Jump to content
Форум на ТочкУ
Sign in to follow this  
Олександр Васильєв

Шипорезные приспособления

Recommended Posts

3 минуты назад, Seos сказал:

Та й навіщо там диски з напайками?

Був прикрий випадок на виробництві. Напаяний зуб втрапив робітнику в око. Чоловік залишився з одним. Тепер теж всім розповідає про

6 минут назад, Seos сказал:

до деревообробних верстатів не потрібно підходить.

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 минут назад, Seos сказал:

Тільки відхилення я забезпечував підкладаючи цв'яхи між флянець і пилку - різна товщина цв'яхів давала різну ширину пропилу.

Поберегите свое здоровье и жизнь. А что будет, если от вибрации и действия центробежной силы, вылетит подложенный Вами гвоздь и полетит в Вашу сторону, а скорость приличная...

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 хвилин тому, shersand сказав:

Був прикрий випадок на виробництві. Напаяний зуб втрапив робітнику в око. Чоловік залишився з одним. Тепер теж всім розповідає про

Був випадок, що при використанні пилки  з напайками чиловіку напайка втрапила в руку, але це було звичайне пиляння, а не п'яна пилка. Для п'яної пилки використовував звичайні диски без напайок. 

8 хвилин тому, Фомич сказав:

Поберегите свое здоровье и жизнь. А что будет, если от вибрации и действия центробежной силы, вылетит подложенный Вами гвоздь и полетит в Вашу сторону, а скорость приличная...

Під цв'ях у флянцах був зроблений пропил, тобто він сидів у пазу. Та й давно вже не берусь робить щось по столярці крім вуликів і рамок, а там шипове з'єднання не використовую.

Edited by Seos
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 минуты назад, Seos сказал:

Для п'яної пилки використовував звичайні диски без напайок. 

Який Ви наполегливий. :dntknw: Техніка безпеки забороняє використовувати такий спосіб кріплення дискової пили. І додати тут більше нічого!

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 минут назад, Seos сказал:

Був випадок, що при використанні пилки  з напайками чиловіку напайка втрапила в руку, але це було звичайне пиляння, а не п'яна пилка. Для п'яної пилки використовував звичайні диски без напайок. 

Для пяной пилы лтше использовать фрезу по миталу заточенной под дерево толщиной 2 мм:hi:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 хвилини тому, shersand сказав:

Який Ви наполегливий. :dntknw: Техніка безпеки забороняє використовувати такий спосіб кріплення дискової пили. І додати тут більше нічого!

Це сьогодні, ось Вам ручний фрезер, ось паркетка, хочте верстат, та на будьякий вибір. А в кінці 80-х, доводилось робить тим, що було під рукою.

4 хвилини тому, Seos сказав:

 Техніка безпеки забороняє використовувати такий спосіб кріплення дискової пили. І додати тут більше нічого!

Коли наш майстер знайомив нас з вертикальнофрезерним верстатом він пошуткував вмикаючи його: "-А тепер усі вийдіть з поля обертання верстата". Техніка безпеки.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 минуты назад, Seos сказал:

Це сьогодні, ось Вам ручний фрезер, ось паркетка, хочте верстат, та на будьякий вибір. А в кінці 80-х, доводилось робить тим, що було під рукою.

Сегодня действительно выбор большой но для прореза паза под рамку использую станок и фрезу по металу толщиной 11 мм и два ограничителя :hi:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
27 минут назад, Seos сказал:

Це сьогодні, ось Вам ручний фрезер, ось паркетка, хочте верстат, та на будьякий вибір. А в кінці 80-х, доводилось робить тим, що було під рукою.

Ось такі фрези були в мене на початку 90-х 

900091242_46986000.jpg

Дві по 4 мм, дві по 6 мм і одна 10 мм. Для моїх побутових потреб було більш, ніж достатньо. Використовував ці фрези, в залежності від необхідності по декілька штук на валу (конструкція дозволяла) :ay:. Вони живі й до тепер, але ними практично вже не користуюся.  

Додам, що в поперек волокон деревини ними не попрацюєш. :dntknw:

Edited by shersand
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 минут назад, shersand сказал:

Ось такі фрези були в мене на початку 90-х 

900091242_46986000.jpg

Дві по 4 мм, дві по 6 мм і одна 10 мм. Для моїх побутових потреб було більш, ніж достатньо. Використовував ці фрези, в залежності від необхідності по декілька штук на валу (конструкція дозволяла) :ay:. Вони живі й до тепер, але ними практично вже не користуюся.  

Додам, що в поперек волокон деревини ними не попрацюєш. :dntknw:

Чтобы делать поперечные пропилы надо использовать фрезы по миталу с заточкой по дереву режут чисто потому как зубев  как у поперечной пилы :hi:

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 минуты назад, tolik2362 сказал:

Чтобы делать поперечные пропилы надо использовать фрезы по миталу с заточкой по дереву режут чисто потому как зубев  как у поперечной пилы :hi:

Греются они чрезмерно, из за отсутствия затыловки на зубьях. А так да, с мелким зубом режут чисто. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 минуты назад, shersand сказал:

Греются они чрезмерно, из за отсутствия затыловки на зубьях. А так да, с мелким зубом режут чисто. 

Затачиваю через зуб под углом тогда нормально режет :hi:

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 минуты назад, tolik2362 сказал:

Затачиваю через зуб под углом тогда нормально режет :hi:

У меня есть фреза на 160 мм, толщина 2 мм. Я убрал на ней зубья через один, заточил, как Вы под углом. Делал её специально для изготовления рамок. Хотел добиться чистого реза, что-бы исключить дальнейшую обработку. Но при работе она начинает греться, появляется вибрация, её начинает вести от температуры и рез получается рваный и с подпалинами. Работать ней как-то страшновато. В общем, не оправдала она возложенных на неё надежд. :dntknw: Все таки, не рассчитана она на высокие обороты. :(  

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 хвилин тому, shersand сказав:

В общем, не оправдала она возложенных на неё надежд. :dntknw: Все таки, не рассчитана она на высокие обороты. :( 

А чому не використати кілька звичайних пильних дисків через прокладку з наждачного паперу

Edited by Шульц
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 минуты назад, shersand сказал:

У меня есть фреза на 160 мм, толщина 2 мм. Я убрал на ней зубья через один, заточил, как Вы под углом. Делал её специально для изготовления рамок. Хотел добиться чистого реза, что-бы исключить дальнейшую обработку. Но при работе она начинает греться, появляется вибрация, её начинает вести от температуры и рез получается рваный и с подпалинами. Работать ней как-то страшновато. В общем, не оправдала она возложенных на неё надежд. :dntknw: Все таки, не рассчитана она на высокие обороты. :(  

Такими пилами работаю не более 125 ммв диаметре и пилами тоже и пилю доске до 35 мм тогда пилу не ведет или пилой на 160 только по высоте выставляю  на 1мм выше чем доска :hi:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 минуты назад, Шульц сказал:

А чому не використати кылька звичайних пильних дискыв через прокладку з наждачного паперу

Этот эксперимент я делал в начале 90-х, хотелось добиться чистого реза, который обычные, разводные диски не давали, а качественных (как сейчас) купить было просто негде.   

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 хвилини тому, shersand сказав:

Этот эксперимент я делал в начале 90-х, хотелось добиться чистого реза, который обычные, разводные диски не давали, а качественных (как сейчас) купить было просто негде.   

Я мав на увазі дешевий варіант без використання дорогих фрез для поперечного різання використовувати диски з напайками.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...