Jump to content
  • Announcements

    • Sanich

      Форумчанин потребує нашої допомоги   01/12/2020

      Прошу допомогти нашому форумчанину, добровольцю, який захищав країну у самі важкі часи та просто добрій людині. Деталі за посиланням: http://tochok.info/topic/14508-необхідна-допомога-форумчанину/ 
Игоревич

Пильные диски

403 posts in this topic

30 минут назад, Иван Иваныч сказал:

Штиль тоже сейчас Китай клепает:umora:И хузварну тоже:umora:

в курсе, о чем и писал в первом своем сообщении. о потере качества в бренде не спорю.

мой штиль немеЦЦкий 

7 часов назад, Абсолютный максuмум сказал:

 ....на бензопиле, купленной 11 лет назад

 

куплен был отцом, ремонтировался по мелочевке.

китайский штиль тоже есть, годик. посмотрим еще и на его, лет через 10, на сколько потеря в качестве критична

Edited by Абсолютный максuмум

Share this post


Link to post
Share on other sites

На блошиному ринку натрапив і придбав пильний диск(ПД) італійського виробника "фредо",20гр. не ті гроші над витратою яких варто задумуватись.ПД підрізний пропил шириною до 5мм. вершина пропилу нагадуе профіль зуба євольвентного профіля(звичайний такий трибок),щось вроді трапеції.Посадочний 20 наружній близько 125мм. На моему станку посадочне під 22 збільшив отвір досить швидко-затиснув в лещата(через прокладки щоб не викришити крохкі зуби) і  шарошкою в дрелі ),отвір не ідеально круглий але сидить без відчутного люфта.Було цікаво взнати чи будь -який ПД можна розточити-так, сталь(полотна) не закалена. Поставив на станок , спробував як пиляе, на диво леше від подібних дисків Кам'янець -Подільського завода при ширшому пропилі при такій самій глубиніпиляння , що тут скажеш-слава виробникам(італійським). Подумав для яких робот використовувати, при сращуванні по пласту заготовок стінок корпуса(в паз і рейку) раніше паз робив 3,5х13мм в якості рейки смушку ДВП шириною 25мм. Для різноманіття і іллюзій творчого підходу до звичної роботи почав паз робити "фредовським " диском на глибину 5-6мм.,ширина смушки 10-11мм. В чому бачу покращення: менша витрата ДВП , мілкий паз важче розколоти, можна доточити до пласта 10мм. паз затискае смушку. Друге використання диска-при випилюванні фальців під рамки пропил паралленьно пласта тоді розмір для верхнього бруска рамок буде зменшуватись (на 1-3мм.) при заглибленні. Це, поки що, не спробуване в живому корпусі. Завтра спробую як він працюе при задуманній(конструкторами) роботі-розрізанні фанери. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги,що скажете про бренд "Поділля"?Аналог "Атаки"?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×