Jump to content
  • Announcements

    • Sanich

      Українська система селекції   11/18/2019

      Обговорюємо ідею створення української системи селекції за посиланням: http://tochok.info/topic/14420-українська-система-селекції   
Олександр Васильєв

Шипорезные приспособления

41 posts in this topic

3 минуты назад, Seos сказал:

Та й навіщо там диски з напайками?

Був прикрий випадок на виробництві. Напаяний зуб втрапив робітнику в око. Чоловік залишився з одним. Тепер теж всім розповідає про

6 минут назад, Seos сказал:

до деревообробних верстатів не потрібно підходить.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 минут назад, Seos сказал:

Тільки відхилення я забезпечував підкладаючи цв'яхи між флянець і пилку - різна товщина цв'яхів давала різну ширину пропилу.

Поберегите свое здоровье и жизнь. А что будет, если от вибрации и действия центробежной силы, вылетит подложенный Вами гвоздь и полетит в Вашу сторону, а скорость приличная...

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 хвилин тому, shersand сказав:

Був прикрий випадок на виробництві. Напаяний зуб втрапив робітнику в око. Чоловік залишився з одним. Тепер теж всім розповідає про

Був випадок, що при використанні пилки  з напайками чиловіку напайка втрапила в руку, але це було звичайне пиляння, а не п'яна пилка. Для п'яної пилки використовував звичайні диски без напайок. 

8 хвилин тому, Фомич сказав:

Поберегите свое здоровье и жизнь. А что будет, если от вибрации и действия центробежной силы, вылетит подложенный Вами гвоздь и полетит в Вашу сторону, а скорость приличная...

Під цв'ях у флянцах був зроблений пропил, тобто він сидів у пазу. Та й давно вже не берусь робить щось по столярці крім вуликів і рамок, а там шипове з'єднання не використовую.

Edited by Seos

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 минуты назад, Seos сказал:

Для п'яної пилки використовував звичайні диски без напайок. 

Який Ви наполегливий. :dntknw: Техніка безпеки забороняє використовувати такий спосіб кріплення дискової пили. І додати тут більше нічого!

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 минут назад, Seos сказал:

Був випадок, що при використанні пилки  з напайками чиловіку напайка втрапила в руку, але це було звичайне пиляння, а не п'яна пилка. Для п'яної пилки використовував звичайні диски без напайок. 

Для пяной пилы лтше использовать фрезу по миталу заточенной под дерево толщиной 2 мм:hi:

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 хвилини тому, shersand сказав:

Який Ви наполегливий. :dntknw: Техніка безпеки забороняє використовувати такий спосіб кріплення дискової пили. І додати тут більше нічого!

Це сьогодні, ось Вам ручний фрезер, ось паркетка, хочте верстат, та на будьякий вибір. А в кінці 80-х, доводилось робить тим, що було під рукою.

4 хвилини тому, Seos сказав:

 Техніка безпеки забороняє використовувати такий спосіб кріплення дискової пили. І додати тут більше нічого!

Коли наш майстер знайомив нас з вертикальнофрезерним верстатом він пошуткував вмикаючи його: "-А тепер усі вийдіть з поля обертання верстата". Техніка безпеки.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 минуты назад, Seos сказал:

Це сьогодні, ось Вам ручний фрезер, ось паркетка, хочте верстат, та на будьякий вибір. А в кінці 80-х, доводилось робить тим, що було під рукою.

Сегодня действительно выбор большой но для прореза паза под рамку использую станок и фрезу по металу толщиной 11 мм и два ограничителя :hi:

Share this post


Link to post
Share on other sites
27 минут назад, Seos сказал:

Це сьогодні, ось Вам ручний фрезер, ось паркетка, хочте верстат, та на будьякий вибір. А в кінці 80-х, доводилось робить тим, що було під рукою.

