1.2,3.1.3, 3.1.4.
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

какой :(:( же етот знак? ОБЕРЕЖНО БЖОЛИ .Кто видел етот знак?

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Володимир, FENT, див п. 3.2 та 7.1. За останній сказано, що добровільно, а в 3.2 - треба ставити коло павільйонів та пасік на автошляхах - платити грошики за знак і його встановлювати, стерегти, щоб не зняли )) В нас же ніколи нічого не буде зроблено без матеріальної вигоди для чиновників :IMHO:

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

abv, з усього вищесказаного зрозумів лише те, що відтепер будуть штрафувати ще й за відсутність знаку "обережно бджоли"

Я просто нашел этот документ. Думаю это просто рекомендации, собрались, поговорили, поручили. Не увидел ни в одном пункте "выполнить до такого числа".
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Я думаю, ключова фраза тут " розробити та видати у встановленому порядку відомчий підзаконний акт (наказ), що визначає спрощений порядок транспортування бджолосімей; поінформувати щодо його положень працівників Державної автомобільної інспекції МВС України та громадськість." Все інше - фантазії на тему яким він має бути.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Володимир, FENT, див п. 3.2 та 7.1. За останній сказано, що добровільно, а в 3.2 - треба ставити коло павільйонів та пасік на автошляхах - платити грошики за знак і його встановлювати, стерегти, щоб не зняли )) В нас же ніколи нічого не буде зроблено без матеріальної вигоди для чиновників :IMHO:
contra spem speo. Я дуже сподіваюсь на безперешкодні переїзди, проте буду страхуватись( знайомі, підкуп і т. д.)
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Заслухавши та обговоривши доповідь заступника начальника Департаменту Державтоінспекції МВС України Резнікова Володимира Володимировича, учасники круглого столу з'ясували, що дорожньо-транспортні пригоди за участю причепів, що транспортують бджолосім'ї, практично відсутні. Проблем не было. А теперь проблемы есть, но у нас. Новую машину с магазина поставить на учет проблема, а самодельный прицеп? Хотим как лучше, а получится как всегда. В общем кончилась вольница при кочевке. Раньше государство было заинтересовано в повышении урожайности, а теперь в пополнении казны для казнокрадов. Вот этим и отличается социализм от капитализма.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

  • 8 months later...

Много уважаемые пчеловоды!!! Мы построили не один прицеп,который предназначен для пчеловодов(для перевозки пчел),так ,что скажу ,что ни у одного небыло проблем.Экономить надо не на переделке ,а потом на штрафах! Я никого не хочу, как то обидеть,сам простой человек,но переделать парой дороже нежели заказать,что бы сделали,новый по Вашим требованиям.Если желаете,то выложу фото нашего изделия. Спасибо!

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Если желаете,то выложу фото нашего изделия. Спасибо!

Інформація зайвою не буде. Тільки ТУТ про причепи :hi:
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

  • 2 weeks later...

Ознайомився з одним занадто цікавим документом - Указом президента України від 6.04.2011 № 387/2011 "Про положення про Державну інспекцію України з безпеки на наземному транспорті". Сайт Документ дуже цікавий у цілому, але найцікавіше для ЦІЄЇ теми "4.2 Укртрансінспекція у сфері автомобільного ... транспорта: 16) Узгоджує нормативну документацію на конструкцію колісних транспортних засобів..., на переобладнання колісних транспортних засобів, спеціальні і спеціалізовані транспортні засоби...". Як це реалізується на практиці - не знаю. У вищезгаданому "Положенні..." мова йде про регіональні представництва в АРК, областях, районах. Але чомусь мені здається, що пройти техогляд на причепи марки "Пан сам клепав" ніхто не зможе... До речі, пригадалося - мій родич (теж пасічник) пропрацював усе життя у районому вузлі зв'язку. Для фахівця на його посаді (електромеханік зв'язку) був встановлений норматив - 1 велосипед на три роки, 1 триколісний моторолер на 10 років. Отримував регулярно, по завершенні терміну експлуатації транспортний засіб списувався, як по документам - не знаю, фактично залишався йому на запчастини. Я це до чого - разом з іншими заходами державного рівня (реклама споживання меду, викладання апітерапії як окремої обов'язкової дисципліни майбутнім терапевтам і педіатрам у медичних вишах, дотації на придбання реманету та інш.) необхідно передбачати видачу у лізінг причепів для перевезення бджолосімей на кочівлю з погашенням лізінгових платежів з держбюджету за визначених умов. Звісно, причепів має бути декілька, на вибір і бажано - вітчизняного виробництва. Форма передачі - лізінг - дозволяє уникнути зловживань (перепродажі), експлуатувати його буде можливо лише для кочівлі (договір про надання лізінгових послуг), припинення кочівель відразу викликає необхідність повернення причепа лізінгодавцю. Крім того, юридичні аспекти (реєстрація у МРЕО, технічний огляд, страхування) є проблемою лізінгодавця (а для серйозних лізінгодавців це не є проблемою). Тільки не задавайте мені питань типу "Де ти таку траву брав?" Насправді це можливо. Навіть можливо, що оновлена (відроджена) Спілка або Братство спробують діяти у цьому напрямку. Можливо, за каденції діючих очільників Спілки та Братства це і не вдастся, але якщо вони намагатимуться це зробити, то ми про це звідкись та взнаємо і будемо на них (на очільників) трошки добріше дивитися. А ще якщо вони (очільники) займатимуться цим (програми-дотації-причепи-навчання-ціни-юридичний захист), то у них (у очільників) не залишиться часу на боротьбу за місце у президії Апімондії-2013. P.S. Оцініть швидкість та секретність підготовки Указу - Р-р-раз і є документ! І ніяких тобі дискусій, дебатів, блокування трибуни і звинувачень один одного у всіх гріхах на сторінках форуму Tochok.info ...

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.

Гость
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...