Ось такі фрези були в мене на початку 90-х 

900091242_46986000.jpg

Дві по 4 мм, дві по 6 мм і одна 10 мм. Для моїх побутових потреб було більш, ніж достатньо. Використовував ці фрези, в залежності від необхідності по декілька штук на валу (конструкція дозволяла) :ay:. Вони живі й до тепер, але ними практично вже не користуюся.  

Додам, що в поперек волокон деревини ними не попрацюєш. :dntknw:

Edited by shersand

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 минут назад, shersand сказал:

Ось такі фрези були в мене на початку 90-х 

900091242_46986000.jpg

Дві по 4 мм, дві по 6 мм і одна 10 мм. Для моїх побутових потреб було більш, ніж достатньо. Використовував ці фрези, в залежності від необхідності по декілька штук на валу (конструкція дозволяла) :ay:. Вони живі й до тепер, але ними практично вже не користуюся.  

Додам, що в поперек волокон деревини ними не попрацюєш. :dntknw:

Чтобы делать поперечные пропилы надо использовать фрезы по миталу с заточкой по дереву режут чисто потому как зубев  как у поперечной пилы :hi:

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 минуты назад, tolik2362 сказал:

Чтобы делать поперечные пропилы надо использовать фрезы по миталу с заточкой по дереву режут чисто потому как зубев  как у поперечной пилы :hi:

Греются они чрезмерно, из за отсутствия затыловки на зубьях. А так да, с мелким зубом режут чисто. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 минуты назад, shersand сказал:

Греются они чрезмерно, из за отсутствия затыловки на зубьях. А так да, с мелким зубом режут чисто. 

Затачиваю через зуб под углом тогда нормально режет :hi:

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 минуты назад, tolik2362 сказал:

Затачиваю через зуб под углом тогда нормально режет :hi:

У меня есть фреза на 160 мм, толщина 2 мм. Я убрал на ней зубья через один, заточил, как Вы под углом. Делал её специально для изготовления рамок. Хотел добиться чистого реза, что-бы исключить дальнейшую обработку. Но при работе она начинает греться, появляется вибрация, её начинает вести от температуры и рез получается рваный и с подпалинами. Работать ней как-то страшновато. В общем, не оправдала она возложенных на неё надежд. :dntknw: Все таки, не рассчитана она на высокие обороты. :(  

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 хвилин тому, shersand сказав:

В общем, не оправдала она возложенных на неё надежд. :dntknw: Все таки, не рассчитана она на высокие обороты. :( 

А чому не використати кілька звичайних пильних дисків через прокладку з наждачного паперу

Edited by Шульц

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 минуты назад, shersand сказал:

У меня есть фреза на 160 мм, толщина 2 мм. Я убрал на ней зубья через один, заточил, как Вы под углом. Делал её специально для изготовления рамок. Хотел добиться чистого реза, что-бы исключить дальнейшую обработку. Но при работе она начинает греться, появляется вибрация, её начинает вести от температуры и рез получается рваный и с подпалинами. Работать ней как-то страшновато. В общем, не оправдала она возложенных на неё надежд. :dntknw: Все таки, не рассчитана она на высокие обороты. :(  

Такими пилами работаю не более 125 ммв диаметре и пилами тоже и пилю доске до 35 мм тогда пилу не ведет или пилой на 160 только по высоте выставляю  на 1мм выше чем доска :hi:

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 минуты назад, Шульц сказал:

А чому не використати кылька звичайних пильних дискыв через прокладку з наждачного паперу

Этот эксперимент я делал в начале 90-х, хотелось добиться чистого реза, который обычные, разводные диски не давали, а качественных (как сейчас) купить было просто негде.   

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 хвилини тому, shersand сказав:

Этот эксперимент я делал в начале 90-х, хотелось добиться чистого реза, который обычные, разводные диски не давали, а качественных (как сейчас) купить было просто негде.   

Я мав на увазі дешевий варіант без використання дорогих фрез для поперечного різання використовувати диски з напайками.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×